abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 26 januari 2022 @ 18:54:47 #176
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_203377238
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:14 schreef Rossdale het volgende:

[..]

De rest zit in een top 20 coin. Die zijn niet zo risicovol. Na een dikke pump wissel ik het naar ETH en als iets flink gezakt is wissel ik ETH weer naar top 20 coin.
Waarom doe je dat als ik vragen mag?
pi_203377482
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:30 schreef firefly3 het volgende:
Wel grappig om te zien dat als je niet echt voor Bitcoin of Ethereum kiest je zogenaamd meteen voor Shitcoins kiest. Alles om te voorkomen dat men "huiswerk" moet doen en te voorkomen dat er zelfverantwoordelijkheid wordt genomen.

Er wordt waarschijnlijk ook haast niets gefarmed hierzo omdat het allemaal teveel werk is?
Ik heb jaren lang alleen maar shitcoins gehad. De term zegt niks over dat je er geen grote winsten mee kan maken.

Naar mijn idee, als je juist je huiswerk doet dan kom je er achter dat bijna alle coins eigenlijk een restproduct zijn van de oplossing. Afhankelijk van een bedrijf of groep mensen die een flinke vinger in de pap hebben en er veel aandacht gaat wordt aan marketing.

Bitcoin en in mindere mate Ethereum zijn hierin een uitzondering.
pi_203378325
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:09 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Ik heb jaren lang alleen maar shitcoins gehad. De term zegt niks over dat je er geen grote winsten mee kan maken.

Naar mijn idee, als je juist je huiswerk doet dan kom je er achter dat bijna alle coins eigenlijk een restproduct zijn van de oplossing. Afhankelijk van een bedrijf of groep mensen die een flinke vinger in de pap hebben en er veel aandacht gaat wordt aan marketing.

Bitcoin en in mindere mate Ethereum zijn hierin een uitzondering.
Niet helemaal mee eens, net als het internet heb je talloze verschillende functionaliteiten die nét iets anders werken en nodig zijn. Zelfs chains zoals Solana en Polkadot hebben hun unieke eigenschappen die Ethereum weer niet heeft. Voor gaming is bijv Solana beter dan Ethereum.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 26 januari 2022 @ 20:06:12 #179
206731 Mortaxx
Doomer
pi_203378617
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Ik kan nog niets ontdekken waarom het voorbij zou zijn....hoe dan?

[ link | afbeelding ]
Tijd om je username aan te passen klaasweetniets
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_203378725
Mooie stinging na FED nieuws
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203378740
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:11 schreef firefly3 het volgende:
Mooie stinging na FED nieuws
Ging hard ineens ja, heerlijk.
blablablabla
  woensdag 26 januari 2022 @ 20:13:56 #182
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203378780
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Niet helemaal mee eens, net als het internet heb je talloze verschillende functionaliteiten die nét iets anders werken en nodig zijn. Zelfs chains zoals Solana en Polkadot hebben hun unieke eigenschappen die Ethereum weer niet heeft. Voor gaming is bijv Solana beter dan Ethereum.
Solana kan niet eens een maand lang online blijven :')

EOS2.0
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_203378851
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:13 schreef fathank het volgende:

[..]
Solana kan niet eens een maand lang online blijven :')

EOS2.0
Ethereum heeft niet ééns een normale fee, 250 dollar betalen :')
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203379013
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:13 schreef fathank het volgende:

[..]
Solana kan niet eens een maand lang online blijven :')

EOS2.0
Bijna elk relevant protocol heeft wel problemen met schaling en overbelasting of hoge fees. Je zou bijna denken dat het hele spul nog in de kinderschoenen staat.
blablablabla
pi_203379032
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:06 schreef Mortaxx het volgende:

[..]
Tijd om je username aan te passen klaasweetniets
Hoezo,.......we zien iedere keer dat de crashes in het weekend komen......er is nog helemaal niets kwa herstel

"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 26 januari 2022 @ 20:30:28 #186
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_203379040
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:28 schreef Elan het volgende:

[..]
Bijna elk relevant protocol heeft wel problemen met schaling en overbelasting of hoge fees. Je zou bijna denken dat het hele spul nog in de kinderschoenen staat.
Vechain niet _O_
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_203379060
Stevig omhoog dankzij de FED.

Enkel een invloed van Poetin kan nog voor een daling zorgen .
Cindy De Vuyst
pi_203379073
Ik voorspel dat we in het weekend weer rond de 33000 zitten of lager
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  Knapste mannelijke user 2022 woensdag 26 januari 2022 @ 20:32:42 #189
206731 Mortaxx
Doomer
pi_203379076
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
Hoezo,.......we zien iedere keer dat de crashes in het weekend komen......er is nog helemaal niets kwa herstel

[ link | afbeelding ]
Dat is omdat Max altijd in het weekend rijdt. Haha @ChevyCaprice zie deze grap
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_203379941
Klaasgod gaat nog gelijk krijgen ook _O_
blablablabla
pi_203379947
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 18:14 schreef Rossdale het volgende:

[..]
Ook geen verkeerde strategie. Ik heb nu een flinke smak in 1 low cap gestopt waar ik zelf wel vertrouwen in heb en die wel genoeg liquiditeit heeft om het geld er bij nood ook nog terug uit te kunnen halen. Die hoeft dan geen x100 te doen. Een x5 of x10 is iets realistischer en imo ook wel mogelijk.
Welke munt/token is dat?
pi_203380194
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 19:54 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Niet helemaal mee eens, net als het internet heb je talloze verschillende functionaliteiten die nét iets anders werken en nodig zijn. Zelfs chains zoals Solana en Polkadot hebben hun unieke eigenschappen die Ethereum weer niet heeft. Voor gaming is bijv Solana beter dan Ethereum.
Dat komt omdat Solana en Polkadot andere keuzes maken.

Elke blockchain heeft in de basis te maken met een trilemma. Decentralisatie, veiligheid en schaalbaarheid. Wil je beter kunnen schalen, dan moet je inleveren op de andere 2.

Wat de meeste projecten, zoals Solana, Polkadot, Bsc enz. Doen is concessies maken op de decentralisatie en veiligheid ten behoeve van schaalbaarheid. "Kijk ons eens goedkoop veel transacties kunnen verwerken!".

Daarnaast zitten hier relatief kleine clubjes mensen achter die aan de knoppen kunne draaien, wat de decentralisatie al helemaal de nek om draait.

En nu snap ik dat deze projecten graag de volgende standaard willen zijn qua smart contract platform. En wie weet gaat een Polkadot of Solana dat stokje overnemen van Ethereum. Wie had ooit verwacht dat Nokia ooit van de troon gestoten zou worden.

Maar voor nu zijn is het veel hype en marketing, en veel lucht. Om nog maar te zwijgen over de andere 15k verschillende coins en tokens.

Zo weet je dat alles op de BSC niet decentraal is. En dus een leuk idee kan zijn, maar nooit de waarde kan zal krijgen zoals Bitcoin vanwege dit fundament.

Maarja, dat boeit mensen voorlopig allemaal niks. Men wil snel rijk worden van goedkope muntjes. Die makkelijk x100 kunnen doen. Op den duur zal het wel een keer instorten zodra men er achter komt dat het een hoop luchtkastelen zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-01-2022 21:37:35 ]
pi_203380484
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:33 schreef Roellie80 het volgende:

[..]
Dat komt omdat Solana en Polkadot andere keuzes maken.

Elke blockchain heeft in de basis te maken met een trilemma. Decentralisatie, veiligheid en schaalbaarheid. Wil je beter kunnen schalen, dan moet je inleveren op de andere 2.

Wat de meeste projecten, zoals Solana, Polkadot, Bsc enz. Doen is concessies maken op de decentralisatie en veiligheid ten behoeve van schaalbaarheid. "Kijk ons eens goedkoop veel transacties kunnen verwerken!".

Daarnaast zitten hier relatief kleine clubjes mensen achter die aan de knoppen kunne draaien, wat de decentralisatie al helemaal de nek om draait.

En nu snap ik dat deze projecten graag de volgende standaard willen zijn qua smart contract platform. En wie weet gaat een Polkadot of Solana dat stokje overnemen van Ethereum. Wie had ooit verwacht dat Nokia ooit van de troon gestoten zou worden.

Maar voor nu zijn is het veel hype en marketing, en veel lucht. Om nog maar te zwijgen over de andere 15k verschillende coins en tokens.

Zo weet je dat alles op de BSC niet decentraal is. En dus een leuk idee kan zijn, maar nooit de waarde kan zal krijgen zoals Bitcoin vanwege dit fundament.

Maarja, dat boeit mensen voorlopig allemaal niks. Men wil snel rijk worden van goedkope muntjes. Die makkelijk x100 kunnen doen. Op den duur zal het wel een keer instorten zodra men er achter komt dat het een hoop luchtkastelen zijn.
Een goede beschrijving heb Jr gemaakt. Ben het er mee eens dat Polkadot en Solana minder decentraal zijn en minder veilig. Maar zijn het niet vooral de "Unix gurus" die perse zo decentraal en veilig mogelijk alles willen hebben?

Als eindgebruiker van Windows ben je met 95% veiligheid tevreden en hoef je niet perse 99% veiligheid. Hetzelfde als met Bitcoin en Ethereum. Voor een hoop users is gebruiksvriendelijkheid en snelheid veel belangrijker.

Denk je trouwens dat de memecoins tiktok jeugd zich intereseeerd in maximale decentralisatie, of willen zij liever snel en goedkoop hun nft's verkopen en hun eigen fancy memewallet hebben? Ik denk het laatste
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_203380603
twitter
pi_203380666
quote:
Precies zoals verwacht _O- . Dreigen met een verhoging (of een hele minimale verhoging) is het enige wat ze nog kunnen doen. Daadwerkelijk significant verhogen kán niet meer zonder daarmee meteen een economische crisis te veroorzaken.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_203380772
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:59 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Precies zoals verwacht _O- . Dreigen met een verhoging (of een hele minimale verhoging) is het enige wat ze nog kunnen doen. Daadwerkelijk significant verhogen kán niet meer zonder daarmee meteen een economische crisis te veroorzaken.
Was al bekend dat de rente in maart omhoog gaat. Nog een paar maanden zijwaartse bewegingen op de markt.

En dan gaat de rente 0,1% omhoog en knalt de cryptomarkt omhoog omdat het allemaal zo meevalt.
pi_203380880
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 22:04 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Was al bekend dat de rente in maart omhoog gaat. Nog een paar maanden zijwaartse bewegingen op de markt.

En dan gaat de rente 0,1% omhoog en knalt de cryptomarkt omhoog omdat het allemaal zo meevalt.
Ben meer benieuwd wat er nu van die regulering in de VS gaat komen. Er liggen wel plannen op tafel, maar die zijn in de koelkast gezet vanwege de enorm dalende koers.
blablablabla
  woensdag 26 januari 2022 @ 22:39:50 #198
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_203381416
Leuk al die discussies over grote coins vs shitcoins, maar shitcoins lever me hoogstens biergeld op terwijl btc al sinds ‘17 mijn vakanties betaald en ETH mijn hobbies. Dus ik blijf lekker daarin zitten verder

Een een duizendje in Shiba of ada, leuk voor het spelen. En bier. Maar meer nog niet
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_203381760
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 21:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]
Een goede beschrijving heb Jr gemaakt. Ben het er mee eens dat Polkadot en Solana minder decentraal zijn en minder veilig. Maar zijn het niet vooral de "Unix gurus" die perse zo decentraal en veilig mogelijk alles willen hebben?

Als eindgebruiker van Windows ben je met 95% veiligheid tevreden en hoef je niet perse 99% veiligheid. Hetzelfde als met Bitcoin en Ethereum. Voor een hoop users is gebruiksvriendelijkheid en snelheid veel belangrijker.

Denk je trouwens dat de memecoins tiktok jeugd zich intereseeerd in maximale decentralisatie, of willen zij liever snel en goedkoop hun nft's verkopen en hun eigen fancy memewallet hebben? Ik denk het laatste
Ja. Dat denk ik ook. Er is minder aandacht voor decentralisatie en veiligheid omdat alles goed gaat.. tot nu toe.

Dat je Windows installatie een keer crashed is vervelend, maar overleef je wel. Als ineens je waarde weg is door een fout dan heeft dat denk ik wat meer impact. Het is wachten tot het ergens mis gaat met de veiligheid Zolang het goed gaat is er geen rede het te wantrouwen. Regulatie kan een probleem worden bij gecentraliseerde projecten.

Vergelijk het met de opkomst van de auto's. Er waren geen verkeersregels, drinken en rijden kon gewoon. En een riem hadden ze al helemaal nooit van gehoord.

Tot de verkeersdoden toch wel ernstige vormen aannam. Nu is het autorijden compleet gereguleerd. Rijbewijs halen, APK op de auto. Verplicht met gordel etc.

En waar je vroeger goedkoop kon knallen met een auto die niks woog (veel transacties voor weinig fee) betalen we nu graag veel meer aan brandstof om al die extra kilo's van bijvoorbeeld airbags en carrosserie versteviging in beweging te krijgen (de dure ETH transactie). Omdat veiligheid toch wel een dingetje bleek ;)
pi_203382445
Speciale voor de mensen die niet tegen de jojo effect van crypto kunnen.

Een drankje voor het verdriet van de dips en blijdschap van de pieken.

Drink ze maar doe het met mate .

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')