SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./modbreak
MINISTER OLLONGREN GEEFT TOE : MONDKAPJES ZIJN BEDOELD VOOR GEDRAGSBEÏNVLOEDING.
Één besmetting voorkomen met een week lang mondkapjes dragen voor 200.000 mensen, MISSCHIEN (Jaap v Dissel).
Verschillende video's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meest gevaccineerde land in de wereld.
Directeur Bayer erkent:"vaccins zijn gentherapie"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://en.wikipedia.org/wiki/Psychological_operations_(United_States)
'Psychological operations (PSYOP) are operations to convey selected information and indicators to audiences to influence their emotions, motives, and objective reasoning, and ultimately the behavior of governments, organizations, groups, and individuals.'
![]()
![]()
![]()
Geaccepteerd extremisme en polarisatie in de samenleving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geaccepteerde ridiculiteit:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The show must go on folks!
Huilen dan.![]()
wow overduidelijk ... zo zouden er meer moeten zijnquote:Op maandag 24 januari 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
het was toch allemaal bs dat er romeo's(of welke naam ze er in Belgie aangeven) werden ingezet om de boel op te naaien???
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
wat denk je ?quote:
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
voor het geval ik iemands post niet kan lezen
als je de OP sloopt
moet je even een Mod roepen
@Lavenderr
of @miss_slyThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
OP is toch hetzelfde als in het vorige topic? Wat is er gesloopt?quote:Op maandag 24 januari 2022 09:25 schreef greysbones het volgende:
voor het geval ik iemands post niet kan lezen
als je de OP sloopt
moet je even een Mod roepen
@:Lavenderr
of @:Miss_slyAnd the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Ze heeft me geblokkeerd denk ik. Geen idee hoe de OP er dan uitzietquote:Op maandag 24 januari 2022 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OP is toch hetzelfde als in het vorige topic? Wat is er gesloopt?.
Huilen dan.![]()
heh???quote:Op maandag 24 januari 2022 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
OP is toch hetzelfde als in het vorige topic? Wat is er gesloopt?
ik zie geen OP![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ah, je hebt degene die het nieuwe topic geopend heeft op geblokkeerd staan. Derhalve zie je de inhoud niet, maar deze is hetzelfde als van de andere delen.quote:And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
aaaah ja tuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2022 09:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ah, je hebt degene die het nieuwe topic geopend heeft op geblokkeerd staan. Derhalve zie je de inhoud niet, maar deze is hetzelfde als van de andere delen.
niet aan gedacht
dank uThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
![]()
draadje van Pieter
over weer een uitglijder van Marky MarkThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
elk voordeel heeft zn nadeelquote:Op maandag 24 januari 2022 09:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
aaaah ja tuurlijk
niet aan gedacht
dank u
Dit lijkt me daar niet het goede topic of subforum voor.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:32 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
draadje van Pieter
over weer een uitglijder van Marky Mark![]()
ja hoor kan hier prima bijquote:Op maandag 24 januari 2022 09:35 schreef Bepje het volgende:
[..]
Dit lijkt me daar niet het goede topic of subforum voor.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Virus dat antistoffen gebruikt als booster voor infectie.quote:
Tjah... dat het virus zou muteren was een gegeven, dit is wel een dominante aanpassing.
Als Omicron niet bijzonder gemuteerd is was die al zo...
Vraag me alleen af waarom, als het zou helpen met infectie.... Waarom het zou helpen tegen ernstige ziekte, dat is niet logisch naar mijn mening. Er wordt dan toch wat geremd met die antistoffen.... Misschien in een later process o.i.d. maar als dit zo zou kloppen zijn er meerdere processen dan slechts "infectie van de cel middels spike eiwit"."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
3x geprikt nooit corona gehadquote:
terwijl 2 ongevaccineerde 'vrienden' al 2 keer corona hebben gehad
dus klopt nietBehulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:Op maandag 24 januari 2022 09:38 schreef fathank het volgende:
[..]
3x geprikt nooit corona gehad
dus klopt niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
N=3.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:38 schreef fathank het volgende:
[..]
3x geprikt nooit corona gehad
dus klopt niet"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
quote:
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Kvind het eigenlijk wel gewoon tijd om weer normaal te doen.... Dit gezeur ben ik wel klaar mee, het zegt niks, het doet niks, het is onbelangrijk.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:38 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Variant BA.2 is terrein aan het winnen.
https://en.ssi.dk/news/ne(...)danish-omicron-cases"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Het einde is in zicht, aldus een hoop media berichten
Ondertussen moet ik nog QR scannen, mag ik nergens naar binnen om te eten / ander vertier zonder QR en voeren landen verplicht vaxxen in.
Einde pandemie is helaas niet einde andere bullshit regels.Mai pben rai~!![]()
Blijkbaar is het omslagpunt dichtbij..quote:Op maandag 24 januari 2022 09:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Kvind het eigenlijk wel gewoon tijd om weer normaal te doen.... Dit gezeur ben ik wel klaar mee, het zegt niks, het doet niks, het is onbelangrijk.
waarom komen er anders steeds weer andere beliebers in BNW postenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
grafiekjes op internet zijn per definitie gemanipuleerdquote:
je kan beter je ogen open doen in je omgeving dan de internetromeo's vertrouwen
hoe kun jij weten wat waar is en wat niet waar is? Beter vertrouwen op je eigen observaties.Behulpzaam als een waterkraan.
enkel je eigen situatie toepassen is niet heel erg slim om te gebruiken als algemeen beeldquote:Op maandag 24 januari 2022 09:45 schreef fathank het volgende:
[..]
grafiekjes op internet zijn per definitie gemanipuleerd
je kan beter je ogen open doen in je omgeving dan de internetromeo's vertrouwen
hoe kun jij weten wat waar is en wat niet waar is? Beter vertrouwen op je eigen observaties.
internetromeo's?
zoals NOS RTL en andere mediaThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
welke media kun je wel vertrouwen dan en waarom?quote:Op maandag 24 januari 2022 09:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
enkel je eigen situatie toepassen is niet heel erg slim om te gebruiken als algemeen beeld
internetromeo's?
zoals NOS RTL en andere mediaBehulpzaam als een waterkraan.
ik kijk niet naar mediaquote:Op maandag 24 januari 2022 09:48 schreef fathank het volgende:
[..]
welke media kun je wel vertrouwen dan en waarom?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je kan alle media wél en ook niet vertrouwen.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:48 schreef fathank het volgende:
[..]
welke media kun je wel vertrouwen dan en waarom?
Als je feit van fictie kunt onderscheiden ben je al een hele stap onderweg.
Feit van mening ook.
En politiek activisme van journalistiek ook."Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."![]()
Mag ik vragen waarom je hier dan met twitterlinkjes strooit? Die klik je gewoon aan zonder te kijken en gooit ze hier in het topic ofzo?quote:Dingen die ik met mn eigen ogen zie: feitquote:Op maandag 24 januari 2022 09:49 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je kan alle media wél en ook niet vertrouwen.
Als je feit van fictie kunt onderscheiden ben je al een hele stap onderweg.
Feit van mening ook.
En politiek activisme van journalistiek ook.
Dingen van twitter: feit van iemand anders, per definitie met een agenda. Niet te vertrouwen.Behulpzaam als een waterkraan.
Gelijk na het vaccineren zag je het zelf ook al, tenminste, ik heb de hele tijd gedacht dat gevaccineerden vatbaarder leken te worden na vaccinatie.quote:To BG or not to BG!![]()
ja ik lees namelijk nietquote:Op maandag 24 januari 2022 09:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je hier dan met twitterlinkjes strooit? Die klik je gewoon aan zonder te kijken en gooit ze hier in het topic ofzo?
Moet jij QR scannen ?quote:Op maandag 24 januari 2022 09:44 schreef KNAK het volgende:
Ondertussen moet ik nog QR scannen, mag ik nergens naar binnen om te eten / ander vertier zonder QR en voeren landen verplicht vaxxen in.
Einde pandemie is helaas niet einde andere bullshit regels.
Troll nr 1 bleef aanvoeren dat nergens QR nodig was ?I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.![]()
vind ik ookquote:Op maandag 24 januari 2022 09:51 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Gelijk na het vaccineren zag je het zelf ook al, tenminste, ik heb de hele tijd gedacht dat gevaccineerden vatbaarder leken te worden na vaccinatie.
Ben op het werk de enige niet-gevaccineerde en de enige die nog niet ziek/afwezig geweest is sinds begin van de bullshit
Goed spul die prikken
na de booster hoor ik vooral veel ouderen die echt ziek worden.. longontstekingen etc.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:51 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Gelijk na het vaccineren zag je het zelf ook al, tenminste, ik heb de hele tijd gedacht dat gevaccineerden vatbaarder leken te worden na vaccinatie.
Vriend 30 jaar is nu aan de bloedverdunners
bloedpropjes in zijn been
maar he.. hij kan wel op vakantieThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ook, ik heb in de afgelopen tijd er aardig wat zien afvallen ook een paar die aangaven dat ze corona hadden. Ik moest altijd stiekem lachen over de reacties van sommige collega's alsof het een ongeneeslijke ziekte betrof en een doodstrijd eraan kwam. Ik ga nog steeds als vanouds, geen enkele keer ziek geweest.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
vind ik ook
Ben op het werk de enige niet-gevaccineerde en de enige die nog niet ziek/afwezig geweest is sinds begin van de bullshit
Goed spul die prikkenAls je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.![]()
Dat heb ik hier dus precies zo. Nog geen snotneus gehad en zit tussen 'pruttelende' mensen. Maar er zijn hier (gelukkig) meer ongevaccineerden. Werken ruim 1000 man hier. De andere ongevaccineerden die ik ken zijn ook nog niet ziek geweest. Best bijzonder ondanks dat kwetsbaren natuurlijk sneller de spuit gaan halen denk ik. Of bijzonder, het virus is gewoon veel minder gevaarlijk als gezegt voor gezonde mensen.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
vind ik ook
Goed spul die prikkenTo BG or not to BG!![]()
Hoe zit het nu eigenlijk? Nemen we de officiële cijfers wel of niet serieus?quote:
Hoewel ik verder zeker geen voorstander ben van de lockdownmethide, zijn Zweden en Nederland gewoon niet met elkaar te vergelijken. Dus zo'n conclusie als 'de lockdown werkt niet' op basis van 1 grafiek gaat wel erg ver![]()
![]()
Ach en als je als ongevaccineerde ziek word, is gewoon goed voor de afweer.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:54 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
vind ik ook
Goed spul die prikkenIk was in dec ziek
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
Nog niet maar in een land als de UK wordt daar wel openlijk over gesprokenquote:Op maandag 24 januari 2022 09:44 schreef KNAK het volgende:
Einde pandemie is helaas niet einde andere bullshit regels.![]()
Lekker danquote:Op maandag 24 januari 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
na de booster hoor ik vooral veel ouderen die echt ziek worden.. longontstekingen etc.
maar he.. hij kan wel op vakantievaxschade oplopen voor een vakantie... voor een groen vinkje...
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!![]()
uk heeft regels afgeschaftquote:Op maandag 24 januari 2022 10:06 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Nog niet maar in een land als de UK wordt daar wel openlijk over gesprokenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oudjes worden ziek. Stop de persenquote:Op maandag 24 januari 2022 09:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
na de booster hoor ik vooral veel ouderen die echt ziek worden.. longontstekingen etc.
maar he.. hij kan wel op vakantie![]()
![]()
Leaky vaccines are worse than no vaccine at all. That is the unmistakable conclusion one would derive from a May 2018 article in Quanta magazine, a top scientific publication, about the unsuccessful attempts to create vaccines for HIV, malaria, and anthrax that aren’t leaky and don’t run the risk of making the pathogens more dangerous.
Yet now that we are seeing such a microbiological Frankenstein play out in real life and people like Dr. Robert Malone have been citing this article to raise red flags about the leaky COVID shots, Quanta magazine took the unprecedented step of slapping an editor’s note on an article three and a half years later to get people to stop applying it to the leakiest vaccine of all time.
Dit fenomeen is bekend onder vele wetenschappers, hoor je niks van in de MSM en toch stug doorgaan met prikken
To BG or not to BG!![]()
ow dus een jaar geleden moesten we het allemaal doen voor de oudjesquote:Op maandag 24 januari 2022 10:08 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Oudjes worden ziek. Stop de persen
maar nu
hoeft dat niet meerThinking is difficult, that’s why most people judge
Forum Opties Forumhop: Hop naar: