Zal wel uitkomen op 1.5 ofzo dan denk ik als ie dit wint? Nog steeds geen formaliteit territoriumquote:
Nee tuurlijk, als het echt een formaliteit zou zijn na deze ronde dan had ik 1.5 wel gepakt. Maar dat is natuurlijk wat overdreven. Alleen acht de kans wel heel erg groot. Al had Tsitsipas wel een veel kortere wedstrijd, en speelde ook nog eens eerder op de dag. Dat vergroot zijn kansen wel watquote:Op woensdag 26 januari 2022 13:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zal wel uitkomen op 1.5 ofzo dan denk ik als ie dit wint? Nog steeds geen formaliteit territorium
Nu doe je alsof Nadal oerdom is, maar als hij dat denkt zal er vast wel een kern van waarheid in zitten, hij zal er toch wat meer inzicht in hebben dan jij en ik.quote:Op woensdag 26 januari 2022 12:47 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij denkt misschien invloed te hebben, maar je ziet het...Bernardes zat er alweer als chair umpire. Verder geen idee eigenlijk of hij een tijdje geen wedstrijden van Nadal heeft gedaan, maar dat denk ik niet hoor.
Misschien dat Nadal wel gezegd heeft: ''als jij mij niet helpt tijdens mijn wedstrijden, dan zorg ik ervoor dat jij nooit meer op jouw umpire stoeltje zal zitten''quote:Op woensdag 26 januari 2022 13:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nu doe je alsof Nadal oerdom is, maar als hij dat denkt zal er vast wel een kern van waarheid in zitten, hij zal er toch wat meer inzicht in hebben dan jij en ik.
Scheelt dat Djoko er niet is. Die pakt zo'n kwartfinale eenvoudig met 3-0.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:09 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Wel veel vijfsetters deze AO heb ik het idee, drie van de vier kwartfinales bijvoorbeeld, voor m'n gevoel zijn dat vaak genoeg allemaal drie- of viersetters.
Dit wordt de eerste met een ander scoreverloop, tot nu steeds 2-0, 2-2, 3-2. Nu 2-0, 2-2, 2-3
Vorig jaar verloor hij toen wel een set, maar toen verloor hij sowieso flink wat sets in de eerdere rondes, alleen de halve finale, finale (en 1e ronde) in 3 setsquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:11 schreef Sebastiaan92 het volgende:
[..]
Scheelt dat Djoko er niet is. Die pakt zo'n kwartfinale eenvoudig met 3-0.
Er is nu een Hawkeye 2.0 die gelijk alle in/uit beslissingen geeftquote:Op woensdag 26 januari 2022 14:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Het is voor het eerst in maanden dat ik een tenniswedstrijd live zie, maar waar zijn de lijnrechters gebleven?
Dus ook geen challenges meer?quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er is nu een Hawkeye 2.0 die gelijk alle in/uit beslissingen geeft
Volgens mij niet. Weet niet hoe het bij andere toernooien zit.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dus ook geen challenges meer?
Sterke comment.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:25 schreef superniger het volgende:
FAA moet nu breken. Is zijn laatste kans.
Ja je kan hawk-eye challengen, dan bepaalt een lijnrechter.quote:Op woensdag 26 januari 2022 14:23 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dus ook geen challenges meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |