Juist een goed halfjaartje kan zijn prijs toch nog flink opdrijven?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:13 schreef fetX het volgende:
Newcastle schijnt af te haken voor Diego Carlos en schakelt door. Ze zullen vast niet bij Senesi uit komen.
Eerlijk gezegd hoop ik wel dat Senesi deze winter nog vertrekt, maar tot nu toe blijft het allemaal maar bij vage geruchten.
Dit dachten we ook bij de door jou zo onderschatte Jörgensenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Juist een goed halfjaartje kan zijn prijs toch nog flink opdrijven?
Zie dat niet zo snel gebeuren eigenlijk. Als hij blijft gaat hij niet voor meer dan 12 weg vermoed ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Juist een goed halfjaartje kan zijn prijs toch nog flink opdrijven?
Hoezo hopen? Je hebt nauwelijks verdedigers verder, dan zal er wel een halve paniekaankoop op volgen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:13 schreef fetX het volgende:
Newcastle schijnt af te haken voor Diego Carlos en schakelt door. Ze zullen vast niet bij Senesi uit komen.
Eerlijk gezegd hoop ik wel dat Senesi deze winter nog vertrekt, maar tot nu toe blijft het allemaal maar bij vage geruchten.
Ga ervan uit dat ze toch wel een behoorlijke schaduwlijst hebben en ze zullen vast niet verkopen als een vervanger niet haalbaar blijkt. Verder is het wel lekker als Feyenoord wat geld in het laatje heeft zodat je achterin en op het middenveld tenminste een normale aankoop kan doen ipv een Hendrix huren.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo hopen? Je hebt nauwelijks verdedigers verder, dan zal er wel een halve paniekaankoop op volgen.
Senesi moet echt niet naar de Premier League gaan, die wordt daar echt aan alle kanten voorbijgelopen. Die geruchten uit Spanje of Italië zijn veel logischerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:19 schreef fetX het volgende:
[..]
Zie dat niet zo snel gebeuren eigenlijk. Als hij blijft gaat hij niet voor meer dan 12 weg vermoed ik.
Newcastle zou denk ik een prima koop doen door hem te nemen, maar die zullen vast nog een categorie hoger gaan zitten. Logisch ook als je zoveel geld hebt, maar volgens mij is de nood daar voor een lcv wel hoog.
Ik vind het te dicht op de transferdeadline in elk geval. Er zal vast een schaduwlijstje zijn, maar je betaalt er nu sowieso meer voor dan in de zomer (al zal dat ook gelden voor Senesi misschien).quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ga ervan uit dat ze toch wel een behoorlijke schaduwlijst hebben en ze zullen vast niet verkopen als een vervanger niet haalbaar blijkt. Verder is het wel lekker als Feyenoord wat geld in het laatje heeft zodat je achterin en op het middenveld tenminste een normale aankoop kan doen ipv een Hendrix huren.
Mwoah dat valt wel mee. Als hij nou naar een subtopper of topclub gaat die echt hoog speelt zou ik het wel met je eens zijn. Voorlopig is NU een degradatiekandidaat en voetballen meer op eigen helft dan op die van de tegenstander.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Senesi moet echt niet naar de Premier League gaan, die wordt daar echt aan alle kanten voorbijgelopen. Die geruchten uit Spanje of Italië zijn veel logischer
Ik ben het met je eens dat je dit absoluut niet moet doen als je geen vervanger kunt halen natuurlijk. Ga er dan simpelweg vanuit dat Feyenoord direct door kan schakelen en dat is ongetwijfeld wat naïef. Ik ben alleen bang dat je in de zomer niet bijster veel meer eruit gaat halen vanwege zijn contract, tenzij hij een paar wereldpotten gaat spelen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het te dicht op de transferdeadline in elk geval. Er zal vast een schaduwlijstje zijn, maar je betaalt er nu sowieso meer voor dan in de zomer (al zal dat ook gelden voor Senesi misschien).
Ja, dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat je dit absoluut niet moet doen als je geen vervanger kunt halen natuurlijk. Ga er dan simpelweg vanuit dat Feyenoord direct door kan schakelen en dat is ongetwijfeld wat naïef. Ik ben alleen bang dat je in de zomer niet bijster veel meer eruit gaat halen vanwege zijn contract, tenzij hij een paar wereldpotten gaat spelen.
In Nederland is het een prima verdediger met weinig ruimte in z'n rug, maar in Engeland wordt fysiek van zo'n type verdediger nog meer gevraagd en dat heeft hij ook niet echt. Hij moet het vooral van z'n slimmigheid hebben in een team dat wel rustig wil opbouwen.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah dat valt wel mee. Als hij nou naar een subtopper of topclub gaat die echt hoog speelt zou ik het wel met je eens zijn. Voorlopig is NU een degradatiekandidaat en voetballen meer op eigen helft dan op die van de tegenstander.
Dat bedoelde ik ook niet, meer dat het tempo daar lager ligt. Een 3-mans defensie die daar veel gebruikt wordt zou hem misschien ook wel goed liggen.quote:De mythe dat ze in Italië per definitie trouwens heel verdedigend spelen kan ook wel van tafel hoor.
Ah zo. Nou ja ik vind Senesi’s zwakke punten inderdaad wel snelheid en dit seizoen te vaak concentratieverlies. Verder vind ik het eigenlijk een vrij goede verdediger al is dat laatste vooral wel een punt waar hij aan moet werken. Denk dat hij het niveau van NUFC prima aan kan, maar goed het maakt mij verder niet zoveel uit. Als hij maar centen oplevertquote:Op dinsdag 25 januari 2022 13:36 schreef hhh38 het volgende:
[..]
In Nederland is het een prima verdediger met weinig ruimte in z'n rug, maar in Engeland wordt fysiek van zo'n type verdediger nog meer gevraagd en dat heeft hij ook niet echt. Hij moet het vooral van z'n slimmigheid hebben in een team dat wel rustig wil opbouwen.
[..]
Dat bedoelde ik ook niet, meer dat het tempo daar lager ligt. Een 3-mans defensie die daar veel gebruikt wordt zou hem misschien ook wel goed liggen.
Das wel mooi ja, dat we hem bij de Rotterdamse derby nog een eerbetoon kunnen gevenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 14:11 schreef Elan het volgende:
RIP Wim, wat een icoonhopelijk krijgt hij een mooi eerbetoon (met publiek)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |