I know, maar financieringen in de voetballerij zijn vaak toch atypisch (ha ha).quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Er is meer geld (als in euro's, dollars) dan ooit in de wereld.
Voor Diemers was ook internationale interesse. 15 miljoen is gewoon een prima marktconforme prijs voor iemand die en niet in de beste vorm steekt en ook geen international is en het nog nooit heeft (kunnen) laten zien op het hoogste niveau.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
leuk grafiekje
ik zeg niet dat het nationale transferrecord er aan moet voor Senesi
bij feyenoord stamt de recordverkoop nog altijd uit 2006, daar moet je in 2022 gewoon boven zitten voor spelers met (blijkbaar) internationale interesse
dat maakt krona en dit grafiekje niet anders
Dit is wel pijnlijk inderdaad. Ben benieuwd hoeveel clubs in Europa (die nog op het hoogste niveau spelen) zo'n oud transferrecord hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:16 schreef aTypisch het volgende:
[..]
bij feyenoord stamt de recordverkoop nog altijd uit 2006, daar moet je in 2022 gewoon boven zitten voor spelers met (blijkbaar) internationale interesse
ja, daarom zei ik ook dat ik niet weet hoe het bij Sevilla zitquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:17 schreef Haringkop het volgende:
[..]
I know, maar financieringen in de voetballerij zijn vaak toch atypisch (ha ha).
dan houd ik hem liever nog tot het einde van het seizoenquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor Diemers was ook internationale interesse
15 miljoen is gewoon een prima marktconforme prijs voor iemand die en niet in de beste vorm steekt en ook geen international is en het nog nooit heeft (kunnen) laten zien op het hoogste niveau.
Misschien moeten ze ook even investeren in bitcoinquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, daarom zei ik ook dat ik niet weet hoe het bij Sevilla zit
Barca en Real konden (en kunnen, als ze de nationale richtlijnen wat betreft salarissen volgen) altijd gewoon bijna gratisgeld krijgen van een aantal banken om spelers te kopen. Je sluit als leningverstrekker ook liever daar een lening mee af dan 100 huizenkopers bijvoorbeeld, wel zo makkelijk.
Clubs met sjeiks en chinese eigenaren kunnen ook even een nieuwe sponsordeal op de balans zetten voor wat extra cash
Ik hoop maar dat hij niet meeleest.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:23 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dan houd ik hem liever nog tot het einde van het seizoen
van mij krijgt arnesen geen complimentje als het 15 miljoen oplevert
daar zal hij vast mee zitten
daar is feyenoord de club niet voorquote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien moeten ze ook even investeren in bitcoin
Tuurlijk komt er altijd wel ergens geld vandaan. Maar ook Barca heeft dit seizoen laten zien hoe moeilijk het voor hun is. Ze moeten eerst spelers verkopen om überhaupt spelers te mogen inschrijven (Depay, Torres). En de Sjeiks en Chinezen houden zich toch meer met de top van het voetbal bezig dan met de subtop.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ja, daarom zei ik ook dat ik niet weet hoe het bij Sevilla zit
Barca en Real konden (en kunnen, als ze de nationale richtlijnen wat betreft salarissen volgen) altijd gewoon bijna gratisgeld krijgen van een aantal banken om spelers te kopen. Je sluit als leningverstrekker ook liever daar een lening mee af dan 100 huizenkopers bijvoorbeeld, wel zo makkelijk.
Clubs met sjeiks en chinese eigenaren kunnen ook even een nieuwe sponsordeal op de balans zetten voor wat extra cash
Het is ook prima als hij voor 15 miljoen gaat, het is alleen geen werelddeal. Dan houd ik hem liever naast Gernotgod staan.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:30 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Tuurlijk komt er altijd wel ergens geld vandaan. Maar ook Barca heeft dit seizoen laten zien hoe moeilijk het voor hun is. Ze moeten eerst spelers verkopen om überhaupt spelers te mogen inschrijven (Depay, Torres). En de Sjeiks en Chinezen houden zich toch meer met de top van het voetbal bezig dan met de subtop.
De voetbaleconomie is gewoon hard geraakt door de coronacrisis, zie ook: https://www.consultancy.n(...)an-corona-op-voetbal
Ook Feyenoord heeft gewoon belang om wat miljoenen te pakken dat weet de buitenwereld -helaas- ook. Zo sterk is onze onderhandelingspositie niet, tenzij er zich meer clubs gaan melden.
Maar goed als jij verwacht dat we meer dan 20 miljoen gaan vangen voor hem ben je daar natuurlijk vrij in. Ik acht de kans alleen niet zo heel groot.
Eens, ik had destijds ook wel verwacht dat hij meer zou gaan opleveren, maar gezien zijn contract, prestaties en de prestaties van Feyenoord de afgelopen jaren is er niet heel veel reden om aan te nemen dat hij de absolute hoofdprijs gaat opleveren.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:35 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Het is ook prima als hij voor 15 miljoen gaat, het is alleen geen werelddeal. Dan houd ik hem liever naast Gernotgod staan.
Je zou verwachten dat die 2 mio dan geen obstakel meer zou zijn. Maar ik vraag me af of Bazoer wel zo’n ‘Slot-speler’ is. Senesi werd vaak bekritiseerd op zijn gebrek aan snelheid en niet met ruimte achter zich te kunnen spelen. Maar Bazoer voetbalt bij Vitesse toch ook nooit echt met veel ruimte in de rug?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:35 schreef aTypisch het volgende:
Zou Bazoer weer een optie worden als Senesi vertrekt?
Ik zou Bazoer niet zo snel in een 4 mans defensie achterin zetten.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:48 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je zou verwachten dat die 2 mio dan geen obstakel meer zou zijn. Maar ik vraag me af of Bazoer wel zo’n ‘Slot-speler’ is. Senesi werd vaak bekritiseerd op zijn gebrek aan snelheid en niet met ruimte achter zich te kunnen spelen. Maar Bazoer voetbalt bij Vitesse toch ook nooit echt met veel ruimte in de rug?
hij speelt daar toch meer als een libero voor de verdediging?quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zou Bazoer niet zo snel in een 4 mans defensie achterin zetten.
Klopt, eigenlijk een vrije rol en schuift ook heel veel in.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
hij speelt daar toch meer als een libero voor de verdediging?
Ze zullen wel een linkspootje willen dacht ik maar Trauner/Geertruida zijn natuurlijk ook beide rechts.quote:Op dinsdag 25 januari 2022 11:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik denk niet dat Feyenoord interesse had in Bazoer speicifiek als CV.
Zal dus geen optie zijn mocht Senesi vertrekken. Zie ik ze nog eerder die Hilgers van Twente halen.
RIPquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:37 schreef Scrummie het volgende:
Godsamme, Wim Jansen
RIP
[ afbeelding ]
RIP goeie voetballerquote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:37 schreef Scrummie het volgende:
Godsamme, Wim Jansen
RIP
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |