Komende drie wedstrijden heeft PSV een veel zwaarder programma dan wij, benieuwd of we wat kunnen inlopen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hebben een betere aanval en de selectie is iets breder, maar verder zie ik best kansen voor Feyenoord al zou plek 3 gewoon goed zijn. Hopelijk nog 1 of 2 rondjes verder in de Conference League.
Over 2 jaar gaan we denk ik voor het eerst echt mee kunnen doen voor plek 2, want deze zomer zullen flink wat mutaties plaatsvinden (ik verwacht dat Senesi, Sinisterra en Kokcu sowieso vertrekken).
En de standaard overwinning in de Kuip komt er ook nog aan.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Komende drie wedstrijden heeft PSV een veel zwaarder programma dan wij, benieuwd of we wat kunnen inlopen.
Maar wij moeten nog naar de arena.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:08 schreef fetX het volgende:
[..]
En de standaard overwinning in de Kuip komt er ook nog aan.
Ooit moet het daar toch een keer goedvallen?quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Maar wij moeten nog naar de arena.
Hahaquote:Op woensdag 26 januari 2022 18:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Ah, het is definitief zie ik.
Nou ja, hopelijk hoeven we niet door Jorrit aan de Norrit.
Is die aanval van PSV zoveel beter ja? Linssen durf ik hier bijna niet meer te noemen maar presteert ondanks dat gewoon beter dan de PSV-spitsen.quote:Op woensdag 26 januari 2022 18:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze hebben een betere aanval en de selectie is iets breder, maar verder zie ik best kansen voor Feyenoord al zou plek 3 gewoon goed zijn. Hopelijk nog 1 of 2 rondjes verder in de Conference League.
Over 2 jaar gaan we denk ik voor het eerst echt mee kunnen doen voor plek 2, want deze zomer zullen flink wat mutaties plaatsvinden (ik verwacht dat Senesi, Sinisterra en Kokcu sowieso vertrekken).
Naja, voor de breedte natuurlijk een prima versterking. Eigenlijk stond er niemand als Aursnes een keer voor langere tijd weg zou vallen en dat is nu opgelost. Het is ook wel fijn voor als je een keer naar een defensievere formatie wil omschakelen waarbij Til als een soort spits fungeert.quote:
Als ik Slot zondag zo hoorde is Toornstra op rechts sowieso vrijwel geen optie meer. Had hij nou net bijgetekend of niet?quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, voor de breedte natuurlijk een prima versterking. Eigenlijk stond er niemand als Aursnes een keer voor langere tijd weg zou vallen en dat is nu opgelost. Het is ook wel fijn voor als je een keer naar een defensievere formatie wil omschakelen waarbij Til als een soort spits fungeert.
Wel vraag ik mij af waar dit Toornstra nu laat, die zal nu echt weinig gaan spelen. Hendrix, Walemark en Barness zijn nu gehaald voor die posities.
Toornstra 12e mannetje. En ik gok dat Toornstra achter Kokcu/Til komt. Die Barness (wie?quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wel vraag ik mij af waar dit Toornstra nu laat, die zal nu echt weinig gaan spelen. Hendrix, Walemark en Barness zijn nu gehaald voor die posities.
Toornstra is de eerste vervanger van Til (en ik vond hem zelfs op rechtsback niet tegenvallen eigenlijkquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, voor de breedte natuurlijk een prima versterking. Eigenlijk stond er niemand als Aursnes een keer voor langere tijd weg zou vallen en dat is nu opgelost. Het is ook wel fijn voor als je een keer naar een defensievere formatie wil omschakelen waarbij Til als een soort spits fungeert.
Heb ik serieus Barness neergezet terwijl ik nog google er bij had wat zijn achternaam nou ook alweer wasquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Toornstra 12e mannetje. En ik gok dat Toornstra achter Kokcu/Til komt. Die Barness (wie?) komt er geloof ik nog niet direct in, al wil ie zelf wel heel graag.
En weer vrijwel gratis hè. Is er ooit een club zo goed geweest in het aantrekken van transfervrije buitenkansjes?quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja, voor de breedte natuurlijk een prima versterking.
Die houden we er gewoon in. Net als Gurley.quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb ik serieus Barness neergezet terwijl ik nog google er bij had wat zijn achternaam nou ook alweer waslekker Gurley
Ja elke club zonder geldquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:33 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En weer vrijwel gratis hè. Is er ooit een club zo goed geweest in het aantrekken van transfervrije buitenkansjes?
Dat ben ik toch echt niet met je eens. Feyenoord haalt vaak uitstekend materiaal voor een appel en een ei.quote:
We begonnen het jaar nog met Toornstra samen met Kökcü achter Til hèquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ja, met 1 jaartje tot 2023quote:Op woensdag 26 januari 2022 19:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Als ik Slot zondag zo hoorde is Toornstra op rechts sowieso vrijwel geen optie meer. Had hij nou net bijgetekend of niet?
Marcel Meeuwisquote:Op woensdag 26 januari 2022 19:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat ben ik toch echt niet met je eens. Feyenoord haalt vaak uitstekend materiaal voor een appel en een ei.
Baco-Arie
Jones
Elia
Kuijt
Van Persie
Linssen
Toch een aardig rijtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |