Die nemen ook geen worst in de mond.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:54 schreef hemarookworst het volgende:
Geen veganist daten, die lust mijn melk waarschijnlijk niet
Ik dacht dat je er nog niet bijstond maar je hebt een nieuwe avatar.quote:
Niet echt nieuw, hooguit weer eens gewisseldquote:Op zondag 23 januari 2022 20:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je er nog niet bijstond maar je hebt een nieuwe avatar.
quote:Op zondag 23 januari 2022 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
@:MrsLoveable is wel moeilijk in OP te zetten met haar 80 UI's
Ik begin er niet eens aan, dan kan ik elke 3 dagen aan de slag.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
gewoon de meest voorkomende erinquote:Op zondag 23 januari 2022 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aan, dan kan ik elke 3 dagen aan de slag.
Het is goed met haar.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon de meest voorkomende erin
Heb geen 80 UI'squote:Op zondag 23 januari 2022 21:02 schreef hemarookworst het volgende:
Deze ui heb ik al weer een poosje tussen door 1 of 2 dagen een anderequote:Op zondag 23 januari 2022 21:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aan, dan kan ik elke 3 dagen aan de slag.
We zijn er weer bij en dat is primaaaaaquote:Op zondag 23 januari 2022 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
Koentje is er weer bij dus iedereen is blij
Maandag sucksquote:Op zondag 23 januari 2022 21:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Morgen weer werken
Ik HAAT maandag
Maar verder prima
quote:Op zondag 23 januari 2022 21:13 schreef Mrsloveable het volgende:
@:Schakeltopia ik heb de nieuwe update nu ook![]()
Je hebt wel heel lang dezelfde UI voor iemand met 450 UI'squote:
hoeveel heb jij er worstje?quote:Op zondag 23 januari 2022 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt wel heel lang dezelfde UI voor iemand met 450 UI's![]()
Ik net ook een peerquote:Op zondag 23 januari 2022 21:25 schreef hemarookworst het volgende:
lekker een peer en sinaasappel op
6 ofzo, waarvan 3 die rookworstmanquote:
Lekker gezond bezigquote:
en 3 met de boze meneer?quote:Op zondag 23 januari 2022 21:26 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
6 ofzo, waarvan 3 die rookworstman
[..]
Lekker gezond bezig
Ben je weer door het slotje heen aan het posten smurfquote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 21:31 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ben je weer door het slotje heen aan het posten smurf
daar moet een streepje tussenquote:Op zondag 23 januari 2022 21:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die is niet boos, heeft alleen maar laserogen
wat dan?quote:Op zondag 23 januari 2022 21:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar moet een streepje tussen
anders lijkt het een heel ander woord![]()
![]()
achter de geraniums kan ookquote:Op zondag 23 januari 2022 21:32 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik wilde 'm zelf maken, maar ik denk laat ik iemand anders een goede avond geven.
ik las eerst lase rogenquote:
kan over 60+ jaar welquote:Op zondag 23 januari 2022 21:35 schreef B00STER het volgende:
[..]
Als je je daar prettig voelt hou ik je niet tegen hoor!
quote:Op zondag 23 januari 2022 21:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben iets ouder dan Greys, en die is 25, dus!
quote:Op zondag 23 januari 2022 21:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
We zijn er weer bij en dat is primaaaaa
Het feit dat ik 450 auto's heb wil niet zeggen dat ik om de 5 km in een andere auto stapquote:Op zondag 23 januari 2022 21:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je hebt wel heel lang dezelfde UI voor iemand met 450 UI's![]()
@hemarookworst of was het 30?quote:Op zondag 23 januari 2022 21:39 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Al best een hele tijd.
Oeh, spaar je Hot Wheels?quote:Op zondag 23 januari 2022 21:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het feit dat ik 450 auto's heb wil niet zeggen dat ik om de 5 km in een andere auto stap
Ik spaar de real life versiesquote:
Ik ook, geestelijk dan. Lichamelijk laat het soms wat te wensen over.quote:
Was Jezus een vrouw?quote:
Broekies.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dan heb ik gelogen! Dan zijn we exact even oud.
quote:Op zondag 23 januari 2022 21:47 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dan heb ik gelogen! Dan zijn we exact even oud.
milfy hoor, daar wordt @dud0r helemaal wild vanquote:
i knowquote:Op zondag 23 januari 2022 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
milfy hoor, daar wordt @:dud0r helemaal wild van
Ik was nog net geen 40 toen ik het 40+ forum binnenliep. Dat is alweer 10 jaar geleden.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2022 21:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
milfy hoor, daar wordt @:dud0r helemaal wild van
quote:
de maand denk ikquote:Op zondag 23 januari 2022 22:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij ook?
zal aan het weer liggen ofzo![]()
quote:
Heb je de sc weer gemold.quote:
Wat mijn ogen zien maken mijn handjes kapot.quote:
Ik had vroeger zo'n vriend. Hoog intelligent maar als hij iets in zijn handen kreeg hoorde je binnen een paar minuten, oeps.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat mijn ogen zien maken mijn handjes kapot.
Geen betere frustratie dan een creatieve.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:31 schreef B00STER het volgende:
Overigens was die aan niemand hier gericht haha, creatieve frustratie.
Nahhh vind ik niet hoor. Ik kan er letterlijk razend van worden.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen betere frustratie dan een creatieve.
Daar heb je toch alleen jezelf mee?quote:Op zondag 23 januari 2022 23:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nahhh vind ik niet hoor. Ik kan er letterlijk razend van worden.
Ik ken het, beste is om dan even afstand te nemen.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nahhh vind ik niet hoor. Ik kan er letterlijk razend van worden.
Ja is ook zo. Het zit zo, ik moet een opzet maken voor een filmthema. Dat doe ik heel vaak. Het werkt bij mij als volgt; Ik zie de beelden, daar krijg ik een gevoel bij en ik weet dat te vertalen in muziek. Zo heb ik er (serieus) honderden gedaan. Maar heel soms zegt die melody-machine in mijn hoofd: 'Ja doei, zondagavond nu ff niet'. En dat ben ik gewoon niet gewend, ik raak daar extreem gefrustreerd van. Moet niet, weet ik. Morgen gooi ik ze er zo weer uit haha, maar toch.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar heb je toch alleen jezelf mee?
Ach je weet iig dat als het vandaag niet lukt dan morgen wel.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Het zit zo, ik moet een opzet maken voor een filmthema. Dat doe ik heel vaak. Het werkt bij mij als volgt; Ik zie de beelden, daar krijg ik een gevoel bij en ik weet dat te vertalen in muziek. Zo heb ik er (serieus) honderden gedaan. Maar heel soms zegt die melody-machine in mijn hoofd: 'Ja doei, zondagavond nu ff niet'. En dat ben ik gewoon niet gewend, ik raak daar extreem gefrustreerd van. Moet niet, weet ik. Morgen gooi ik ze er zo weer uit haha, maar toch.
Wat SBE dus post,even afstand nemen.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:38 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja is ook zo. Het zit zo, ik moet een opzet maken voor een filmthema. Dat doe ik heel vaak. Het werkt bij mij als volgt; Ik zie de beelden, daar krijg ik een gevoel bij en ik weet dat te vertalen in muziek. Zo heb ik er (serieus) honderden gedaan. Maar heel soms zegt die melody-machine in mijn hoofd: 'Ja doei, zondagavond nu ff niet'. En dat ben ik gewoon niet gewend, ik raak daar extreem gefrustreerd van. Moet niet, weet ik. Morgen gooi ik ze er zo weer uit haha, maar toch.
Soms ben ik zo dom nog niet.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat SBE dus post,even afstand nemen.
Ik haal het beste in je naar boven vaak.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:42 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Soms ben ik zo dom nog niet.
Is ook zo hoor! Maar stoppen is dan zo moeilijk. Maar dat heb ik nu wel gedaanquote:Op zondag 23 januari 2022 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ach je weet iig dat als het vandaag niet lukt dan morgen wel.
Heb ik gedaan! Daarom ben ik weer hier haha. Dank je.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat SBE dus post,even afstand nemen.
Vaak wel.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik haal het beste in je naar boven vaak.
Ik heb dat ook wel eens met modelbouw. Het gaat niet zoals ik het wil en dan hang ik hier weer rond.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heb ik gedaan! Daarom ben ik weer hier haha. Dank je.
Nou ik weet niet of je het herkent, maar ik ben serieus enorm rustig, altijd. Maar als zoiets gebeurt kan ik werkelijk razend worden van binnen. Herken mezelf dan niet, ben in staat met dingen te gaan gooien. Maar daar zijn ze nou weer net even te duur voorquote:Op zondag 23 januari 2022 23:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens met modelbouw. Het gaat niet zoals ik het wil en dan hang ik hier weer rond.
Ik herken het zeer goed zelfs.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou ik weet niet of je het herkent, maar ik ben serieus enorm rustig, altijd. Maar als zoiets gebeurt kan ik werkelijk razend worden van binnen. Herken mezelf dan niet, ben in staat met dingen te gaan gooien. Maar daar zijn ze nou weer net even te duur voor
En doe niet mee met DT.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik herken het zeer goed zelfs.![]()
Ohw en leg messen weg voordat ze in je radiator zitten.
Dat zou met mijn richtvermogen sowieso een wereldprestatie zijn, maar goede tip haha!quote:Op zondag 23 januari 2022 23:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik herken het zeer goed zelfs.![]()
Ohw en leg messen weg voordat ze in je radiator zitten.
Ik zag jullie er zo vaak over praten dat ik het gisteren even heb opgezocht. Je bedoelt die 'dead topic game' toch?quote:
Ja zoiets maar daar praten we liever niet over.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zag jullie er zo vaak over praten dat ik het gisteren even heb opgezocht. Je bedoelt die 'dead topic game' toch?
Yep.En DT is daar weer een apart spel in waar sommige mensen nogal boos worden wanneer een ander wint.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik zag jullie er zo vaak over praten dat ik het gisteren even heb opgezocht. Je bedoelt die 'dead topic game' toch?
quote:Op zondag 23 januari 2022 23:56 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja zoiets maar daar praten we liever niet over.
Ok nou geen zorgen, ik heb het even gelezen en snapte er geen fluit van, dus heb het snel weer laten varen en zal het vanaf nu niet meer noemen! Ik merk alleen dat ik de laatste tijd een beetje FOK-afkortingen-gehandicapt ben, dus probeer vaak te vinden wat dingen betekenen haha.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep.En DT is daar weer een apart spel in waar sommige mensen nogal boos worden wanneer een ander wint.
Als dat nou het enige was, ik vind mijn ban daar nog steeds niet erg.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Yep.En DT is daar weer een apart spel in waar sommige mensen nogal boos worden wanneer een ander wint.
ONZ / Het Officiële FOK!woordenboek V2.0quote:Op zondag 23 januari 2022 23:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
[..]
Ok nou geen zorgen, ik heb het even gelezen en snapte er geen fluit van, dus heb het snel weer laten varen en zal het vanaf nu niet meer noemen! Ik merk alleen dat ik de laatste tijd een beetje FOK-afkortingen-gehandicapt ben, dus probeer vaak te vinden wat dingen betekenen haha.
Kijk! dat helpt. Maar het ging om termen als Lapo etc (inmiddels ben ik op de hoogte gebracht, dus ik voel me weer on par)quote:Op maandag 24 januari 2022 00:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ONZ / Het Officiële FOK!woordenboek V2.0
De meeste mensen die hier zitten komen daar vandaan. We wouden een leuke sc en met een eerlijke moderatie. we hebben het slot van het Vivaslowchat geforceerd en hebben het hier gezellig.quote:Op zondag 23 januari 2022 23:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
[..]
Ok nou geen zorgen, ik heb het even gelezen en snapte er geen fluit van, dus heb het snel weer laten varen en zal het vanaf nu niet meer noemen! Ik merk alleen dat ik de laatste tijd een beetje FOK-afkortingen-gehandicapt ben, dus probeer vaak te vinden wat dingen betekenen haha.
Is wel een leuk topic om te lezen.quote:Op maandag 24 januari 2022 00:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Kijk! dat helpt. Maar het ging om termen als Lapo etc (inmiddels ben ik op de hoogte gebracht, dus ik voel me weer on par)
Ik ben gewoon een kraakpandtopic ingesleurd!quote:Op maandag 24 januari 2022 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De meeste mensen die hier zitten komen daar vandaan. We wouden een leuke sc en met een eerlijke moderatie. we hebben het slot van het Vivaslowchat geforceerd en hebben het hier gezellig.
Ik heb nog een chocoladeletter liggen.quote:Op maandag 24 januari 2022 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
Lekker man zo'n blokje chocolade 85%
Die hebben ze volgens mij nooit in hoge percentages cacaoquote:Op maandag 24 januari 2022 00:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb nog een chocoladeletter liggen.
Dat zal deze ook niet zijn. Maar wel een speciale want ik heb hem van Deisyy gekregen.quote:Op maandag 24 januari 2022 00:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die hebben ze volgens mij nooit in hoge percentages cacao
wat leukquote:Op maandag 24 januari 2022 00:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zal deze ook niet zijn. Maar wel een speciale want ik heb hem van Deisyy gekregen.
Iedereen kreeg er één op de 40+ meet. Ik vond dat echt tof.quote:
Vroeger wel eens een meet gedaan. Destijds van een IRC-groep, gingen we naar Walibi. Het is wel grappig om te zien hoe mensen er vaak compleet anders uitzien dat je je had voorgesteld.quote:Op maandag 24 januari 2022 00:22 schreef Superbadeendje het volgende:
Meets zijn enerzijds eng. Maar degene die ik heb meegemaakt waren super tof.
Dat vind ik juist het leukste van een meet. Je krijgt een beeld van iemand en op een meet blijkt dat o zo niet te kloppen.quote:Op maandag 24 januari 2022 00:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Vroeger wel eens een meet gedaan. Destijds van een IRC-groep, gingen we naar Walibi. Het is wel grappig om te zien hoe mensen er vaak compleet anders uitzien dat je je had voorgesteld.
Bij mij waren het vooral afknappers moet ik zeggen, met een enkele 'wowwww'. Maar dat is dus de keerzijde van het feit dat bijna iedereen altijd de beste (dan wel voorzien van filter) foto van zichzelf online zet haha. Het is een beetje als een dronken one-night-stand en dan wakker worden.quote:Op maandag 24 januari 2022 00:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat vind ik juist het leukste van een meet. Je krijgt een beeld van iemand en op een meet blijkt dat o zo niet te kloppen.
Die verhalen en filmpjes ken ik ook. Ik ben blij dat ik daar niet bij was.quote:Op maandag 24 januari 2022 00:34 schreef B00STER het volgende:
[..]
Bij mij waren het vooral afknappers moet ik zeggen, met een enkele 'wowwww'. Maar dat is dus de keerzijde van het feit dat bijna iedereen altijd de beste (dan wel voorzien van filter) foto van zichzelf online zet haha. Het is een beetje als een dronken one-night-stand en dan wakker worden.
Ergens vind ik juist de (relatieve) anonimiteit van een/dit forum zo prettig. Ik zou er denk ik nu ook niet snel meer aan meedoen.quote:Op maandag 24 januari 2022 00:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die verhalen en filmpjes ken ik ook. Ik ben blij dat ik daar niet bij was.
Ik heb er 5 meegemaakt, één via 2 Fok vriendinnen in ouders. Na de ingang van Blijdorp ging iedereen uit elkaar.
2 bowlingmeets georganiseerd die heel tof waren. En op 2 40+ meetings geweest die goed geregeld waren.
Dit jaquote:
Blijven liggen geen optiequote:Op maandag 24 januari 2022 07:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Te vroeg bedje was zoooo lekker warm
Jammer is dat hequote:
Ja echt wel.. maar ik kan dat ook niet echt goed.. lang in bed liggenquote:
ik heb nog een uur in bed gelegen sinds ik om 0600 wakker was. had geen zin om er al uit te gaanquote:Op maandag 24 januari 2022 08:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja echt wel.. maar ik kan dat ook niet echt goed.. lang in bed liggen
Dat vind ik dan ook weer zonde van mijn dag
Snap ikquote:Op maandag 24 januari 2022 08:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb nog een uur in bed gelegen sinds ik om 0600 wakker was. had geen zin om er al uit te gaan
zeker aangezien ik van 0200 tot 0300 weer wakker gelegen hebquote:
zowaar om half 1 in slaap gevallenquote:Op maandag 24 januari 2022 08:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
zeker aangezien ik van 0200 tot 0300 weer wakker gelegen heb
Droomlandquote:Op maandag 24 januari 2022 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zowaar om half 1 in slaap gevallen
Je hebt het daar niet voor het zeggen.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang het geen nachtmerrie land is
nopequote:Op maandag 24 januari 2022 08:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Je hebt het daar niet voor het zeggen.
ik sliep wel eerder dan dat. ergens rond 22.30 ofzoquote:Op maandag 24 januari 2022 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
zowaar om half 1 in slaap gevallen
quote:Op maandag 24 januari 2022 08:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik sliep wel eerder dan dat. ergens rond 22.30 ofzo
in slaap vallen is bij mij het probleem niet. het in slaap blijven is een probleemquote:Op maandag 24 januari 2022 08:48 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
lekker hoor
mij lukt dat de laatste tijd niet
ik heb het andersomquote:Op maandag 24 januari 2022 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
in slaap vallen is bij mij het probleem niet. het in slaap blijven is een probleem
zullen we onze krachten combineren zodat we gewoon in slaap vallen en de nacht door slapen?quote:
Of samen wakker blijvenquote:Op maandag 24 januari 2022 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
zullen we onze krachten combineren zodat we gewoon in slaap vallen en de nacht door slapen?
quote:Op maandag 24 januari 2022 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
zullen we onze krachten combineren zodat we gewoon in slaap vallen en de nacht door slapen?
als ik met greys in een bed lig en we blijven wakker dan heeft dat andere redenenquote:
Hoeveel? Welke?quote:Op maandag 24 januari 2022 09:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
als ik met greys in een bed lig en we blijven wakker dan heeft dat andere redenen![]()
![]()
Ja hoor, hoeveel en welke redenen heb jij?quote:Op maandag 24 januari 2022 09:05 schreef greysbones het volgende:
heb ik hier ook nog enige inbreng in?
quote:Op maandag 24 januari 2022 09:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ja hoor, hoeveel en welke redenen heb jij?
Hey babe, ben jij ook zo dol op dat Antifa. Gister heel Brussel geslooptquote:
en mensen beweren echt dat het niet antifa isquote:Op maandag 24 januari 2022 09:08 schreef Haags het volgende:
[..]
Hey babe, ben jij ook zo dol op dat Antifa. Gister heel Brussel gesloopt
Mooi he, het bewijs is overduidelijk.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
en mensen beweren echt dat het niet antifa is![]()
![]()
quote:Op maandag 24 januari 2022 09:05 schreef greysbones het volgende:
heb ik hier ook nog enige inbreng in?
ditquote:Op maandag 24 januari 2022 09:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ja hoor, hoeveel en welke redenen heb jij?
dat is niet geschikt om dat uit de doeken te doen zo in het openbaarquote:
gewoon lekker oogkleppen ophouden en lekker in het gelid blijven lopenquote:Op maandag 24 januari 2022 09:09 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooi he, het bewijs is overduidelijk.
beetje prive hequote:Op maandag 24 januari 2022 09:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
dit
[..]
dat is niet geschikt om dat uit de doeken te doen zo in het openbaar
inderdaadquote:
Is het ook niet.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
en mensen beweren echt dat het niet antifa is![]()
![]()
ik wil ook zonquote:Op maandag 24 januari 2022 09:19 schreef greysbones het volgende:
het is mooi grijs weer buiten
ik heb behoefte aan zon
wat meer groen buiten
klaar met dit bleghhh weer
Ik ga een paar vrouwonvriendelijke grappen maken. Daar hou jij wel van toch?quote:
geen problemen mee hoorquote:Op maandag 24 januari 2022 09:22 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga een paar vrouwonvriendelijke grappen maken. Daar hou jij wel van toch?
Mooi want in las dat er mensen zijn die daar moeite mee hebben. Dan ga ik het juist doen.quote:
is je naam stiekem John?quote:Op maandag 24 januari 2022 09:27 schreef Haags het volgende:
[..]
Mooi want in las dat er mensen zijn die daar moeite mee hebben. Dan ga ik het juist doen.
die zou prima met Kaag kunnen samen wonenquote:
Wat Baudet ook doet bedoel jequote:Op maandag 24 januari 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zou prima met Kaag kunnen samen wonen
mensen die zich elitair opstellen en zich immer boven het gepeupel uit voelen steken
dat is toch wel wat er mis is
De elite die zich beter voelt dan het voetvolk
ja gaat wat lastig met een kind wat onderwijs op afstand heeft en af en toe hulp nodig heeftquote:
owwwwwwwwwwwwwwwquote:Op maandag 24 januari 2022 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja gaat wat lastig met een kind wat onderwijs op afstand heeft en af en toe hulp nodig heeft
De juf heeft vast lekkere tieten. De rest doet er eigenlijk niet zo toe.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja gaat wat lastig met een kind wat onderwijs op afstand heeft en af en toe hulp nodig heeft
nee dat heeft de juf nietquote:Op maandag 24 januari 2022 10:02 schreef Haags het volgende:
[..]
De juf heeft vast lekkere tieten. De rest doet er eigenlijk niet zo toe.
Zo, dat was les 1.
Heb je weer een dramaandag of is er iets speciaals?quote:
de standaard slecht geslapen, nu icm kind wat onderwijs op afstand krijgt en ik wat dingen die ik voor werk af moet hebben over 50 minuten helpt allemaal niet mee.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je weer een dramaandag of is er iets speciaals?
heb je je al eens laten kraken?quote:Op maandag 24 januari 2022 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
de standaard slecht geslapen, nu icm kind wat onderwijs op afstand krijgt en ik wat dingen die ik voor werk af moet hebben over 50 minuten helpt allemaal niet mee.
maar de het slechte slapen begint nu meer te worden dan dat ik alleen moe ben, heb al de hele ochtend hoofdpijn, ibu's doen niks.
Ga vanmiddag maar even de huisarts bellen voor een afspraak
nee.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb je je al eens laten kraken?
even alle stress die vastzit eruit kraken??
Goed idee om even de huisarts te bellen voor een afspraak!quote:Op maandag 24 januari 2022 11:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
de standaard slecht geslapen, nu icm kind wat onderwijs op afstand krijgt en ik wat dingen die ik voor werk af moet hebben over 50 minuten helpt allemaal niet mee.
maar de het slechte slapen begint nu meer te worden dan dat ik alleen moe ben, heb al de hele ochtend hoofdpijn, ibu's doen niks.
Ga vanmiddag maar even de huisarts bellen voor een afspraak
klinkt ook lichtelijk als stress??quote:Op maandag 24 januari 2022 11:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee.
heb ook weer te weinig gesport afgelopen week, dat helpt ook niet mee
ik heb de afgelopen maanden niks anders dan stress dus jaquote:Op maandag 24 januari 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
klinkt ook lichtelijk als stress??
kan dat?
lekker laten krakenquote:Op maandag 24 januari 2022 11:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb de afgelopen maanden niks anders dan stress dus ja
Die heeft meerdere oorzaken en voordat dat allemaal weg valt zijn we toch wel een paar maanden verder.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker laten kraken
een goede massage
en zorgen voor een betere stressregulatie
want de oorzaak van je stress zal niet van de een op andere dag verdwijnen
dus moet je een oplossing zoeken om er mee te handelenquote:Op maandag 24 januari 2022 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die heeft meerdere oorzaken en voordat dat allemaal weg valt zijn we toch wel een paar maanden verder.
ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus moet je een oplossing zoeken om er mee te handelen
want zoals je nu gaat..
houdt het een keer op denk ik
( wil niet de wijste hier zijn, maar stress is killing.. )
lijkt me ook niet echt een prettig vooruitzichtquote:Op maandag 24 januari 2022 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
en anders stort ik op een gegeven moment in, ben ik een week ziek en kan dan weer even vooruit.
ik ontspan door te sporten, hoofd leeg en gaan. Dat ging alleen afgelopen week niet doordat ik met die kleine zat die mogelijk in quarantaine moest.quote:Op maandag 24 januari 2022 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me ook niet echt een prettig vooruitzicht
is er geen mogelijkheid tot wat stressreductie
door echt je lichaam even te ontspannen?
wilde dat ik je kon helpen Dudie![]()
snap ik mopquote:Op maandag 24 januari 2022 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik ontspan door te sporten, hoofd leeg en gaan. Dat ging alleen afgelopen week niet doordat ik met die kleine zat die mogelijk in quarantaine moest.
En nu moet het thuisonderwijs zit het er ook niet in.
Donderdag hopelijk weer. En vrijdagavond staat er wat leuks op de planning waar ik zin in heb.
Het komt uiteindelijk wel goed hoor maar het is nu gewoon even kut
Ah, dan heb ik gewoon weer niet zitten oplettenquote:Op maandag 24 januari 2022 12:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Die heb k al een tijdje weer terug
Nee konijntje zit te veel te wiebelenquote:Op maandag 24 januari 2022 12:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik gewoon weer niet zitten opletten
Dat zou zomaar de oorzaak ervan kunnen zijnquote:Op maandag 24 januari 2022 12:08 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Nee konijntje zit te veel te wiebelen
quote:Op maandag 24 januari 2022 12:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou zomaar de oorzaak ervan kunnen zijn
Tsja, ik moet wel weer een beetje aan mijn conditie beginnen te werken voor het weer lente isquote:
Hhaha ik ook hoorquote:Op maandag 24 januari 2022 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
T
[..]
Tsja, ik moet wel weer een beetje aan mijn conditie beginnen te werken voor het weer lente is
Goed bezig!quote:Op maandag 24 januari 2022 12:15 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Hhaha ik ook hoornaja doe ik al sinds maart
ben je nu viesdik danquote:Op maandag 24 januari 2022 12:15 schreef DerRabbit het volgende:
T
[..]
Tsja, ik moet wel weer een beetje aan mijn conditie beginnen te werken voor het weer lente is
Nee hoor, ik ben volslankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
quote:Op maandag 24 januari 2022 12:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben volslank
niceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2022 12:48 schreef aloa het volgende:
WTFsoms kom je filmpjes tegen op twitter. Te ziek voor woorden.
Serieus kijken op eigen risico, maar deze gast moeten ze echt opknopen.Maar dan wel opknopen aan zijn ballen graag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Middag.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Wat humaan van je om het op de manier te willen oplossen!quote:Op maandag 24 januari 2022 13:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar dan wel opknopen aan zijn ballen graag.
Middag.
Nicequote:Op maandag 24 januari 2022 10:02 schreef Haags het volgende:
[..]
De juf heeft vast lekkere tieten. De rest doet er eigenlijk niet zo toe.
Zo, dat was les 1.
Mijn echte reactie zal wel banwaardig zijn.quote:Op maandag 24 januari 2022 13:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wat humaan van je om het op de manier te willen oplossen!
Owquote:Op maandag 24 januari 2022 14:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn echte reactie zal wel banwaardig zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Ik ben jaloers, hier is het dik bewolkt.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:28 schreef DerRabbit het volgende:
Trouwens wel een heerlijk zonnetje nu![]()
Net nog even lekker een dik half uur gewandeld![]()
merkte er weinig van vanochtendquote:Op maandag 24 januari 2022 15:46 schreef greysbones het volgende:
lekker gedoucht
voel je je iets meer mens
Neuken?quote:
Ik ben dan ook gaan lopen toen ze zon eindelijk doorbrak. Daarna is het hier ook weer grijs geweest.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben jaloers, hier is het dik bewolkt.
Is je rechter hand overbelast?quote:
Jaquote:Op maandag 24 januari 2022 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Is je rechter hand overbelast?
Die ookquote:
quote:
Of de buuf van je moeder.quote:
ik stel een cyber postnatale abortus voorquote:Op maandag 24 januari 2022 16:45 schreef aloa het volgende:
Baudet verwacht nu een cyberaanval. Hij noemt het een cyberpandemie.
[ twitter ]
Dat klinkt akeligquote:Op maandag 24 januari 2022 16:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik stel een cyber postnatale abortus voor
quote:
quote:
quote:Op maandag 24 januari 2022 16:45 schreef aloa het volgende:
Baudet verwacht nu een cyberaanval. Hij noemt het een cyberpandemie.
[ twitter ]
Als ze 1 van de grote 3 hosters eruit laten klappen dan gaat er wel flink wat plat.quote:Op maandag 24 januari 2022 16:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zit me wel aftevragen of het überhaupt kan?
Zo eens even kijken wat er bij mij op moet.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
We gaan vanavond hamburgers eten want die zijn bijna over datum
quote:Op maandag 24 januari 2022 17:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo eens even kijken wat er bij mij op moet.
Mayo, ketchup, uien, tomaat en velen kaas natuurlijkquote:Op maandag 24 januari 2022 17:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo eens even kijken wat er bij mij op moet.
Ik heb echt geen idee hoe dat werktquote:Op maandag 24 januari 2022 17:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als ze 1 van de grote 3 hosters eruit laten klappen dan gaat er wel flink wat plat.
Maar de kans dat ze dat voor elkaar krijgen acht ik klein.
De laatste keer was toen Amazon z'n webplatform er uit lag en dat was door een storing of foute update of combi van.
Opgebakken aardappeltjesquote:Op maandag 24 januari 2022 17:01 schreef DerRabbit het volgende:
We gaan vanavond hamburgers eten want die zijn bijna over datum
Heel erg op grote lijnen gezien wordt alles ter wereld gehost door een aantal grote bedrijven.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:22 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe dat werktmaar het internet plat leggen is voor jezelf, als land, ook geen voordeel.
Het bewijs dat nog niet alles dood is.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:14 schreef FranticDJ het volgende:
Fijn dat de rouwbrief uit je postnl app ook echt bezorgt wordt :’)
Ali's carrière in ieder geval wel!quote:Op maandag 24 januari 2022 17:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Het bewijs dat nog niet alles dood is.
Als het niet te moeilijk was geweest, was het al lang een keer gebeurt vermoed ik.quote:Op maandag 24 januari 2022 17:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heel erg op grote lijnen gezien wordt alles ter wereld gehost door een aantal grote bedrijven.
Amazon
GoDaddy
1&1 10
Als je 1 van die plat krijgt doen een boel sites en services het niet meer. Leg je ze allemaal plat wordt het allemaal heel summier wat je kan bezoeken en doen online.
Maar om dat voor elkaar te krijgen moet je wel van hele goede huizen komen
Muah, dat is meer iets voor ernaastquote:
Stukje vlees erbij en wat slaquote:Op maandag 24 januari 2022 18:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muah, dat is meer iets voor ernaast
Ah copainquote:Op maandag 24 januari 2022 17:41 schreef Haags het volgende:
[..]
Het bewijs dat nog niet alles dood is.
open met ctb is geen versoepeling.quote:Op maandag 24 januari 2022 18:38 schreef Mrsloveable het volgende:
Wel fijn dat alles nu weer open gaat
Je valt een beetje in herhalingquote:Op maandag 24 januari 2022 18:40 schreef Haags het volgende:
[..]
open met ctb is geen versoepeling.
Weg met de - niet werkende - coronapas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |