quote:
Misschien wel minder in het ziekenhuis.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan waren er minder mensen in het ziekenhuis beland en was er dus veel meer versoepeld.
Maar dat zal wel een sprookje zijn.
quote:Op zondag 23 januari 2022 17:58 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vanmiddag heel old skool Supermario op de Nes gespeeld, vroegere tijden herleefden
Dat zal inmiddels ook wel een tijd geleden zijn dat je voor het laatst bent wezen zwemmen.quote:
Je kunt makkelijk bepalen of je tegenstanders min of meer van je niveau zijn omdat iedereen een rating krijgt adh van al je potjes, dat is het leukst.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een beetje kunnen winnen?
Dit is voor de jeugd van tegenwoordig toch bijna niet meer voor te stellen
*oma spreekt
[ afbeelding ]
Goffer, die hadden we op de dagkamer op de Kazerne..... dat is zon beetje al 30 jaar geledenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heb je een beetje kunnen winnen?
Dit is voor de jeugd van tegenwoordig toch bijna niet meer voor te stellen
*oma spreekt
[ afbeelding ]
Nu Nederland-Portugal.quote:
Twee jaar alweer. Best wel gek eigenlijk… Ik ging minstens 1 x per week totdat het ineens niet meer kon.quote:Op zondag 23 januari 2022 18:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zal inmiddels ook wel een tijd geleden zijn dat je voor het laatst bent wezen zwemmen.
Das sport kijken, dat telt niet als zelf sportenquote:Op zondag 23 januari 2022 18:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu Nederland-Portugal.
Ik hoop ooit weer te kunnen sporten. Nu warme broodjes ham/kaas.
Wow gaaf!quote:Op zondag 23 januari 2022 18:08 schreef aloa het volgende:
Ik blijf dit bijzonder vinden.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |