Jaartje eerder was net zo nucleairquote:Op zondag 23 januari 2022 14:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Een van de beste nucleaire aanvallen.
Dacht eigenlijk dat dit die van Valkenburg was, oeps.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:43 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Jaartje eerder was net zo nucleair
Dat was niet 5 per uur te rap maar twee keer zo snel de Cauberg opquote:Op zondag 23 januari 2022 15:46 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dacht eigenlijk dat dit die van Valkenburg was, oeps.
Die bedoelde ik vooral, dat was ongekend.
Ja op zich wel te begrijpen toch. Vrouwensportquote:Op zondag 23 januari 2022 15:53 schreef wimderon het volgende:
De NOS zendt het WK bij de vrouwen alleen op de striem uit
Verplicht dan maar naar de Belg, hele opgavequote:Op zondag 23 januari 2022 15:53 schreef wimderon het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2022 15:53 schreef wimderon het volgende:
Bij afwezigheid van Van Aert (en Van der Poel) wel de terechte kampioen.quote:
Ook waar.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:06 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Bij afwezigheid van Van Aert (en Van der Poel) wel de terechte kampioen.
Pidcock heeft dit seizoen niet echt overtuigd.
Ik merk dat na de nationale kampioenschappen mijn interesse, zelfs voor de wedstrijden bij de vrouwen, een stuk minder is. Naar het WK kijk ik uit maar daarna niet meer. Het voorjaar op de weg komt er aan.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:13 schreef Hyaenidae het volgende:
Valt wel op dat het hier een stuk rustiger is in de slowchat nu Van Aert en VDP niet meedoen
Na het WK gaat het seizoen altijd als een nachtkaars uit; nu Wout en Mathieu niet meedoen, nog wat eerder.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik merk dat na de nationale kampioenschappen mijn interesse, zelfs voor de wedstrijden bij de vrouwen, een stuk minder is. Naar het WK kijk ik uit maar daarna niet meer. Het voorjaar op de weg komt er aan.
Ze zijn ook dol op “rouwdouwen”quote:Op zondag 23 januari 2022 16:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Michel en Paul nog steeds lovend over de woordenschat van Van der Haar vanwege die 'doos van pandora' uitspraak
Oh ja daar werden ze ook helemaal gek vanquote:Op zondag 23 januari 2022 16:23 schreef DIJK het volgende:
[..]
Ze zijn ook dol op “rouwdouwen”
3 midgets op het podium.
Na het WK sowieso maar nu ook al ruim voor het WK. Vooraf keek ik toch vooral uit naar de duels tussen Mathieu en Wout.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Na het WK gaat het seizoen altijd als een nachtkaars uit; nu Wout en Mathieu niet meedoen, nog wat eerder.
Laat dit maar aan meestertacticus Sven Vanthourenhout over.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Iserbyt heeft zijn rol als kopman al opgeëist. Volgens mij moeten de Belgen vooral niet tegen elkaar rijden volgende week in plaats van specifiek voor 1 iemand.
quote:Op zondag 23 januari 2022 17:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Iserbyt heeft zijn rol als kopman al opgeëist. Volgens mij moeten de Belgen vooral niet tegen elkaar rijden volgende week in plaats van specifiek voor 1 iemand.
Als ze dit niet winnen na een tactische blunder zal dat na het geklooi in Leuven tochquote:Op zondag 23 januari 2022 17:55 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Laat dit maar aan meestertacticus Sven Vanthourenhout over.
Ja ging ook erg goed tijdens het wk op de wegquote:Op zondag 23 januari 2022 17:53 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hier net zo. Wel echt sneu voor Gavere. Wellicht wel mijn favoriete omloop. Maar of ik er dan nog voor ben te porren.. Gavere hoort gewoon in november!quote:Op zondag 23 januari 2022 16:20 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik merk dat na de nationale kampioenschappen mijn interesse, zelfs voor de wedstrijden bij de vrouwen, een stuk minder is. Naar het WK kijk ik uit maar daarna niet meer. Het voorjaar op de weg komt er aan.
Gelukkig liggen er geen balkjes in Fayetteville!quote:Op zondag 23 januari 2022 16:06 schreef DIJK het volgende:
Lekkere sprint van vd haar. Die verliest hier op de balkjes.
Die titel voor Cant komt er!quote:Op dinsdag 25 januari 2022 10:54 schreef TommyL0204 het volgende:
Nou, zowel Worst als Betsema dus ook niet naar het WK. Worst hep corona en Betsema niet, maar is wel koortsig..
quote:Dit is een bittere pil voor de achtergebleven crossers. Bondscoach Daniele Pontoni, Davide Toneatti, Samuele Leone, Eva Lechner, Silvia Persico, Lucia Bramati en Federica Venturelli kregen wel groen licht om op het vliegtuig te stappen richting Fayetteville, aangezien zij geen direct contact hebben gehad met de positief geteste crosser.
Van Empel ook niet meer.quote:Op maandag 31 januari 2022 08:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vos komt niet meer in actie in cross komende weken. Pidcock gaat ook op hoogtestage. Volgend seizoen pas weer deze truien in het veld.
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 00:49 schreef wimderon het volgende:
We schakelen even over naar Fayetteville.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 08:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zonde zeg, al helemaal voor de Olympische droom.
Ja, dat het kan zie je op het filmpje. Het is natuurlijk wel asociaal. Geen idee verder wat de regels zijn, maar wel apart dat iemand die (ongevraagd, toch?) geduwd wordt door een toeschouwer gediskwalificeerd wordt en dit blijkbaar wel prima is.quote:
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:21 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Ach ja, dit kon ook gewoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |