Daarom game ik ook niet meerquote:Op zondag 23 januari 2022 14:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waarmee trek je dan een hele nacht door? Weinig games die mij nog echt voor langere tijd kunnen boeien.
Fallout 3. Zo gaaf!quote:Op zondag 23 januari 2022 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Fallout 3 en Fallout New Vegas kon ik nog wel wat uren aan verbranden. Misschien is het de leeftijd ook wel
Tof. Ik wil ook.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:03 schreef Senn88 het volgende:
Deze zomer misschien naar edinburgh mits die coronameuk dan klaar is
Mooie stad wel.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:03 schreef Senn88 het volgende:
Deze zomer misschien naar edinburgh mits die coronameuk dan klaar is
Da's verleden tijd.. what went wrong?quote:Op zondag 23 januari 2022 22:35 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde ook nog naar IJsland en Parijs.
Bwehehe.quote:Op zondag 23 januari 2022 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daar was ik net iets te jong voor toen Fallout 2 uitkwam
Drugs are bad, mmm'kayquote:
Ik speel nog steeds uuuuren Skyrim tegenwoordig.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
Fallout 3 en Fallout New Vegas kon ik nog wel wat uren aan verbranden. Misschien is het de leeftijd ook wel
Skyrim twijfel ik over. Of ik het beter bij de goede herinnering kan laten, of opnieuw spelen en weer helemaal blij worden van de setting en de muziek enzo.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:48 schreef Q. het volgende:
Ik speel nog steeds uuuuren Skyrim tegenwoordig.Moet weer eens verder met New Vegas. Toch fijn dat je op de Xbox backwards compatible games kan spelen.
Denk dat de helft mn van Xbox games uit de 360-generatie is.
Ik ben wat minder vatbaar voor die charme leert de ervaring.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:00 schreef Lokasenna het volgende:
Meestal worden door de nostalgie de slechte graphics en de buggy gameplay alsnog charmant
Skyrimquote:Op maandag 24 januari 2022 08:48 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik speel nog steeds uuuuren Skyrim tegenwoordig.Moet weer eens verder met New Vegas. Toch fijn dat je op de Xbox backwards compatible games kan spelen.
Denk dat de helft mn van Xbox games uit de 360-generatie is.
Skyrim blijft gaaf hoor, speel hem al 10 jaar af en aan. De sfeer blijft onovertroffen, ook na de 20e keer doorspelen.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Skyrim twijfel ik over. Of ik het beter bij de goede herinnering kan laten, of opnieuw spelen en weer helemaal blij worden van de setting en de muziek enzo.
Vegas ga ik nooit meer doen, te buggy, teveel vastlopers.
Ik vind de wereld van Skyrim nog steeds de mooiste ooit gemaakt. Okee, je moet niet naar de karakter-modellen kijken maar de sfeer is onovertroffen.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:00 schreef Lokasenna het volgende:
Meestal worden door de nostalgie de slechte graphics en de buggy gameplay alsnog charmant
Er moet gewoon een nieuwe Elder Scrolls komen.quote:Op maandag 24 januari 2022 09:08 schreef Q. het volgende:
Ik vind de wereld van Skyrim nog steeds de mooiste ooit gemaakt. Okee, je moet niet naar de karakter-modellen kijken maar de sfeer is onovertroffen.
Eerst Starfield!quote:Op maandag 24 januari 2022 09:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er moet gewoon een nieuwe Elder Scrolls komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |