Ff hapje eten bij de McDonald's =staaf in je giechelquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:43 schreef Haags het volgende:
[..]
CU met hun 1G
Ggd kan het nu al niet aan, laat staan als je miljoenen mensen per dag moet gaan testen door 1G
Kopkluivenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:44 schreef Schakeltopia het volgende:
denken dat je moet zoenen met nieuwjaar
Er zijn uitzonderingen hoor. Soms pas ik mijn eigen regels heel hypocriet toe haha.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:44 schreef -Shii- het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig nieuwjaar wensen zonder verplicht gezoen.
hahaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen hoor. Soms pas ik mijn eigen regels heel hypocriet toe haha.
Er waren weleens van die collega's waar je er gewoon niet onderuit kon komen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:44 schreef Schakeltopia het volgende:
Maar wel heel vaakquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Meneertje Haags en woud hebben niet altijd gelijk he
Of wilde! Maar dan moest je wel weer goed opletten dat de anderen het niet zagen want dan wilden die ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er waren weleens van die collega's waar je er gewoon niet onderuit kon komen.
Hier heb ik een hele leuke anekdote over, maar geen zin om nu uit te typen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:44 schreef Schakeltopia het volgende:
daar ben je mooi klaar meequote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:48 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Er waren weleens van die collega's waar je er gewoon niet onderuit kon komen.
Ik werk niet bij The Voice.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:51 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hoop sowieso dat dat 'onderuit komen' niet heel letterlijk bedoeld was.
tudududududuquote:
Ik zoen sowieso zo goed als niet, ook niet op verjaardagen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:51 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En dan zo'n natte zoenplek op je wang voelen die je gelijk weer wil afvegen.
Ergens denk ik dat dat momenteel de veiligste werkplek van Nederland is, als de productie nog doorging, maar dat terzijde.quote:
Iew....quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:51 schreef -Shii- het volgende:
[..]
En dan zo'n natte zoenplek op je wang voelen die je gelijk weer wil afvegen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:56 schreef B00STER het volgende:
Mocht Corona ooit weer over zijn, kleine tip. Bij feestwinkels kun je een nep-koortslip kopen. Die je opplakt. Ik garandeer dat je een fantastisch rustige eerste werkweek hebt.
Hahahahaquote:
Dadelijk nog een uurtje hardcorequote:
Ugh..koortslippenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:56 schreef B00STER het volgende:
Mocht Corona ooit weer over zijn, kleine tip. Bij feestwinkels kun je een nep-koortslip kopen. Die je opplakt. Ik garandeer dat je een fantastisch rustige eerste werkweek hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |