Ohquote:Op zaterdag 26 februari 2022 21:53 schreef Sableheart het volgende:
Voor Belgie moet ik helaas wel wat moeite doen. In de volledige uitzendingen die ik op youtube kon vinden zijn die eruit gelaten vanwege copyright, dus op dat moment moet ik even een andere video instarten.
Misschien was WIDM wel saaiquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:02 schreef BillDauterive het volgende:
Ik viel net al bijna in slaap toen ik WidM keek, dus ik weet niet of ik het volhoud
Ben ook geen grote fan, maar het past wel prima in het rijtje winnaars.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ah ja, Après Toi, blijft een nummer waar ik niet al te veel mee heb
Eensquote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:07 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ben ook geen grote fan, maar het past wel prima in het rijtje winnaars.
Excuses, maar gelukkig ben je er nu.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:08 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Niet zo snel. Ik moest nog bij komen van Jezebel
Voorlopig werkt deze stream voor mij beter dan de Finsequote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
Hij buffert enorm bij mij, bij jullie ook?
geen problemen, nee.quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:08 schreef Meridiaan het volgende:
Hij buffert enorm bij mij, bij jullie ook?
Die mag jij ook in het Fins zingen op de karaoke meetquote:
Tof ja!quote:Op zaterdag 26 februari 2022 22:10 schreef koffieleuk het volgende:
Ik sla vandaag over.
Wel tof dat in deze line-up iemand zit die gewoon letterlijk dit jaar in een NF heeft meegedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |