Dit zijn de tekstenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:36 schreef Schakeltopia het volgende:
elke dag de vraag, hoe doe ik me dans, trek me conclusies, maak muziek er van deel het met jullie, kom zitten op die bank
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
duurde beetje lang dus ik dacht doe toch maar zelf tt aanmaken
Dankjewel voor de feedbackquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ja echt dat nummer is zo vet. lang niet meer gehoordquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Dit zijn de teksten
zo goed.voor mij is dit echt jeugdsentiment
quote:
Hoe is het met jullie lieverds?quote:
Je eigen pozza wereldje.quote:
Mijn matties en ik vroegah ons nummer was dit nrquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:38 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja echt dat nummer is zo vet. lang niet meer gehoord![]()
heel goed, lekker muziekjes luisteren. maar het word ook wel is tijd om wat te gaan etenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Hoe is het met jullie lieverds?
"Lijkt" kan wel vervangen worden door "is".quote:
nice!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Mijn matties en ik vroegah ons nummer was dit nr
altijd luisterde wij dit nr![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:39 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Naja als ik nu terugluister ik ervaar het helemaal anders. Alsof ik het weer opnieuw hoorquote:
Jij weet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
"Lijkt" kan wel vervangen worden door "is".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |