Wat een warm welkom voor nieuwe schrijvers. Ben je altijd zo attent?quote:Op zondag 23 januari 2022 18:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Van mensen die speciaal voor dit topic een account hebben aangemaakt neem ik dit soort wetten niet aan.
#sexsells
[ afbeelding ]
Je gaat het vast nog wel druk krijgen met de handhaving denk ik.
User incognito Nieuwe schrijverquote:Op zondag 23 januari 2022 19:00 schreef MeesterVanDam het volgende:
Wat een warm welkom voor nieuwe schrijvers. Ben je altijd zo attent?
Reactie van Zimra:quote:Op zaterdag 22 januari 2022 23:40 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat was erg sneu. En hoewel ik de context van het programma begrijp, vond ik dat echt niet kunnen. Ook toen was dat gewoon niet grappig en ik vraag me af of Zimra dat niet ook enorm ongemakkelijk vond.
Maar het is wel ultiem treurig om dit soort shit er nu bij te slepen om de kracht van zijn uitzending onderuit te halen.
Ook ik ben meer dan eens geseksualiseerd in een niet seksuele context, zowel door vrouwen als door mannen. Ik reageer dan of net als Hélène Hendriks op het voetbalveld (negeren) of ik zeg stralend "dank je wel!" (Ook als het een negatieve opmerking was.) Maar ik geef toe: dat heb ik wel moeten leren.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:58 schreef MeesterVanDam het volgende:
[..]
Seksualiseren en seksuele wezens zijn, zijn twee verschillende dingen. Vrouwen worden constant ongevraad geseksualiseerd losstaand van de context. Het is alleen oke om een vrouw te seksualiseren als dat gebeurt in een seksuele context.
Mooie reactie, realistische kijk ook op het filmpje van 10 jaar terug en wie zij was. Ik vind echter één kleine kanttekening wel op zijn plaats. Ik heb namelijk niet het idee dat Tim heel erg gegroeid is in die 10 jaar, die zit nog steeds vol met schijtlollige puberale humor.quote:
Heb je het dan over Bart de Graaff, Gerard Timmer, Willem de Bois of Frank Timmer?quote:Op zondag 23 januari 2022 19:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Maar goed, daar is heel BNN natuurlijk opgebouwd. De founder was ook niet bepaald gods gift to women qua gedrag.
Bart in elk geval. Die hele zender hing vanaf dag één aan elkaar van tieten en piemel humor.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Heb je het dan over Bart de Graaff, Gerard Timmer, Willem de Bois of Frank Timmer?
En poep en pies..quote:Op zondag 23 januari 2022 20:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bart in elk geval. Die hele zender hing vanaf dag één aan elkaar van tieten en piemel humor.
Het is vrouw onvriendelijk humor.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bart in elk geval. Die hele zender hing vanaf dag één aan elkaar van tieten en piemel humor.
Van mij wel, maar er zijn een paar mensen in dit topic nogal snel getriggerd.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:01 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Het is vrouw onvriendelijk humor.
Mag dat ook niet meer.
Dat is niet goedkoop, dat is onderdeel van een gediagnosticeerd ziektebeeld. Beetje respect voor onze psychiatrisch uitgedaagden alstublieft.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:06 schreef letmehearyouscream het volgende:
Gatver, die Kutja maakt het nog erger. Plaatst nu dezelfde vrijblijvende tekst in haar stories, vergezeld met een foto van haar dochter met een traantje.
Wat goedkoop.
volgens mij was dit meer poep en plas humor..quote:Op zondag 23 januari 2022 20:01 schreef KingRadler het volgende:
Op zondag 23 januari 2022 20:00 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Het één sluit het ander niet uit tochquote:Op zondag 23 januari 2022 20:07 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is niet goedkoop, dat is onderdeel van een gediagnosticeerd ziektebeeld. Beetje respect voor onze psychiatrisch uitgedaagden alstublieft.
Dit blijft echt 1 van de beste filmpjes over dit onderwerp ooit.quote:
oh echt!!!!quote:Op zondag 23 januari 2022 21:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Dit blijft echt 1 van de beste filmpjes over dit onderwerp ooit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |