SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
foto van internetquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
*snaait het onder karzai's neus vandaan
Succesquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:19 schreef mschol het volgende:
ok, moet echt even weg... over ~ 1,5 uur wil ik klaar zijn met al mn wegga taken
pizza calzonequote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oeh ziet er lekker uit. Wat is dit?
Broodje lasagnequote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oeh ziet er lekker uit. Wat is dit?
Het wordt toch bezorgen.quote:
Ik ben er sneller dan @Ama niet alles opvretenquote:
Zelf warmgemaakte jaquote:
trek dat april maar vast deze kant opquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Broodje kroket zo.En straks paaseitjes
Nog zo lang paaseitjes is eigenlijk geen goed ideequote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
trek dat april maar vast deze kant op
Even gespuugd tussendoor ennnn weer verder?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tompouce op, nu viesdik
Moest wel in twee etappes, wat werd halverwege misselijk
Hee Uitstralinkjequote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:43 schreef UitStraling het volgende:
Wat haat ik pc'tjes bouwen toch, ik heb daar een te logisch scherp verstand voor dus zit ik me constant te irriteren aan debiele connectortjes en kabeltjes.
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even gespuugd tussendoor ennnn weer verder?
Dit gaat een plakkerige braakbal worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig nietwel bijna een suikercoma
Nog zo lang GEEN paaseitjes dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog zo lang paaseitjes is eigenlijk geen goed idee
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig nietwel bijna een suikercoma
Check de Appiequote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden geen pindapaaseitjes bij de Hema. Hufters.
Potver, zit nu te googlen voor restaurantjes en krijg alweer hommer. Nou ja, zo maar even een kapsalonnetje laten komen danquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelf warmgemaakte jaIs al op ook trouwens
Ben je woest en ziedend geworden?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden geen pindapaaseitjes bij de Hema. Hufters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |