SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Your beauty never ever scared me.
foto van internetquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:16 schreef mschol het volgende:
[..]
*snaait het onder karzai's neus vandaan
Succesquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:19 schreef mschol het volgende:
ok, moet echt even weg... over ~ 1,5 uur wil ik klaar zijn met al mn wegga taken
pizza calzonequote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oeh ziet er lekker uit. Wat is dit?
Broodje lasagnequote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Oeh ziet er lekker uit. Wat is dit?
Het wordt toch bezorgen.quote:
Ik ben er sneller dan @Ama niet alles opvretenquote:
Zelf warmgemaakte jaquote:
trek dat april maar vast deze kant opquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Broodje kroket zo.En straks paaseitjes
Nog zo lang paaseitjes is eigenlijk geen goed ideequote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
trek dat april maar vast deze kant op
Even gespuugd tussendoor ennnn weer verder?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Tompouce op, nu viesdik
Moest wel in twee etappes, wat werd halverwege misselijk
Hee Uitstralinkjequote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:43 schreef UitStraling het volgende:
Wat haat ik pc'tjes bouwen toch, ik heb daar een te logisch scherp verstand voor dus zit ik me constant te irriteren aan debiele connectortjes en kabeltjes.
Gelukkig nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even gespuugd tussendoor ennnn weer verder?
Dit gaat een plakkerige braakbal worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig nietwel bijna een suikercoma
Nog zo lang GEEN paaseitjes dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog zo lang paaseitjes is eigenlijk geen goed idee
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gelukkig nietwel bijna een suikercoma
Check de Appiequote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden geen pindapaaseitjes bij de Hema. Hufters.
Potver, zit nu te googlen voor restaurantjes en krijg alweer hommer. Nou ja, zo maar even een kapsalonnetje laten komen danquote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelf warmgemaakte jaIs al op ook trouwens
Ben je woest en ziedend geworden?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:46 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden geen pindapaaseitjes bij de Hema. Hufters.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KwitjeLekker geskied? Voelt Gergi zich al wat beter?
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Maar hij is vandaag bijna met iemand op de vuist gegaan, dus nee
Ga halen danquote:
bij mij worden morgen pindarotsjes gebrachtquote:
@dud0r komt langs?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bij mij worden morgen pindarotsjes gebracht
Nou hoop ik niet, de ijssel staat nog iets te hoog daarvoorquote:
quote:
[..]![]()
lang drukken, image open in new tab en dan de url kopieeeren?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan mobiel geen plaatjes meer via Google kopiëren.
Ik vond het vandaag warmer dan de afgelopen dagenquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat andere schap, met de gevulde eitjes is spannender
Maar dan krijg ik geen .jpegquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:39 schreef mschol het volgende:
[..]
lang drukken, image open in new tab en dan de url kopieeeren?
HAMSTEREEEEEEUEUEUEUUUUUEUEUUEEUUUUHHHHHquote:
das een andere tokoquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
HAMSTEREEEEEEUEUEUEUUUUUEUEUUEEUUUUHHHHH
Haha ik mag die Gergi wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
gaat dat dan om die flesjes die je zelf kunt vullen met versgeperst sap in de winkel of zo?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:51 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)tic-flessen-uit.html![]()
alle plastic flessen statiegeld, behalve als er niks aan toegevoegd is
[..]![]()
Ziet er prima uit toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:58 schreef bitterbal het volgende:
Heb een huisje gemaakt met deze tutorial. Maar ben nu al 30 min bezig om die camera goed te krijgen. Ik geef het op
[ afbeelding ]
Tof hoor creabalquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:58 schreef bitterbal het volgende:
Heb een huisje gemaakt met deze tutorial. Maar ben nu al 30 min bezig om die camera goed te krijgen. Ik geef het op
[ afbeelding ]
Nou ja. Dat bovenste raampje is niet gelukt.quote:
Heb nog nooit een plastic flesje ingeleverd.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:51 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/economi(...)tic-flessen-uit.html![]()
alle plastic flessen statiegeld, behalve als er niks aan toegevoegd is
daar komt het volgens mij op neer ja, daar zit alleen sap in en hoeven dus niet gercycled te wordenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat dat dan om die flesjes die je zelf kunt vullen met versgeperst sap in de winkel of zo?
toevallig vandaag mn plastic flessen weggebracht, machine slikte alle flessen die ik had, ook de kleintjesquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb nog nooit een plastic flesje ingeleverd.
Wel eens meegenomen maar die werken helemaal niet op de inname machine.
creaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:58 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net een begeleidster die bijna in de PSV poster waar ik op sta in trapte..
Bos,heb jij bij PSV gespeeld???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dus toen maar het hoe en wat uitgelegd, dat ik als prijs mocht aanschuiven bij het maken van de foto... .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |