klopt, aanradertjequote:Op donderdag 27 januari 2022 21:31 schreef Hanzul2 het volgende:
Job en Melonie van meerdere projecten van SIG, bij Sander en de Kloof NPO 3. Moeite om terug te kijken.
Dank voor de tip! Inderdaad aardig. Mijn nekharen gaan wel overeind staan bij hun dikbetaalde bijdrage aan 'The Great Property Experience'. Wat een poppenkast is dat, inclusief muziek, dansje, kleding in de kleur van de Britse vlag, enz. Vooral voor een uitspraak als "80% is mindset" ben ik behoorlijk allergisch.quote:Op donderdag 27 januari 2022 21:31 schreef Hanzul2 het volgende:
Job en Melonie van meerdere projecten van SIG, bij Sander en de Kloof NPO 3. Moeite om terug te kijken
Misschien wel ja maar ik zou zeker voor een lager bedrag zijn ingestapt als het onderpand alleen zakelijk zou zijn geweest.quote:Op donderdag 27 januari 2022 23:38 schreef Jaco078 het volgende:
Ook nog even v.w.b. Hans L*:
We kunnen het ook omdraaien: stel Collin zou nu als nieuwe pitch dat bedrijfspand tegen 7% plaatsen met de vermogenspositie vd ondernemer, dan denk ik dat 'iedereen' in stapt, ook als er van een appartement geen sprake zou zijn.
Ben het uiteraard mee eens dat het hier om het principe gaat en niet tijdens het spel de regels veranderen en dat iets meer aflossen of volledig aflossen en herfinancieren passender geweest was...
Misschien handig om er gelijk even een linkje bij te zettenquote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:01 schreef Slijker het volgende:
Wat is jullie mening over GP Wapening BV (GPW)?Gaat om 10 uur open.
Lijkt me een mooi bedrijf met een mooie toekomst.
Tis jammer dat de zekerheden ontbreken maar neig toch om hem mee te nemen
Is dat niet iets om een melding van te doen bij het AFM, niet zozeer om nu in actie te komen bij deze case maar ook om zoiets in te de toekomst hopelijk te vermijden.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 06:57 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Daarnaast is het, en dan zeg ik het voorzichtig, onbehoorlijk om de regels tijdens het het spel te veranderen en de rekening/risico bij de investeerders neer te leggen.
Vooraankondiging investeringskans besloten platform: investeren kan vrijdag 28 januari vanaf 10:00 uur.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:06 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Misschien handig om er gelijk even een linkje bij te zettenBij welke platform loopt dit project?
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:12 schreef Slijker het volgende:
[..]
Vooraankondiging investeringskans besloten platform: investeren kan vrijdag 28 januari vanaf 10:00 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Horsemen op 28-01-2022 09:14:41 ]
Ik wil niet roomser zijn dan de paus, maar als er vermeld staat: Op verzoek van de onderneming is deze propositie alleen via de link te bekijken, dan zou ik niet de gehele tekst hier op het forum plakken. Het is dan een niet-publieke pitch die niet op de homepage staat.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 07:12 schreef Slijker het volgende:
[..]
Vooraankondiging investeringskans besloten platform: investeren kan vrijdag 28 januari vanaf 10:00 uur.
(...)
Hartelijke groet,
Verkeerde link:quote:Op donderdag 27 januari 2022 19:44 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Ook gelijk een nieuwe aankondiging. 8% rente, dus zeer waarschijnlijk geen zekerheden en risicovol
https://www.muskproducts.com/gymaxess
Oh ja, sorry Jaco078. Zal dat in het vervolg niet meer doen.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:06 schreef Jaco078 het volgende:
[..]
Ik wil niet roomser zijn dan de paus, maar als er vermeld staat: Op verzoek van de onderneming is deze propositie alleen via de link te bekijken, dan zou ik niet de gehele tekst hier op het forum plakken. Het is dan een niet-publieke pitch die niet op de homepage staat.
kan je hem in spoiler tags zetten?quote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:36 schreef Slijker het volgende:
[..]
Oh ja, sorry Jaco078. Zal dat in het vervolg niet meer doen.
Na 2.5 uur nog in alle schijven ruimte en 57% van het totaal opgehaald. Dus zo hard gaat die trein niet, denk dat velen deze trein voorbij laten rijden omdat ze net als ik bang zijn dat deze een grote kans heeft om te ontsporen!quote:Op vrijdag 28 januari 2022 11:18 schreef Zeghomaar het volgende:
SIG Veeweg gaat ook zonder FOK als een trein.
Hoop voor hun dat dit goed gaat.
Ze waren laat deze maand. Maar het was meer dan gehoopt.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:10 schreef KrekelJapie het volgende:
Al mijn normaal betalende project bij funding circle zijn afgelost. Vandaag toch een fors bedrag ontvangen van waarschijnlijk een recovery van een default project. Blij mee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KLIKKEN OP DEZE LINK HAD MIJ FISHING TOT GEVOLG (u bent winnaar van ...... en schermblokkade) GEMELDquote:Op vrijdag 28 januari 2022 09:02 schreef peterc het volgende:
https://www.schiedamsnieuws.nl/7-18/ Faruk & Kedir uit Dordrecht v SIG
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:05 schreef Jaco078 het volgende:
Nieuwe op Collin met 1e hypotheek op bedrijfspand
5.78% netto voor de diamant-investeerders onder ons.
LinkjeMooi rendement, maar durf het niet aan. Niet al te beste reviews op Google.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben overigens nieuw in dit crowdfund wereldje. Nu twee weken bezig en al meegedaan aan flink aantal projecten.
Veel nuttige info te vinden op dit forum! Bedankt daarvoor!
quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:05 schreef Jaco078 het volgende:
Nieuwe op Collin met 1e hypotheek op bedrijfspand
5.78% netto voor de diamant-investeerders onder ons.
LinkjeStaat borg voor 100.000 euro welke grotendeels in overwaarde van woning zit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze word verkocht en word er 140.000 afgelost op de lening.
Dan is er weinig anders dan persoonlijke borg over.
Ik laat h'm ook lopen. De LTV blijft, ook na aflossing, vrij hoog. En de borgstelling is klein en heeft weinig om het lijf.quote:
Waar staan die slechte reviews dan? Ik zie juist keurige reviews staan.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 16:51 schreef FrenkDeTank het volgende:
[..]
Mooi rendement, maar durf het niet aan. Niet al te beste reviews op Google.
Ben overigens nieuw in dit crowdfund wereldje. Nu twee weken bezig en al meegedaan aan flink aantal projecten.
Veel nuttige info te vinden op dit forum! Bedankt daarvoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |