abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203395026
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 21:31 schreef Hanzul2 het volgende:
Job en Melonie van meerdere projecten van SIG, bij Sander en de Kloof NPO 3. Moeite om terug te kijken.
klopt, aanradertje
pi_203396228
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 21:31 schreef Hanzul2 het volgende:
Job en Melonie van meerdere projecten van SIG, bij Sander en de Kloof NPO 3. Moeite om terug te kijken
Dank voor de tip! Inderdaad aardig. Mijn nekharen gaan wel overeind staan bij hun dikbetaalde bijdrage aan 'The Great Property Experience'. Wat een poppenkast is dat, inclusief muziek, dansje, kleding in de kleur van de Britse vlag, enz. Vooral voor een uitspraak als "80% is mindset" ben ik behoorlijk allergisch. 8)7 The Great Property Experience heeft inmiddels ook een stevige claim aan de broek van oud-deelnemers. Dat had misschien wel even in een voetnootje bij de uitzending gemogen.
pi_203396485
quote:
12s.gif Op donderdag 27 januari 2022 21:42 schreef peterc het volgende:

[..]
klopt, aanradertje
Inderdaad zeker de moeite waard om even naar te kijken.
pi_203397021
Ook nog even v.w.b. Hans L*:

We kunnen het ook omdraaien: stel Collin zou nu als nieuwe pitch dat bedrijfspand tegen 7% plaatsen met de vermogenspositie vd ondernemer, dan denk ik dat 'iedereen' in stapt, ook als er van een appartement geen sprake zou zijn.

Ben het uiteraard mee eens dat het hier om het principe gaat en niet tijdens het spel de regels veranderen en dat iets meer aflossen of volledig aflossen en herfinancieren passender geweest was...
pi_203398512
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 23:38 schreef Jaco078 het volgende:
Ook nog even v.w.b. Hans L*:

We kunnen het ook omdraaien: stel Collin zou nu als nieuwe pitch dat bedrijfspand tegen 7% plaatsen met de vermogenspositie vd ondernemer, dan denk ik dat 'iedereen' in stapt, ook als er van een appartement geen sprake zou zijn.

Ben het uiteraard mee eens dat het hier om het principe gaat en niet tijdens het spel de regels veranderen en dat iets meer aflossen of volledig aflossen en herfinancieren passender geweest was...
Misschien wel ja maar ik zou zeker voor een lager bedrag zijn ingestapt als het onderpand alleen zakelijk zou zijn geweest.

Daarnaast is het, en dan zeg ik het voorzichtig, onbehoorlijk om de regels tijdens het het spel te veranderen en de rekening/risico bij de investeerders neer te leggen.
pi_203398517
Wat is jullie mening over GP Wapening BV (GPW)?Gaat om 10 uur open.
Lijkt me een mooi bedrijf met een mooie toekomst.
Tis jammer dat de zekerheden ontbreken maar neig toch om hem mee te nemen
pi_203398528
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 07:01 schreef Slijker het volgende:
Wat is jullie mening over GP Wapening BV (GPW)?Gaat om 10 uur open.
Lijkt me een mooi bedrijf met een mooie toekomst.
Tis jammer dat de zekerheden ontbreken maar neig toch om hem mee te nemen
Misschien handig om er gelijk even een linkje bij te zetten :) Bij welke platform loopt dit project?
pi_203398535
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 06:57 schreef Horsemen het volgende:

[..]

Daarnaast is het, en dan zeg ik het voorzichtig, onbehoorlijk om de regels tijdens het het spel te veranderen en de rekening/risico bij de investeerders neer te leggen.
Is dat niet iets om een melding van te doen bij het AFM, niet zozeer om nu in actie te komen bij deze case maar ook om zoiets in te de toekomst hopelijk te vermijden.
pi_203398542
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 07:06 schreef Horsemen het volgende:

[..]
Misschien handig om er gelijk even een linkje bij te zetten :) Bij welke platform loopt dit project?
Vooraankondiging investeringskans besloten platform: investeren kan vrijdag 28 januari vanaf 10:00 uur.

NLInvesteert maakt financiering bereikbaar voor ondernemers. Samen met onze bancaire en non-bancaire financieringspartners organiseren we de best passende oplossing. Ook onze investeerders leveren een belangrijke bijdrage aan financieringsoplossingen voor ondernemers in Nederland.

Met genoegen presenteren wij een nieuwe investeringskans op ons besloten platform: GP Wapening BV (GPW). Dit bedrijf produceert hoogwaardige geprefabriceerde betonwapening voor de prefab betonindustrie. Om de productiecapaciteit (fors) uit te breiden verhuist GPW naar een grotere hal. Uit de benodigde aanpassingen aan de hal en de aanschaf van bovenloopkranen, vloeit een financieringsbehoefte van EUR 813.000,= voort.

Rendement
Investeerders wordt de mogelijkheid geboden om via ons besloten platform een een lening van EUR 600.000,= te verstrekken. Hiervan is EUR 200.000,= reeds ingevuld. De looptijd bedraagt 48 maanden, de rentevergoeding 8,25% per jaar.

Investeren?
Wilt u ook investeren in deze mooie propositie? Lees hier dan verder op onze website. Investeren kan vrijdag vanaf 10:00 uur. Meedoen kan vanaf EUR 1.000,=. Op verzoek van de onderneming is deze propositie alleen via de link te bekijken.

Heeft u vragen en/of opmerkingen, neem dan contact met ons op. Dat kan per mail, of telefonisch via 085-401 87 05. Wij helpen u graag!

Hartelijke groet,
pi_203399010
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 07:12 schreef Slijker het volgende:

[..]
Vooraankondiging investeringskans besloten platform: investeren kan vrijdag 28 januari vanaf 10:00 uur.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Horsemen op 28-01-2022 09:14:41 ]
pi_203399161
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 07:12 schreef Slijker het volgende:

[..]

(...)
Hartelijke groet,
Ik wil niet roomser zijn dan de paus, maar als er vermeld staat: Op verzoek van de onderneming is deze propositie alleen via de link te bekijken, dan zou ik niet de gehele tekst hier op het forum plakken. Het is dan een niet-publieke pitch die niet op de homepage staat.
pi_203399203
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 19:44 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Ook gelijk een nieuwe aankondiging. 8% rente, dus zeer waarschijnlijk geen zekerheden en risicovol
https://www.muskproducts.com/gymaxess
Verkeerde link:

www.gymaxess.com
pi_203399432
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 09:06 schreef Jaco078 het volgende:

[..]
Ik wil niet roomser zijn dan de paus, maar als er vermeld staat: Op verzoek van de onderneming is deze propositie alleen via de link te bekijken, dan zou ik niet de gehele tekst hier op het forum plakken. Het is dan een niet-publieke pitch die niet op de homepage staat.
Oh ja, sorry Jaco078. Zal dat in het vervolg niet meer doen.
pi_203399840
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 09:36 schreef Slijker het volgende:

[..]
Oh ja, sorry Jaco078. Zal dat in het vervolg niet meer doen.
kan je hem in spoiler tags zetten?

Dan is het niet te vinden op de zoekmachines
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  vrijdag 28 januari 2022 @ 11:18:15 #215
493763 Zeghomaar
Crowdfunding spreiden
pi_203400466
SIG Veeweg gaat ook zonder FOK als een trein.

Hoop voor hun dat dit goed gaat.
Kan beter tegen winst dan tegen verlies.
pi_203403389
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 11:18 schreef Zeghomaar het volgende:
SIG Veeweg gaat ook zonder FOK als een trein.

Hoop voor hun dat dit goed gaat.
Na 2.5 uur nog in alle schijven ruimte en 57% van het totaal opgehaald. Dus zo hard gaat die trein niet, denk dat velen deze trein voorbij laten rijden omdat ze net als ik bang zijn dat deze een grote kans heeft om te ontsporen!
pi_203403546
https://www.nu.nl/enterta(...)t-in-de-ijskast.html

Bij GvE is dit project verwijderd.
pi_203403878
Al mijn normaal betalende project bij funding circle zijn afgelost. Vandaag toch een fors bedrag ontvangen van waarschijnlijk een recovery van een default project. Blij mee!
pi_203404302
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 15:10 schreef KrekelJapie het volgende:
Al mijn normaal betalende project bij funding circle zijn afgelost. Vandaag toch een fors bedrag ontvangen van waarschijnlijk een recovery van een default project. Blij mee!
Ze waren laat deze maand. Maar het was meer dan gehoopt.
pi_203404678
Nieuwe op Collin met 1e hypotheek op bedrijfspand

5.78% netto voor de diamant-investeerders onder ons.

Linkje

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203405067
quote:
12s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 09:02 schreef peterc het volgende:
https://www.schiedamsnieuws.nl/7-18/ Faruk & Kedir uit Dordrecht v SIG
KLIKKEN OP DEZE LINK HAD MIJ FISHING TOT GEVOLG (u bent winnaar van ...... en schermblokkade) GEMELD
pi_203405334
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 16:05 schreef Jaco078 het volgende:

Linkje

SPOILER
Mooi rendement, maar durf het niet aan. Niet al te beste reviews op Google.

Ben overigens nieuw in dit crowdfund wereldje. Nu twee weken bezig en al meegedaan aan flink aantal projecten.

Veel nuttige info te vinden op dit forum! Bedankt daarvoor!
pi_203405335
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 16:05 schreef Jaco078 het volgende:

Linkje

SPOILER
Staat borg voor 100.000 euro welke grotendeels in overwaarde van woning zit.
Deze word verkocht en word er 140.000 afgelost op de lening.
Dan is er weinig anders dan persoonlijke borg over.
pi_203405495
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 16:51 schreef FrenkDeTank het volgende:
durf het niet aan
Ik laat h'm ook lopen. De LTV blijft, ook na aflossing, vrij hoog. En de borgstelling is klein en heeft weinig om het lijf.
pi_203405511
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 januari 2022 16:51 schreef FrenkDeTank het volgende:

[..]
Mooi rendement, maar durf het niet aan. Niet al te beste reviews op Google.

Ben overigens nieuw in dit crowdfund wereldje. Nu twee weken bezig en al meegedaan aan flink aantal projecten.

Veel nuttige info te vinden op dit forum! Bedankt daarvoor!
Waar staan die slechte reviews dan? Ik zie juist keurige reviews staan.
https://www.google.com/se(...)9391f6ecbe15414e,1,,,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')