Vanavond.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
Iemand de nieuwste Mocro Maffia al gezien?
Waar gaat dit over? #dtvquote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:35 schreef maxi-mus het volgende:
Luuk is een FOKKER!. En schele Anne Fleur ook. @:zipportal
Tweet vergeten.quote:Op vrijdag 28 januari 2022 15:41 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Vanavond.
[..]
Waar gaat dit over? #dtv
Ik heb ook een vies katertje.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Klein punthoofdje, trekt wel weer weg. Erg mooi.
Denk dat die vlieger voor @:gurneyisbestoke niet opgaat. Erg jammer.
Gisteren ongeplaceerd geborreld, regel je vast een IC bedje voor me?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 08:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Klein punthoofdje, trekt wel weer weg. Erg mooi.
Denk dat die vlieger voor @:gurneyisbestoke niet opgaat. Erg jammer.
Moordenaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gisteren ongeplaceerd geborreld, regel je vast een IC bedje voor me?
Een klap in het gezicht van de sympathieke @Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik neem toch niks meer over van andere ziekenhuizen. Ze bekijken het maar in de randstad. Niet mijn probleem!quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een klap in het gezicht van de sympathieke @:lenny_leonard
Welk deel?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Gisteren weer eens The Godfather gezien.
9/10 @:maxi-mus
Ik ook. Met 10 man.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 09:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De eerste gewoon.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welk deel?
@:zipportal moet dit weten.
9/10.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Wat is jouw mening over die film @:maxi-mus ? Graag een review.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 10:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De eerste gewoon.
@:zipportal graag dit zo verwerken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Was niet heel boeiendquote:
Zeker op Youtube?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:13 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het heeft in alle kranten en topics gestaan Hans! Straks om 14:00 uur weer!
En blond tafelgenot ook of dat niet?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jazekers. Wel met Zjak en Frank!
De studio is nog niet in gebruik helaas.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En blond tafelgenot ook of dat niet?
Oh dat is dan weer spijtig. Waarom like ik die post ook. Hup weg ermee.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 12:18 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De studio is nog niet in gebruik helaas.
quote:Op zaterdag 29 januari 2022 11:56 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Pinda de Zwaan is live op Twitch. Erg mooi.
https://www.twitch.tv/dezwaan180Hij heeft momenteel twee kijkers. Dat zijn waarschijnlijk hij en ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Hier gisteren.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 18:00 schreef maxi-mus het volgende:
Meltem en Mocromaffia aflevering 1 gezien. gewoon.
@:zipportal
HPBaxxter.gif @wimderonquote:Op zaterdag 29 januari 2022 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
Zeg het maar, mooie worrup? @:mani89
[ twitter ]
Gaat dit over coke-gebruik?quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat een leuke rubriek worden.
Hij hep corona, dus hij is er dit weekend niet bij.quote:Op zaterdag 29 januari 2022 15:16 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Dit gaat een leuke rubriek worden.
De totaal nutteloze op z’n afkomst terende flutdarter D Portela, weg met die knakkerquote:
Borduren.orgquote:Op donderdag 3 februari 2022 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Rool helemaal ondergekotst met sponsors.
Het gaat volgens bronnen om Jamie Stevenson, ook bekend als 'The Iceman'.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 17:42 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit.![]()
![]()
@:Wereldgozer
[ twitter ]
Penis?quote:Op zaterdag 5 februari 2022 23:59 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik schuif op het moment een turkse p naar binnen. Erg mooi.
Nee joh, ben je gek? Een turkse pizza met extra knoflooksaus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:31 schreef de_boswachter het volgende:
Ja hoor, ik was weer bij Huize Fleur en ik viel met mijn neus in de boter... Ze hadden een trio-aanbieding, 200 euro voor twee dames een uur lang!
Ik wilde eigenlijk alleen Sonja bezoeken maar dit aanbod was wel erg aantrekkelijk. Yvon was ook vrij en haar grote E-Cup borsten spraken mij aan.
We hebben met z'n drieeen een heerlijke vrijpartij gehad, veel voelen, zoenen en likken. De fantastische D-Cup van Sonja en de E-Cup van Yvon maakte mij keihard en ze gebruikten hun borsten goed. En een pijpbeurt van beide tegelijk, pfoe hemelse aanblik en gevoel! Ik werd aan alle kanten gestimuleerd en kwam handen en ogen tekort. Borsten in mn gezicht terwijl de ander mij pijpt, beffen en ze speelden ook een beetje met elkaar.
Ik heb ze allebei geneukt in meerdere standjes, wel met wat tussenpozen want het hoogtepunt borrelde al vaak op haha. En uiteindelijk tussen de borsten van Yvon met een flinke lading klaargekomen.
Wat een ervaring!Klinkt goed. Bieden ze ook ontknaapservice aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
@:zipportal
Petragodin wordt beflikkerd.
[ twitter ]
Je premium account (abo) verloopt op 12-02-2022 17:05. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!quote:
Trage servers.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:42 schreef Coco het volgende:
[..]
Je premium account (abo) verloopt op 12-02-2022 17:05. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
EenVandaag. @maxi-musquote:Rechtbanktekenaar Urban mag in zaak Wiersum verdachten niet meer tekenen
De nieuwe mickgod is uitquote:Op donderdag 10 februari 2022 18:51 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe TBB is uit.![]()
![]()
![]()
[ twitter ]
@:Wereldgozer
Zie NWS.quote:Op donderdag 10 februari 2022 21:07 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De nieuwe mickgod is uit
https://twitter.com/vi_va(...)u8e09nUSOTaBl4w&s=19
@Cocoquote:Systeemnotificatie
11-02-2022 @ 17:35:00
Je premium account (abo) verloopt op 12-02-2022 17:11. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
quote:
quote:Systeemnotificatie
11-02-2022 @ 21:18:22
Je premium account (abo) verloopt op 12-02-2022 17:05. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |