SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Meh das niet leukquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, weet niet. Vandaag zat hij de hele tijd tegen zichzelf te zeggen dat ie een loser was, en dom, en dat collega's nu vast zaten te lachen om 'm omdat ie zich ziek had gemeldHeb al gezegd dat ie maandag terug naar de dokter moet en verwijzing voor een pyscholoog o.i.d. moet vragen. Kan 'm af en toe wel afleiden en dan gaat het even goed, maar verder denkt ie echt veel te veel over alles na en zit het te overanalyseren. Weet niet goed hoe ik 'm kan helpen.
Soms wel, maar dat is wel heul zeldzaam hoor...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel bijzonder dan. Een jaar lang 20-22 gemiddeld lopen zonder ooit boven de 27 te komen?![]()
@:Bomenverzameling maakt weleens dagen van 36k geloof ik
2 dagen skiën. Wat zijn de plannen in chateau bitterboulette?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meh das niet leuk![]()
Lijkt mij ook lastig ja.
Wat gaan jullie doen van het weekend?
Jeetje, hij heeft het wel zwaar te pakken. Is dat echt op basis van dit ene incident of zit hier een langere geschiedenis achter?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, weet niet. Vandaag zat hij de hele tijd tegen zichzelf te zeggen dat ie een loser was, en dom, en dat collega's nu vast zaten te lachen om 'm omdat ie zich ziek had gemeldHeb al gezegd dat ie maandag terug naar de dokter moet en verwijzing voor een pyscholoog o.i.d. moet vragen. Kan 'm af en toe wel afleiden en dan gaat het even goed, maar verder denkt ie echt veel te veel over alles na en zit het te overanalyseren. Weet niet goed hoe ik 'm kan helpen.
Ik lig met jullie allemaal in bedquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dan toch wel met een bedpartner mag ik hopen, anders ben je erger dan bitterbal
Smurfenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
2 dagen skiën. Wat zijn de plannen in chateau bitterboulette?
Nee zit wel inderdaad enige geschiedenis achter.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, hij heeft het wel zwaar te pakken. Is dat echt op basis van dit ene incident of zit hier een langere geschiedenis achter?
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lig met jullie allemaal in bed
Cozyquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als makkelijk levenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat werkgerelateerd is misschien toch ook eens kijken naar een andere baanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee zit wel inderdaad enige geschiedenis achter.
*trekt dekens over ons heen*quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet stiekem windjes laten he
don't worry. Sushi komt niet van uien en bruine bonen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet stiekem windjes laten he
Ja hij gaat maandag ook ontslag nemen. Heb gezegd dit kan zo echt niet langer, en ik heb gelukkig een baan dus ook al zou ie een tijdje geen werk hebben dan is dat geen ramp.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat werkgerelateerd is misschien toch ook eens kijken naar een andere baan
Hopelijk is er wat te doen aan die 6 maanden opzegtermijnquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hij gaat maandag ook ontslag nemen. Heb gezegd dit kan zo echt niet langer, en ik heb gelukkig een baan dus ook al zou ie een tijdje geen werk hebben dan is dat geen ramp.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hij gaat maandag ook ontslag nemen. Heb gezegd dit kan zo echt niet langer, en ik heb gelukkig een baan dus ook al zou ie een tijdje geen werk hebben dan is dat geen ramp.
O, geweldig dat dat kanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ben ik 100% met je eensquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja, het leven gaat niet altijd over rozen. Maar komt wel weer goed
6 maanden?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk is er wat te doen aan die 6 maanden opzegtermijn
ZyklonBalquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Duitsers he, willen altijd mensem vergassen
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk als best lekker geregeld qua redundantie.quote:
Ze is echt VIESSSSSSSS patrick.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komende donderdagquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb jij je spullen al ingeleverd op je werk?
Lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komende donderdagVandaag was de laatste vrijdag dat ik heb gewerkt
Ik weet nog dat ik aan de buis gekluisterd zat toen dat op tv kwamquote:
Ik heb het nooit in het echt gezienquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik aan de buis gekluisterd zat toen dat op tv kwamWas een goede undercoveractie.
Hollowayquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarvoor je aan de buis gekluisterd zat
Hij is niet makkelijk te vervangen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft die een echt verantwoordelijke baan?
Ow fuck dat was het ja. Jezus dat is echt al 15-20 jaar geleden ook gewoon of zo.quote:
Ik had in die tijd een interne cursus die gegeven werd door een jongen met dezelfde achternaam. Zaten ook een paar antillianen in de zaal. Hilariteit alomquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:52 schreef kwiwi het volgende:
Joran, dat was me ook eentje zeg. Geen positieve reclame voor Nederland dat
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had in die tijd een interne cursus die gegeven werd door een jongen met dezelfde achternaam. Zaten ook een paar antillianen in de zaal. Hilariteit alom
Reclame met af en toe een stukje film erdoorheen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
jezus
net 5 heeft werkelijk op het meest kutte moment een reclame in LotR ingebouwd
Toch krijgt ie het voor elkaar om zich voort te planten terwijl ie in de cel zit daar in Zuid Amerika..quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:52 schreef kwiwi het volgende:
Joran, dat was me ook eentje zeg. Geen positieve reclame voor Nederland dat
gewoon midden in dat stuk dat die vuren op die bergen ontstoken wordenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Reclame met af en toe een stukje film erdoorheen.
ach, waarom niet tochquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
jezus
ja klopt. zelfs getrouwdquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch krijgt ie het voor elkaar om zich voort te planten terwijl ie in de cel zit daar in Zuid Amerika..
Dacht ik ergens gelezen te hebben...![]()
Liefde maakt blind zullen we maar zeggen...quote:
Doet ie het nog beter dan de gemiddelde Fokker.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Toch krijgt ie het voor elkaar om zich voort te planten terwijl ie in de cel zit daar in Zuid Amerika..
Woensdag wip dag.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb een mooiere zolderkamer.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:03 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Doet ie het nog beter dan de gemiddelde Fokker.
Verdien je ook wel een beetje als je anno 2022 nog films op tv kijktquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:57 schreef FranticDJ het volgende:
jezus
Nee, als ik een film kijk wil ik geen ander scherm aanhebbenquote:
En noem je mij een autistquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, als ik een film kijk wil ik geen ander scherm aanhebben
Dat is toch niet autistisch, ik wil gewoon naar de film kijken en niet zes dingen tegelijk doenquote:
Hoeveel worsten waren het precies?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
komt misschien door die dikke sappige worsten die ik naar binnen heb gewerkt
Gezinsverpakking in de 1+1quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel worsten waren het precies?
2quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoeveel worsten waren het precies?
jawelquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is toch niet autistisch, ik wil gewoon naar de film kijken en niet zes dingen tegelijk doen
Geloof ik niks vanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jawel
ik doe echt altijd 6 dingen tegelijk
Maar dan wel allemaal in precies dezelfde volgorde volgens dezelfde regels die je altijd volgtquote:
2 gezinsverpakkingen hequote:
Heeft ballie zulke strenge regels?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan wel allemaal in precies dezelfde volgorde volgens dezelfde regels die je altijd volgt
Je moest eens wetenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft ballie zulke strenge regels?
Nee? Heb je ook geen vaste routine met dingen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben dan wel een autist. Maar structureel ben ik allerminst![]()
![]()
![]()
stuk goedkoper dan de lampen van citizen :pquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ikea.com/nl/nl/p/sodakra-hanglamp-berken-40453971/
Dit in een kek kleurtje zou ik wel een leuke lamp vinden.
Niet echt volgens mij, of ze vallen mij niet op omdat het voor mij "doodnormaal" is...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee? Heb je ook geen vaste routine met dingen?
Het zijn gewoon triplex plaatjes dus die kun je best zelf een kleur gevenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ikea.com/nl/nl/p/sodakra-hanglamp-berken-40453971/
Dit in een kek kleurtje zou ik wel een leuke lamp vinden.
En als je morgen thuis komt en je woning is ineens helemaal anders ingericht?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet echt volgens mij, of ze vallen mij niet op omdat het voor mij "doodnormaal" is...
Ik las een tijdje terug een artikel dat heel veel oudere meubelen en accessoires van Ikea inmiddels geld waard zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stuk goedkoper dan de lampen van citizen :p
oh dat zal best ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik las een tijdje terug een artikel dat heel veel oudere meubelen en accessoires van Ikea inmiddels geld waard zijn.
Nah, moet wel strak zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het zijn gewoon triplex plaatjes dus die kun je best zelf een kleur geven
Opschuren en met een spuitbus verf een paar lagenquote:
Ik ben niet van plan om morgen weg te gaan en mijn woning is afgelopen week al anders ingerichtquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En als je morgen thuis komt en je woning is ineens helemaal anders ingericht?
Zolang de tijd heb ik niet hoorquote:
Als Ikea nou gewoon met die kekke kleurtjes komt hoef ik zelf niet te knoeien.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Opschuren en met een spuitbus verf een paar lagen
Lijkt alsof ze tegenwoordig alleen nog maar laffe pasteltintjes hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Ikea nou gewoon met die kekke kleurtjes komt hoef ik zelf niet te knoeien.
Toen ik van de week een ijsje had zei ze dat ik het wel moest opeten met de gordijnen dicht zodat anderen het niet konden zien want het is nu niet het seizoen voor ijsjesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon een voorbeeld. Voor de fun
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen ik van de week een ijsje had zei ze dat ik het wel moest opeten met de gordijnen dicht zodat anderen het niet konden zien want het is nu niet het seizoen voor ijsjes
Mja, ik heb nog twee hanglampen in de berging liggen die ik ooit eens wil ophangen. Die zijn al bijna vintagequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt alsof ze tegenwoordig alleen nog maar laffe pasteltintjes hebben
[..]
Toen ik van de week een ijsje had zei ze dat ik het wel moest opeten met de gordijnen dicht zodat anderen het niet konden zien want het is nu niet het seizoen voor ijsjes
Snap je nu waarom we nog niet getrouwd zijnquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap je nu waarom we nog niet getrouwd zijn
[..]
Neequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap je nu waarom we nog niet getrouwd zijn
Niet zo goed als ik zou willen zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:49 schreef bitterbal het volgende:
zijn jullie ook zo goed in vriendschappen onderhouden?
ik heb dat ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet zo goed als ik zou willen zijn.
Nou dit is nog een lichte regel hoorquote:
Ja, soms zou ik willen dat ik daar actiever in was. En soms ben ik ook een beetje klaar met iemand. Dat heb ik nu met iemand die ik al 20 jaar ken. Gewoon weinig zin meer om daar nog in te investeren.quote:
die van het brieven schrijven?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, soms zou ik willen dat ik daar actiever in was. En soms ben ik ook een beetje klaar met iemand. Dat heb ik nu met iemand die ik al 20 jaar ken. Gewoon weinig zin meer om daar nog in te investeren.
Gewoon af en toe de balliebijbel raadplegen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou dit is nog een lichte regel hoor
Daar moet ik nog steeds mijn kopie van ontvangen @bitterbalquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon af en toe de balliebijbel raadplegen.
nee dat is het eetboekquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar moet ik nog steeds mijn kopie van ontvangen @:bitterbal
ja dat kanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, lange mails. Ik heb het gevoel dat we gewoon een beetje uit elkaar gegroeid zijn.
Ja die heb ik ook nog nietquote:
Moet hem toch maar persoonlijk komen ophalen denk ikquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet hem toch maar persoonlijk komen ophalen denk ik
Op zich niet. Maar zij neemt het mij erg kwalijk. Ik had laatst een wat uitgebreider bericht gestuurd om haar fijne feestdagen te wensen. En toen kreeg ik heel kortaf 'Fijne dagen Buda' terug. Dan vergaat me eigenlijk de lust om er nog moeite voor te doen, want zoiets vind ik enorm kinderachtig.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat kandaar is verder ook niks mis mee toch
Dus hoe laat kan ik zondag komen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
weet niet of ik nog een exemplaar heb liggen hier.
*begint met schrijven*
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet hem toch maar persoonlijk komen ophalen denk ik
neeheequote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
11 uur? LT brengt koekjes mee.
En voor het diner laat ik sushi bezorgenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
11 uur? LT brengt koekjes mee.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En voor het diner laat ik sushi bezorgen
Of heb je liever dat ik wat lekkers voor je kook?quote:
ik kan nietquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of heb je liever dat ik wat lekkers voor je kook?
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga de tortelduifjes alleen laten.Beetje lezen nog.
Kan niet of wil niet?quote:
Ja pak nog 23 Statenbijbels joh. Het is niet alsof je een bruiloft gaat missen of zoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga de tortelduifjes alleen laten.Beetje lezen nog.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja pak nog 23 Statenbijbels joh. Het is niet alsof je een bruiloft gaat missen of zo
Positief of negatief?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:22 schreef UitStraling het volgende:
Bijzondere avond wel dit, ik vertel er later wat meer over maar joh.
Ali Btje gedaan?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iets te vochtig en klef maar 't gaat wel weer.
Flesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:39 schreef Dr_Flash het volgende:
booh ik dacht dat ik moe genoeg was, maar het duurt nog even
Oh je hebt je eerste squirt meegemaakt?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof niet dat die meisjes heel erg Niagara gingen op die "man".
lekker droog erin vond ie vast geen probleemquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geloof niet dat die meisjes heel erg Niagara gingen op die "man".
Dat heeft me wel wat banken gekost.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh je hebt je eerste squirt meegemaakt?
...matrasquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat heeft me wel wat banken gekost.
Yups maar de kunst is het toch gewoon als een mooi dankjewel en je bentlekker te zien en dan is het wel prima denk ik of zo.quote:
Meeste is pis dus.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups maar de kunst is het toch gewoon als een mooi dankjewel en je bentlekker te zien en dan is het wel prima denk ik of zo.
Pretpis en je kunt er liters van drinken zonder dronken te worden en je krijgt er nog een onbetaalbaardere glimlach voor terug ook.quote:
Ok.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Een 1 Krone 1947-48 van SNSK. Er is genoeg te vinden van 1946-47 en helemaal zat (nou ja, hoogstens een paar honderd) van 1948-49 in alle denominaties bij elkaar. Alle bekende biljetten van 1946-47 hebben een behoorlijk in het oog lopende error: Het woord "Spitsbergen" staat gespeld met een dubbele i: "Spiitsbergen". Op de 1948-49 biljetten komt de fout niet meer voor, en de vraag is dan: How about 1947-48? Gek genoeg blijken biljetten uit dat jaar ERG lastig te vinden (veel lastiger dan voor King's Bay zelfs). Dit was de eerste die ik sowieso te koop gezien heb en die MOEST ik dus hebben. Het antwoord: Ook in 1947-48 is het probleem met de dubbele i opgelost![]()
[ afbeelding ]
Maar ze is al weer onderweg naar huis? Of zit je hier even tussen de rondes door?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pretpis en je kunt er liters van drinken zonder dronken te worden en je krijgt er nog een onbetaalbaardere glimlach voor terug ook.
Lekker manquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pretpis en je kunt er liters van drinken zonder dronken te worden en je krijgt er nog een onbetaalbaardere glimlach voor terug ook.
"Shit hoort erbij"quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yups maar de kunst is het toch gewoon als een mooi dankjewel en je bentlekker te zien en dan is het wel prima denk ik of zo.
SNSK 500 Kroner 1978. Bijna de hoogste denominatie van allemaal. De 1000 komt ook nog wel een keer.quote:
Niet letterlijk shit, maar zooi.quote:
Ha Fles! Is het bekend wat ze met de foutenmaker hebben gedaan? Met rakfish ingesmeerd of zo?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Een 1 Krone 1947-48 van SNSK. Er is genoeg te vinden van 1946-47 en helemaal zat (nou ja, hoogstens een paar honderd) van 1948-49 in alle denominaties bij elkaar. Alle bekende biljetten van 1946-47 hebben een behoorlijk in het oog lopende error: Het woord "Spitsbergen" staat gespeld met een dubbele i: "Spiitsbergen". Op de 1948-49 biljetten komt de fout niet meer voor, en de vraag is dan: How about 1947-48? Gek genoeg blijken biljetten uit dat jaar ERG lastig te vinden (veel lastiger dan voor King's Bay zelfs). Dit was de eerste die ik sowieso te koop gezien heb en die MOEST ik dus hebben. Het antwoord: Ook in 1947-48 is het probleem met de dubbele i opgelost![]()
[ afbeelding ]
Oh, gelukkig.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet letterlijk shit, maar zooi.
Dit soort shit boeit me echt geen kont, leuk dat je een dagbesteding en een hobby hebt hoor, dat is altijd wel mooi en nuttig voor iemand zelf maar heeyyy don't bother me with ya nerdisch toiletpaper.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh deze vind je ook wel interessant dan @:Uitstraling
SNSK 10 Kroner 1973, met de twee rode stempels. Een van de makkelijkste biljetten waarvan het behoorlijk gênant begon te worden dat ik die nog niet had. Gaat om de onderste, die andere is collaterale schade. De stempels zijn erop gezet omdat de 100 Kroner uit dat jaar ook geel was en e.e.a. verwarrend bleek te zijn.
[ afbeelding ]
Je bent niet heel vrolijk geworden van je bijzondere avond.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort shit boeit me echt geen kont, leuk dat je een dagbesteding en een hobby hebt hoor, dat is altijd wel mooi en nuttig voor iemand zelf maar heeyyy don't bother me with ya nerdisch toiletpaper.
Nee, maar het is wel een raar verhaal. Volgens mij hadden ze gewoon de drukplaten van voor de oorlog kunnen gebruiken (er is tussen 1937 en 1938 wel een grote verandering geweest)quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:12 schreef Recce het volgende:
[..]
Ha Fles! Is het bekend wat ze met de foutenmaker hebben gedaan? Met rakfish ingesmeerd of zo?
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit soort shit boeit me echt geen kont, leuk dat je een dagbesteding en een hobby hebt hoor, dat is altijd wel mooi en nuttig voor iemand zelf maar heeyyy don't bother me with ya nerdisch toiletpaper.
Waren dit biljetten voor arbeiders van die onderneming? Waarmee ze in de winkels van dezelfde eigenaar dingen konden kopen?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel een raar verhaal. Volgens mij hadden ze gewoon de drukplaten van voor de oorlog kunnen gebruiken (er is tussen 1937 en 1938 wel een grote verandering geweest)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
maar om eoa reden is dat niet gebeurd en hebben ze nieuwe platen gemaakt (nou ja een bombardementje is gauw gemaakt) maar op de eerste post-war platen staat dus die fout. Deze fout.
[ afbeelding ]
Vraag even wanneer hij aan de beurt is voor zijn cursus "omgaan met mensen".quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Je bent niet heel vrolijk geworden van je bijzondere avond.
Precies. Die community was compleet afgesloten van de rest van de wereld. Ze werden (gedeeltelijk) betaald in deze coupons, waarmee ze dagelijkse dingen konden kopen in die shops.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Waren dit biljetten voor arbeiders van die onderneming? Waarmee ze in de winkels van dezelfde eigenaar dingen konden kopen?
ditquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het wel mooi altijd, lui met een hobby.
Lekker systeem.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Die community was compleet afgesloten van de rest van de wereld. Ze werden (gedeeltelijk) betaald in deze coupons, waarmee ze dagelijkse dingen konden kopen in die shops.
Die van Ali B ook?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:24 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het wel mooi altijd, lui met een hobby.
Zou kunnen dat daar ook lokaal "geld" voor uitgegeven is. Dat zijn wel dingen die nu behoorlijk wat zouden opbrengenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Lekker systeem.Volgens mij was er in Twente ook zoiets. De cafe's waren in handen van de textielbaronnen dacht ik, waardoor al het loon weer terugvloeide.
Volgens mij werd er betaald in Pruisisch geld. Een kennis van me is wel eens met een metaaldetector bezig en die had ook wat Pruisische munten gevonden.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zou kunnen dat daar ook lokaal "geld" voor uitgegeven is. Dat zijn wel dingen die nu behoorlijk wat zouden opbrengen
zou kunnen, muntgeld weet ik niet veel van.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij werd er betaald in Pruisisch geld. Een kennis van me is wel eens met een metaaldetector bezig en die had ook wat Pruisische munten gevonden.
Welterusten!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nee wacht, mijn kussensloop is BY FAR boeiender dan dat
truste Flesquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh nee wacht, mijn kussensloop is BY FAR boeiender dan dat
Wat een systeemquote:Op zaterdag 22 januari 2022 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies. Die community was compleet afgesloten van de rest van de wereld. Ze werden (gedeeltelijk) betaald in deze coupons, waarmee ze dagelijkse dingen konden kopen in die shops.
Dan blijf je liggenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 05:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat een systeem![]()
Geen zin om op te staan
Goed geradenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 07:51 schreef Karzai het volgende:
Groetjes vanuit een warm bed, kwiwi staat natuurlijk al op de lange latten.
Vervelend wel ja om vroeg je bed uit te moeten om heel de dag te kunnen skiën en bratworsten te eten ...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 07:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed geradenBen wel een beetje jaloers op dat warme bed. Kon er maar moeilijk uitkomen vandaag.
waarom doe je je het ook aan op ongoddelijke tijdenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 07:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed geradenBen wel een beetje jaloers op dat warme bed. Kon er maar moeilijk uitkomen vandaag.
Lekker rustig op de piste nogquote:Op zaterdag 22 januari 2022 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom doe je je het ook aan op ongoddelijke tijden
Gaat wel hard met de oude bekenden zoquote:Komiek en acteur Louie Anderson (68) overleden
De Amerikaanse komiek en acteur Louie Anderson is overleden. Hij stierf vandaag op 68-jarige leeftijd aan de gevolgen van kanker, heeft zijn agent bekendgemaakt aan Variety.
Anderson brak in 1984 door als comedian toen hij verscheen in The Tonight Show met Johnny Carson. Daarna verscheen hij regelmatig op tv en acteerde hij in films als Ferris Bueller’s Day Off uit 1986 en Coming to America uit 1988.
In 1995 maakte Anderson de animatieserie Life With Louie, in Nederland beter bekend als Leven met Louie. De show was gebaseerd op zijn eigen leven en vertelde over een fictieve versie van hemzelf op 8-jarige leeftijd. De serie liep drie jaar en won twee Emmy’s. In Nederland zond FOX Kids het programma uit.
https://www.ad.nl/show/ko(...)-overleden~adcd95a9/
ken ik niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat wel hard met de oude bekenden zo
Wel een Emmy winnaarquote:
Bij mij is het die ene toets onder de shift toetsquote:
Ze zijn aan het timmeren boven mijquote:Op zaterdag 22 januari 2022 07:50 schreef LTVDK het volgende:
Flink uitgeslapen, toch wel een kwartier langer in mijn bed blijven liggen
Had het toch al voorspeldquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze zijn aan het timmeren boven mij
Helemaal vergetenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar eens douchen en richting Utrecht.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Helemaal vergeten![]()
*zoekt in paniek kaplaarzen voor drassige ondergrond*
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:52 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik dit ga maken vandaag maar dan met grote garnalen en een dorade
Heb wel zin om me vandaag even uit te sloven
https://kookmutsjes.com/recept/marokkaanse-dorade-uit-de-oven
Hoor je wat gegniffelquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Zie ik straks achter elke boom een snack [ afbeelding ]
[quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Utrechtse Heuvelrug om precies te zijn
oh je gaat niet alleenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Die vriend met wie ik ga wandelen heeft helaas wat rugproblemenIk had al een wandeling van 16 km uitgezet.
Nu maar bij CL op de koffie?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Die vriend met wie ik ga wandelen heeft helaas wat rugproblemenIk had al een wandeling van 16 km uitgezet.
Over wie heb je het nou?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:59 schreef bitterbal het volgende:
16 km voor iemand die nooit wandelt is misschien wat veel
Stond er gisteren al met twee tompoucen. Maar ze zat op de wc.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu maar bij CL op de koffie?
Misschien moeten we maar een dubbeldate plannen. Ballie en ?; Buda en CL. Dan voelt Ballie zich ook veiliger meteen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stond er gisteren al met twee tompoucen. Maar ze zat op de wc.
Wat ga je daar doen?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo maar eens douchen en richting Utrecht.
Ohquote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Utrechtse Heuvelrug om precies te zijn
Dan moet ballie tinder of snack-a-date weer even aanzwengelen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien moeten we maar een dubbeldate plannen. Ballie en ?; Buda en CL. Dan voelt Ballie zich ook veiliger meteen.
winterstopquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet ballie tinder of snack-a-date weer even aanzwengelen.
Daten in de lente en zomer en dan dumpen voor de herfst en winterquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
O ja. Je bent een seizoensdater.
We hebben al een paar kandidaten klaarstaan voor als het weer lente is.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
O ja. Je bent een seizoensdater.
sorry schat, vanaf morgen ben je weer vrijgezel, ik moet mijn hol weer inquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daten in de lente en zomer en dan dumpen voor de herfst en winter
Collega van mij heeft altijd de hele maand januari vrij; dat is zijn winterslaap.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
sorry schat, vanaf morgen ben je weer vrijgezel, ik moet mijn hol weer in
met de lente zie ik je wel weer, ok? 😘
Dat jaquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:19 schreef mschol het volgende:
[..]
sorry schat, vanaf morgen ben je weer vrijgezel, ik moet mijn hol weer in
met de lente zie ik je wel weer, ok? 😘
Gaat die dan niet weg ofzo?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Collega van mij heeft altijd de hele maand januari vrij; dat is zijn winterslaap.
Winterslaap. Slapen dus.quote:
Waar heb je trek in?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga vanavond ergens eten halen. Moet nog even kiezen wat ik ga bestellen
Water nat, gras groen, @CherryLips chocolade, etc etcquote:
De vraag waarvan je wist dat die zou komen..quote:
Wildstoofpotje ziet er wel lekker uit. Met hert en wild zwijn.quote:
misschien al reserveren?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wildstoofpotje ziet er wel lekker uit. Met hert en wild zwijn.
Volgend weekend ga ik in Tilburg eens snacken. Daar zitten 2 zaken die zoveel lekkers op Instagram zetten.
Grmbl gezeur over Tilburg in 3,2,1...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgend weekend ga ik in Tilburg eens snacken. Daar zitten 2 zaken die zoveel lekkers op Instagram zetten.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Grmbl gezeur over Tilburg in 3,2,1...
nog steeds niet bij pig & rye geweest?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:35 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zullen wel gewoon 5 crackers met hagelslag wordenquote:
Precies goedquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zullen wel gewoon 5 crackers met hagelslag worden
Ja ik ken mijn autiballie wel een beetjequote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik ken mijn autiballie wel een beetje
Daar ben ik tijdje geleden al geweest. Goddelijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nog steeds niet bij pig & rye geweest?
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar ben ik tijdje geleden al geweest. Goddelijk.
quote:
Ik loop een paar keer per week door de Dommelstraat. Dan krijg ik ook best wel vaak zin in om er ergens te gaan eten zodra het mag..quote:
Denkte gij dat ze die in ene keer baas kent?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 10:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2 happen voor ballie en dan is het weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |