SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Meh das niet leukquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, weet niet. Vandaag zat hij de hele tijd tegen zichzelf te zeggen dat ie een loser was, en dom, en dat collega's nu vast zaten te lachen om 'm omdat ie zich ziek had gemeldHeb al gezegd dat ie maandag terug naar de dokter moet en verwijzing voor een pyscholoog o.i.d. moet vragen. Kan 'm af en toe wel afleiden en dan gaat het even goed, maar verder denkt ie echt veel te veel over alles na en zit het te overanalyseren. Weet niet goed hoe ik 'm kan helpen.
Soms wel, maar dat is wel heul zeldzaam hoor...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat is wel heel bijzonder dan. Een jaar lang 20-22 gemiddeld lopen zonder ooit boven de 27 te komen?![]()
@:Bomenverzameling maakt weleens dagen van 36k geloof ik
2 dagen skiën. Wat zijn de plannen in chateau bitterboulette?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Meh das niet leuk![]()
Lijkt mij ook lastig ja.
Wat gaan jullie doen van het weekend?
Jeetje, hij heeft het wel zwaar te pakken. Is dat echt op basis van dit ene incident of zit hier een langere geschiedenis achter?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, weet niet. Vandaag zat hij de hele tijd tegen zichzelf te zeggen dat ie een loser was, en dom, en dat collega's nu vast zaten te lachen om 'm omdat ie zich ziek had gemeldHeb al gezegd dat ie maandag terug naar de dokter moet en verwijzing voor een pyscholoog o.i.d. moet vragen. Kan 'm af en toe wel afleiden en dan gaat het even goed, maar verder denkt ie echt veel te veel over alles na en zit het te overanalyseren. Weet niet goed hoe ik 'm kan helpen.
Ik lig met jullie allemaal in bedquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dan toch wel met een bedpartner mag ik hopen, anders ben je erger dan bitterbal
Smurfenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
2 dagen skiën. Wat zijn de plannen in chateau bitterboulette?
Nee zit wel inderdaad enige geschiedenis achter.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, hij heeft het wel zwaar te pakken. Is dat echt op basis van dit ene incident of zit hier een langere geschiedenis achter?
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik lig met jullie allemaal in bed
Cozyquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als makkelijk levenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat werkgerelateerd is misschien toch ook eens kijken naar een andere baanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee zit wel inderdaad enige geschiedenis achter.
*trekt dekens over ons heen*quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet stiekem windjes laten he
don't worry. Sushi komt niet van uien en bruine bonen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet stiekem windjes laten he
Ja hij gaat maandag ook ontslag nemen. Heb gezegd dit kan zo echt niet langer, en ik heb gelukkig een baan dus ook al zou ie een tijdje geen werk hebben dan is dat geen ramp.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als dat werkgerelateerd is misschien toch ook eens kijken naar een andere baan
Hopelijk is er wat te doen aan die 6 maanden opzegtermijnquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hij gaat maandag ook ontslag nemen. Heb gezegd dit kan zo echt niet langer, en ik heb gelukkig een baan dus ook al zou ie een tijdje geen werk hebben dan is dat geen ramp.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hij gaat maandag ook ontslag nemen. Heb gezegd dit kan zo echt niet langer, en ik heb gelukkig een baan dus ook al zou ie een tijdje geen werk hebben dan is dat geen ramp.
O, geweldig dat dat kanquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat ben ik 100% met je eensquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Tsja, het leven gaat niet altijd over rozen. Maar komt wel weer goed
6 maanden?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk is er wat te doen aan die 6 maanden opzegtermijn
ZyklonBalquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Duitsers he, willen altijd mensem vergassen
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Klinkt eigenlijk als best lekker geregeld qua redundantie.quote:
Ze is echt VIESSSSSSSS patrick.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Komende donderdagquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb jij je spullen al ingeleverd op je werk?
Lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Komende donderdagVandaag was de laatste vrijdag dat ik heb gewerkt
Ik weet nog dat ik aan de buis gekluisterd zat toen dat op tv kwamquote:
Ik heb het nooit in het echt gezienquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet nog dat ik aan de buis gekluisterd zat toen dat op tv kwamWas een goede undercoveractie.
Hollowayquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarvoor je aan de buis gekluisterd zat
Hij is niet makkelijk te vervangen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heeft die een echt verantwoordelijke baan?
Ow fuck dat was het ja. Jezus dat is echt al 15-20 jaar geleden ook gewoon of zo.quote:
Ik had in die tijd een interne cursus die gegeven werd door een jongen met dezelfde achternaam. Zaten ook een paar antillianen in de zaal. Hilariteit alomquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:52 schreef kwiwi het volgende:
Joran, dat was me ook eentje zeg. Geen positieve reclame voor Nederland dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |