Klinkt als een happy manquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben in ieder geval vanavond gelukkig. Ik heb drank, muis heeft chocola in haar bek en houd die dus dicht en ik kijk een toffe serie![]()
Ik heb chips en chocolade verstopt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben in ieder geval vanavond gelukkig. Ik heb drank, muis heeft chocola in haar bek en houd die dus dicht en ik kijk een toffe serie![]()
Ik ben ook gelukkig, ik ga mezelf bezatten en huilend in slaap vallen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
In de 450 dubbel lagen kluis 450km onder de grond?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb chips en chocolade verstopt.
Die ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de 450 dubbel lagen kluis 450km onder de grond?
Maar nu ben je bij ons.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
nou ik ben heel blij dat deze week voorbij is
blegh wat een k..week
Welke serie?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
Je zou een prima MOD zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:10 schreef B00STER het volgende:
Ik hing nog in de vorige versie, ik denk al wat is het stil ineens.
Nou, inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
blegh wat een k..week
Klinkt primaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
In je broek?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan 'm wel karma noemen voor je.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
en ik hoop dat Karma keihard zal zijn
zo
en meer zeg ik er niet over
Door je neus?quote:
dan had ik een probleem gehadquote:
Altijd goed.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,in de kluis.quote:
Beetje laptop kan wel wat hebbenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan had ik een probleem gehad
zit met mijn laptop op schoot
dan had ik niet meer kunnen Fokken als de cola door mijn neus was gegaan
Soms kan huilen zó opluchten. Laat die tranen maar komen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:09 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben ook gelukkig, ik ga mezelf bezatten en huilend in slaap vallen.
Daar kan soul er niet bij?quote:
Kan nu alleen maar beter worden meissie.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
blegh wat een k..week
Stiekem omruilenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een beetje laptop
jaartje oud
zonde als hij kadoek gaat
dochter heeft wel een mooiere
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms kan huilen zó opluchten. Laat die tranen maar komen.
hoop het lavquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:20 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kan nu alleen maar beter worden meissie.
Soul wil regelmatig iets lekkers,nu kan ik dan zeggen: "Wat wil je lieverd?"quote:
Een MSI.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een beetje laptop
jaartje oud
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoop het lav
was echt een .... week
Heb je geen garantie meer dan? Of is dit weer zo'n 'net afgelopen' geval.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een beetje laptop
jaartje oud
Nicequote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
is voor school die van haar
MSI
met verlichte toetsen enzo
jawelquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:23 schreef B00STER het volgende:
[..]
Heb je geen garantie meer dan? Of is dit weer zo'n 'net afgelopen' geval.
Die zijn echt zo top.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze man weet
echt de volgende voor mij wordt ook een MSI
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:10 schreef B00STER het volgende:
Ik hing nog in de vorige versie, ik denk al wat is het stil ineens.
Soms he, dan denk je alleen maar, wat is dit? Ik trek het niet meer. Maar dan kan soms een kleinigheidje helpen. Een vriendelijk woord. Een glimlach. Dat soort dingen. Dus bij deze, een hug en een glimlachquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoop het lav
was echt een .... week
Gewoon Soul iets lekkers of liefs brengen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soul wil regelmatig iets lekkers,nu kan ik dan zeggen: "Wat wil je lieverd?"
En geluid,en snel,en alles.quote:
Oh! Ik had gemist dat er een ongelukje mee was gebeurd. Dacht dat ie gewoon stuk was gegaan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
jawel
en tegenwoordig zitten dat soort ongelukjes ook in je inboedelverzekering
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms he, dan denk je alleen maar, wat is dit? Ik trek het niet meer. Maar dan kan soms een kleinigheidje helpen. Een vriendelijk woord. Een glimlach. Dat soort dingen. Dus bij deze, een hug en een glimlach.
Jep, ik heb zelfs het lef gehad om in een ander topic te posten.quote:
Greys sloopt alles.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh! Ik had gemist dat er een ongelukje mee was gebeurd. Dacht dat ie gewoon stuk was gegaan.
Gelijk heb je.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
zo
nee neequote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Oh! Ik had gemist dat er een ongelukje mee was gebeurd. Dacht dat ie gewoon stuk was gegaan.
Nice.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, ik heb zelfs het lef gehad om in een ander topic te posten.
Dit gaat misschien zweverig klinken, maar dat is waarom ik heel sterk geloof en handel vanuit het 'ARK' principe. Iets wat ik geleerd heb uit de film 'Evan Almighty'. Acts of Random Kindness. Het kost je amper moeite of energie, maar het kan voor een ander, zelfs een compleet vreemde, een wereld van verschil maken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Soms he, dan denk je alleen maar, wat is dit? Ik trek het niet meer. Maar dan kan soms een kleinigheidje helpen. Een vriendelijk woord. Een glimlach. Dat soort dingen. Dus bij deze, een hug en een glimlach.
Als hij haar wat liefs moet brengen dan komt hij mij halen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gewoon Soul iets lekkers of liefs brengen.
Moet je er wel zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hij haar wat liefs moet brengen dan komt hij mij halen.
Guilty as charged. Niet alles meegelezen inderdaad.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee nee
niks mis mee
ik denk dat je niet lang genoeg vast hebt gezeten in het vorige topic,, dan had je het gelezen![]()
![]()
quote:
Is niet zweverig. Is gewoon zo.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dit gaat misschien zweverig klinken, maar dat is waarom ik heel sterk geloof en handel vanuit het 'ARK' principe. Iets wat ik geleerd heb uit de film 'Evan Almighty'. Acts of Random Kindness. Het kost je amper moeite of energie, maar het kan voor een ander, zelfs een compleet vreemde, een wereld van verschil maken.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:28 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dit gaat misschien zweverig klinken, maar dat is waarom ik heel sterk geloof en handel vanuit het 'ARK' principe. Iets wat ik geleerd heb uit de film 'Evan Almighty'. Acts of Random Kindness. Het kost je amper moeite of energie, maar het kan voor een ander, zelfs een compleet vreemde, een wereld van verschil maken.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als hij haar wat liefs moet brengen dan komt hij mij halen.
Lekker toch? Hebben we het fijn met elkaar en dat is hard nodig in deze rare wereld.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:28 schreef DerRabbit het volgende:
Jullie gaan weer hard voor een vrijdag avond![]()
![]()
![]()
Goed gezegd.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker toch? Hebben we het fijn met elkaar en dat is hard nodig in deze rare wereld.
ACTS of Random Kindness. Deur openhouden, lachen, iemand voor laten gaan. grapje maken. Ik zei niet Hugs of Random Kindness!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:34 schreef FreshFruit het volgende:
Random mensen huggen in deze tijd ...
Hier is het nog zoals het altijd al was, en dat geeft een vertrouwt gevoelquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker toch? Hebben we het fijn met elkaar en dat is hard nodig in deze rare wereld.
ik hug gewoonquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:34 schreef FreshFruit het volgende:
Random mensen huggen in deze tijd ...
Hap hap.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:36 schreef B00STER het volgende:
[..]
ACTS of Random Kindness. Deur openhouden, lachen, iemand voor laten gaan. grapje maken. Ik zei niet Hugs of Random Kindness!
Ik kan mijn laatste knuffel niet eens meer herinneren, zelfs niet bij mijn eigen partner bedenk ik me netquote:
potverdorie Woudquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan mijn laatste knuffel niet eens meer herinneren, zelfs niet bij mijn eigen partner bedenk ik me net
Het ligt er wel aan bij wie. Maar ja. Knuffelenquote:
Als ze thuiskomt slaap ik alquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
potverdorie Woud
jij gaat vandaag nog je vriendin knuffelen!!!!
Dat is ook wat,nu moeten als mannen elk woordje op een weegschaal leggen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Hey, na BOOS kun je niet voorzichtig genoeg zijn he. Zeker als muzikant
Een nieuwe plakset is bij de action niet zo duur.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:37 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik kan mijn laatste knuffel niet eens meer herinneren, zelfs niet bij mijn eigen partner bedenk ik me net
Keiharde Karmaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
zo
Een plakset heb ik wel in eigen zakquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een nieuwe plakset is bij de action niet zo duur.
dan leg je een briefje neerquote:
In bier zitten ook zulke stofjes.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan leg je een briefje neer
maak me even wakker![]()
knuffelen is heel goed voor je
maak je bepaalde stofjes aan waardoor je gelukkig wordt
Serotonine.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
maak me even wakker![]()
Ik vind het vooral kwalijk dat de goeden weer eens onder de kwaden lijden. Qua Gooise Matras verbaast het me echt niets, die cultuur daar is onvoorstelbaar.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is ook wat,nu moeten als mannen elk woordje op een weegschaal leggen.
Morgen is ze er eerstequote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
maak me even wakker![]()
Deze man.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
In bier zitten ook zulke stofjes.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
neuhquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat is ook wat,nu moeten als mannen elk woordje op een weegschaal leggen.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik kijk wel lekker uit.Geen Sneupke,leave,skatsje ,poppedop meer.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuh
wat er gebeurt met machtsbeluste mensen is niet 1 0p 1 vergelijkbaar met de gewone wereld
Nog meer ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:42 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet haar te vaak gelijk geven please, word ze arro van.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk wel lekker uit.Geen Sneupke,leave,skatsje ,poppedop meer.
Dat mag nog wel?quote:
Ik geef daar echt helemaal niks om hequote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kijk wel lekker uit.Geen Sneupke,leave,skatsje ,poppedop meer.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:43 schreef Schakeltopia het volgende:
@:engine ik vind het een leuke stream
Een fijne goedendag met eenquote:
Ooit een collega uit Australië gehad waar het heel normaal is om hey Love te zeggen.Was er een dame echt woosboest om.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:45 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik geef daar echt helemaal niks om he
briefje: je bent laat thuis. Wil je nog ff de afwas doen, dank alvast! luf joe. PS: ik zorg dat de dweil en stofzuiger morgenvroeg klaar staan voor jou. Slaap lekker alvast.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
maak me even wakker![]()
Ik zou daar heel hard om gaan lachenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit een collega uit Australië gehad waar het heel normaal is om hey Love te zeggen.Was er een dame echt woosboest om.
Britten hebben ook de neiging dat te doen. Staat de kassière je met love aan te sprekenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ooit een collega uit Australië gehad waar het heel normaal is om hey Love te zeggen.Was er een dame echt woosboest om.
je hebt geen vaatwasser?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:49 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
briefje: je bent laat thuis. Wil je nog ff de afwas doen, dank alvast! luf joe. PS: ik zorg dat de dweil en stofzuiger morgenvroeg klaar staan voor jou. Slaap lekker alvast.
Typische reactie van een Golf-rijderquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou daar heel hard om gaan lachen
Dat moest ik ook wel,maar wel lastig om het haar uit te leggen.Ik gebruik leave ook tegen iedereen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:51 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zou daar heel hard om gaan lachen
Doe ik dus in het Fries ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Britten hebben ook de neiging dat te doen. Staat de kassière je met love aan te spreken
Heb al wat anders op het oogquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Typische reactie van een Golf-rijder
Ja nu wel. Mijn ex was plots weg. Zoek haar nog steeds. Denk haar steeds te zien maar als ik haar roep rent ze weg? Dan is het haar vast niet. Toch?quote:
Ik zou niet eens de moeite nemen om het uit te gaan leggenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:52 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat moest ik ook wel,maar wel lastig om het haar uit te leggen.Ik gebruik leave ook tegen iedereen.
Misschien is die ook wel laat thuisquote:
neuhhhquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:54 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja nu wel. Mijn ex was plots weg. Zoek haar nog steeds. Denk haar steeds te zien maar als ik haar roep rent ze weg? Dan is het haar vast niet. Toch?
Met een Friese vlag op zijn hoofd.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
neuhhh
vast niet
wie rent er nu weg voor een rots?
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met een Friese vlag op zijn hoofd.
slijmbalquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gouden notewaardig dit. @:dud0r geef hem eens 1tje please.
Ik heb jou ook een positieve note gegevenquote:
slijmbalquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb jou ook een positieve note gegeven
klopt maar ik ben dan ook liefquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lievquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
en woudje
als ik mod zou zijn had ik jou er allang 1 gegeven
Kan je intrekken, gewoon een FA aanschieten en zeggen dat je van gedachten bent veranderd.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hij geeft het zichzelf maarquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:56 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Gouden notewaardig dit. @:dud0r geef hem eens 1tje please.
Dat is een beetje buiten budget hoorquote:
slijmbalquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:00 schreef greysbones het volgende:
en woudje
als ik mod zou zijn had ik jou er allang 1 gegeven
Zou ik wel willen rijden hoor.quote:
Geen idee. Niet geprobeerdquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kan je intrekken, gewoon een FA aanschieten en zeggen dat je van gedachten bent veranderd.
Schijnt dat 1 mod zichzelf posi notes geeft. Ik weet geen namen maar heb wel een idee wie dat zou kunnen zijnquote:
Ja dat kan wel.quote:
Net gekeken en kan dit bevestigenquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Schijnt dat 1 mod zichzelf posi notes geeft. Ik weet geen namen maar heb wel een idee wie dat zou kunnen zijn
Een collega van jullie heeft dat ooit gedaan toen hij mijn volledige naam in DTS gooide.quote:
Oke Oane de Vriesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een collega van jullie heeft dat ooit gedaan toen hij mijn volledige naam in DTS gooide.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik denk dat we het allemaal wel kunnen raden wie dat is.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Paul is het nietquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Schijnt dat 1 mod zichzelf posi notes geeft. Ik weet geen namen maar heb wel een idee wie dat zou kunnen zijn
Ik heb geen idee...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:04 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik vind dat vochtige poesje wel iemand die dat doetquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Echt waar? Dat is best zieligquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hoi Oane.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een collega van jullie heeft dat ooit gedaan toen hij mijn volledige naam in DTS gooide.
Ik spaar alleen notes van anderen, maar ben daar echt slecht in, zelfs in COR lukt het me maar moeilijkquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nu nog jezelf bestraffend noten
Het begint hier wel druk te worden met mods. Maar ja het is hier ook gezellig.quote:
@Mickytjuh is geen modquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:05 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
"dud0r is sexy.
- ik weet het, ik weet het."
Hoi Chris.quote:
Waarom ben ik het eigenlijk nog niet?quote:
Daarom. Gewoon hartstikke leuk.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het begint hier wel druk te worden met mods. Maar ja het is hier ook gezellig.
Waarom wel?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom ben ik het eigenlijk nog niet?
Misschien was het wel een grapje.quote:
Dees.quote:
heb je gesolliciteerd?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Denk vanavond niet. Morgen weer.quote:
Ik ben niet donkerblauw hè.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze zoeken nu gewoon geen kwaliteitsmod, misschien straks wel.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat we al aan jou een goede hebben en ik de ambitie niet heb om mod te willen zijn.quote:
Ik ben ooit gevraagd.quote:
Tot zo ! Succes!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Misschien was het wel een grapje.![]()
Ik ga ff solliciteren als modje zodat ik iedere modje zijn of haar notes kan lezen.![]()
Ben zo terug.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk vanavond niet. Morgen weer.
Hogere wiskunde van de week.
[..]
Ik ben niet donkerblauw hè.
Ze had zelfs een naamtopic in 40+.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dees.![]()
Mooi dat iedereen gisteren PB feliciteerde.
Nohquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat we al aan jou een goede hebben en ik de ambitie niet heb om mod te willen zijn.
Jij ook.Is toch altijd wel leuk.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze had zelfs een naamtopic in 40+.
Jij ook nog gefeliciteerd met PB
Ik ben niet geschikt.Weet je zelf ook wel.quote:
Vind ik ook, ik probeer er ook altijd wel aan te denken, zo was vandaag de verjaardag van Mo_Muffin geweest.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij ook.Is toch altijd wel leuk.
Niemand luistert naar mij.quote:
Zei je wat dan?quote:
quote:
Ach, soms pakt dat juist heel goed uit.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben niet geschikt.Weet je zelf ook wel.
Daar zitten nog meer blauwenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Het lijkt wel of ik in het crew forum zit.
Ik heb voor de grap gesolliciteerd vanuit DTS destijds, maar heb al wel eerder vanuit ''de hogere macht'' tussen de lippen door de aanrijking gekregenquote:
Ik heb ondertussen ook de chat van potato overgenomenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:15 schreef Schakeltopia het volgende:
i don't believe that anybody feels the way i doooo
Ik geloof niet dat iemand jou dat ooit gevraagd heeftquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:14 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ook! Zo vaak!![]()
Wacht.... we hebben het over "om op te donderen" toch?
even op mijn handen zittenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb voor de grap gesolliciteerd vanuit DTS destijds, maar heb al wel eerder vanuit ''de hogere macht'' tussen de lippen door de aanrijking gekregen
Dat is echt héél anders, daar krijg je echt nudesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Het lijkt wel of ik in het crew forum zit.
Wie ben jij nou weer?quote:
nice! ik zit dus op de reefkeef stream. 10 kijkers ofzoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen ook de chat van potato overgenomen
Bitcoin?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik heb voor de grap gesolliciteerd vanuit DTS destijds, maar heb al wel eerder vanuit ''de hogere macht'' tussen de lippen door de aanrijking gekregen
Potato 75 zoiets maar hij is ook nog live op facebook (al kan ik dat niet zien hoeveel)quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nice! ik zit dus op de reefkeef stream. 10 kijkers ofzo
Goessowquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat iemand jou dat ooit gevraagd heeft
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb ondertussen ook de chat van potato overgenomen
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:17 schreef engine het volgende:
[..]
Potato 75 zoiets maar hij is ook nog live op facebook (al kan ik dat niet zien hoeveel)
Niets bijzonders.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:17 schreef maily het volgende:
[..]
Mijn wifi viel even weg; heb ik wat gemist?
Die comments van 4Music staan er bij mij nietquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
viel er daar een eikel uit de boom![]()
Ach ja. Moquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vind ik ook, ik probeer er ook altijd wel aan te denken, zo was vandaag de verjaardag van Mo_Muffin geweest.
Rustig doorlopen,niks te zien hier.quote:
Ja. Bitcoinquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:18 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Zeg je nou niks over aanrijken?
Als hij het lief vraagt wil ik m'n nudes ook wel via DM sturen naar hemquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is echt héél anders, daar krijg je echt nudes
Psst Fresh, ze noemt je eikelquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
viel er daar een eikel uit de boom![]()
Pindarotsjes al op?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als hij het lief vraagt wil ik m'n nudes ook wel via DM sturen naar hem
Ow niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
hadden we het nog steeds over Fresh
3/4 zak ongeveerquote:
Je moet er inderdaad maar zin an hebben .....quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Maar even buiten alle onzin: moderator op FOK! zijn is ook niet alles, het is wel iets dat je echt moet willen. Het is leuk om je eigen invulling te geven aan bepaalde dingen en om mensen te helpen met dingen waar ze tegenaan lopen. Maar het betekent ook een hoop gezeur, gezeik, nare DM's, verwijten en nare posts die je tegen komt waar je op het laatst ook moe van wordt.
Je hebt als crew ook toegang tot het keldertje. Volgens mij is dat niet interessant genoeg aangezien je hier bent.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:15 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is echt héél anders, daar krijg je echt nudes
dat heb ik nu ookquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Maar even buiten alle onzin: moderator op FOK! zijn is ook niet alles, het is wel iets dat je echt moet willen. Het is leuk om je eigen invulling te geven aan bepaalde dingen en om mensen te helpen met dingen waar ze tegenaan lopen. Maar het betekent ook een hoop gezeur, gezeik, nare DM's, verwijten en nare posts die je tegen komt waar je op het laatst ook moe van wordt.
Het heeft inderdaad twee kanten, ik heb mezelf vanavond vrij gegeven, ik heb de afgelopen dagen genoeg gemod en vind het wel even welletjes.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Nee, dat heb je dan nietquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je hebt als crew ook toegang tot het keldertje. Volgens mij is dat niet interessant genoeg aangezien je hier bent.
Geloof me, het is echt andersquote:
Lekker slipe.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:22 schreef dud0r het volgende:
Ik ga plat vriendjes en vriendinnetjes.
Heb een partij pijn in m'n kop.
Hopelijk vannacht weer eens een nacht doorslapen.
Tot morgen schatjes en patatjes van me
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad twee kanten, ik heb mezelf vanavond vrij gegeven, ik heb de afgelopen dagen genoeg gemod en vind het wel even welletjes.
Niet verder vertellen
* greysbones gaat even naar 40+quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het heeft inderdaad twee kanten, ik heb mezelf vanavond vrij gegeven, ik heb de afgelopen dagen genoeg gemod en vind het wel even welletjes.
Niet verder vertellen
slaaplekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:22 schreef dud0r het volgende:
Niet? Dan zijn er liegende crewleden.quote:
Trustequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:22 schreef dud0r het volgende:
Bij @dud0rquote:
Hangt er ook wel vanaf welk topic.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:20 schreef R-woud93 het volgende:
Succes Babequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:22 schreef dud0r het volgende:
Slaap wel Laviequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Trusteik ook. Allemaal nog fijne voortzetting
Slaap lekker dudquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:22 schreef dud0r het volgende:
Het was best hectisch in het F1 forum afgelopen jaarquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hangt er ook wel vanaf welk topic.
DTSquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hangt er ook wel vanaf welk topic.
Trusten Lavquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Lekker slipe!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
jij ook lekker slapenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Vooral de finale zeker?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het was best hectisch in het F1 forum afgelopen jaar
Dan ga ik mee voor de pindarotsjesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:23 schreef maily het volgende:
[..]
Bij @:dud0r
Maar hij wil ook een keer bij @:FreshFruit op de bank gaan zitten en de zelfgemaakte pindarotsjes van Soul opeten en ondertussen kwijlend naar haar kijken terwijl ze slaapt .....
Truste Duudjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:22 schreef dud0r het volgende:
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet eens, meer september tot december. De laatste race heb ik echt weinig gemod omdat ik in spanning en later huilend voor de tv zatquote:
Dat geloof ik, net als SHO de afgelopen week.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Het was best hectisch in het F1 forum afgelopen jaar
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Even compleet random. Ik besef me ineens waar ik je avatar van herken haha.
Hoi! Gelukkig en laat je wat dat betreft niets wijs maken door Solid.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:26 schreef B00STER het volgende:
[..]
Even compleet random. Ik besef me ineens waar ik je avatar van herken haha.
Dudududududududududu gaat slapen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:22 schreef dud0r het volgende:
Dat is idd wel raak ja nu in 2022quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat geloof ik, net als SHO de afgelopen week.
Spice it upquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:27 schreef SolidasRock het volgende:
Keer ik mijn kont, is er zomaar 32 postjes bijgekomen.
WAT MANKEERT JULLIE? WAAROM HEET HET SLOWCHAT DENKEN JULLIE?
ker mop.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:23 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
quote:
Wie?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoi! Gelukkig en laat je wat dat betreft niets wijs maken door Solid.
Een beetje leven in de brouwerij, het geeft SHO natuurlijk een prima boost en het is weer eens iets anders dat Andre Hazesquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is idd wel raak ja nu in 2022Als de beerput nog verder open gaat dit jaar gaat het een stormloop worden
![]()
Dat NWS topic zal wel snel doodbloeden maar in SHO gaat het nog wel even door verwacht ik
Ik heb geen idee.quote:
Nu dud en Lav naar bed zijn zijn we weer in de minderheidquote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
stookt wat verder op: verzet je tegen de blauwen!! Samen staan we sterk!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |