Klinkt als een happy manquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben in ieder geval vanavond gelukkig. Ik heb drank, muis heeft chocola in haar bek en houd die dus dicht en ik kijk een toffe serie![]()
Ik heb chips en chocolade verstopt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben in ieder geval vanavond gelukkig. Ik heb drank, muis heeft chocola in haar bek en houd die dus dicht en ik kijk een toffe serie![]()
Ik ben ook gelukkig, ik ga mezelf bezatten en huilend in slaap vallen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
In de 450 dubbel lagen kluis 450km onder de grond?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb chips en chocolade verstopt.
Die ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de 450 dubbel lagen kluis 450km onder de grond?
Maar nu ben je bij ons.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
nou ik ben heel blij dat deze week voorbij is
blegh wat een k..week
Welke serie?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
Je zou een prima MOD zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:10 schreef B00STER het volgende:
Ik hing nog in de vorige versie, ik denk al wat is het stil ineens.
Nou, inderdaadquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
nou ik ben heel blij dat deze week voorbij is
blegh wat een k..week
Klinkt primaquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:06 schreef DerRabbit het volgende:
In je broek?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan 'm wel karma noemen voor je.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
en ik hoop dat Karma keihard zal zijn
zo
en meer zeg ik er niet over
Door je neus?quote:
dan had ik een probleem gehadquote:
Altijd goed.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |