Is wel alleen eerste jaar die prijs en in Amerika heeft men niet het 'probleem' dat de Main Card over het algemeen om 04:00 begintquote:Op zaterdag 22 januari 2022 01:21 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ook een abonnement afgesloten. ¤30,- euro om een jaar UFC te kunnen zien plus al het extra's is het geld waard. De Amerikanen betalen veel meer voor maar één uitzending.
En dat extra's valt vies tegen buiten ufc staat er verder weinig boeiends op imo. 30 vind ik nog wel prima maar 60 vind ik dan eigenlijk alweer te veel. Maar goed voorlopig ben ik iig ff voorzien.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is wel alleen eerste jaar die prijs en in Amerika heeft men niet het 'probleem' dat de Main Card over het algemeen om 04:00 begint
Olympische Spelen hebben ze ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:37 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
En dat extra's valt vies tegen buiten ufc staat er verder weinig boeiends op imo. 30 vind ik nog wel prima maar 60 vind ik dan eigenlijk alweer te veel. Maar goed voorlopig ben ik iig ff voorzien.
Je kunt het gewoon on demand kijken. Heb een Apple TV, dus gewoon op de bank liggen/zitten voor mijn 65 inch OLED tv, in plaats dat je voor een pc zit, is mij het ook wel waard.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 12:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Is wel alleen eerste jaar die prijs en in Amerika heeft men niet het 'probleem' dat de Main Card over het algemeen om 04:00 begint
Ja ik snap dat je het on demand alsnog later kan kijken. Maar aangezien jij het verschil benoemde met wat Amerikanen betalen maakte ik een punt dat het tijdstip uitmaakt in welke waarde iets heeft. Bij sport heeft het live zien nog eens weer veel meer waarde/de voorkeur van kijkers vergeleken met een film/serie. Timing matters.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon on demand kijken. Heb een Apple TV, dus gewoon op de bank liggen/zitten voor mijn 65 inch OLED tv, in plaats dat je voor een pc zit, is mij het ook wel waard.
65 inch is zo 2020quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Je kunt het gewoon on demand kijken. Heb een Apple TV, dus gewoon op de bank liggen/zitten voor mijn 65 inch OLED tv, in plaats dat je voor een pc zit, is mij het ook wel waard.
Dat is iets persoonlijks, bij UFC ontkom je er niet aan als je je slaapritme niet wilt verpesten. Daarnaast vind ik dat zelf geen issue om het later te bekijken. Zolang je maar niet je notificaties leest, is het prima te doen in mijn beleving. Ook geen argument om het daardoor maar illegaal te bekijken.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja ik snap dat je het on demand alsnog later kan kijken. Maar aangezien jij het verschil benoemde met wat Amerikanen betalen maakte ik een punt dat het tijdstip uitmaakt in welke waarde iets heeft. Bij sport heeft het live zien nog eens weer veel meer waarde/de voorkeur van kijkers vergeleken met een film/serie. Timing matters.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:08 schreef Nober het volgende:
1:00
2:00
4:00
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Los Zetas zijn niet neutraal bij Moreno vs Figueiredo @Zipportalquote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:40 schreef Nober het volgende:
PSG neutraal.
The @:PSG_inside wishes a good fight to @:francis_ngannou and @:ciryl_gane tonight at the #UFC270
[ twitter ]
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:05 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Los Zetas zijn niet neutraal bij Moreno vs Figueiredo @:Zipportal
Haha, hij is wel duidelijk de likeable guy en Fig niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:53 schreef Nober het volgende:
[..]
[ twitter ]
VIVA LA MEGGGIIIICCCOO!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |