zo, eens even wat anders een PPV zonder titlefightquote:Op vrijdag 4 maart 2022 19:22 schreef Nober het volgende:
Main Card (10 p.m. ET on ESPN+ pay-per-view - 4:00 NL)
Colby Covington (170.5) vs. Jorge Masvidal (170.5)
Rafael dos Anjos (160) vs. Renato Moicano (160)
Edson Barboza (145.5) vs. Bryce Mitchell (145.5)
Kevin Holland (170) vs. Alex Oliveira (170)
Greg Hardy (266) vs. Sergey Spivak (243.5)
Preliminary Card (8 p.m. ET on ESPN/ESPN+ - 2:00 NL)
Jalin Turner (156) vs. Jamie Mullarkey (155.5)
Marina Rodriguez (116) vs. Yan Xionan (116)
Nicolae Negumereanu (205.5) vs. Kennedy Nzechukwu (206)
Maryna Moroz (125.5) vs. Mariya Agapova (126)
Early Preliminary Card (6 p.m. ET on UFC Fight Pass and ESPN+ - 0:00 NL)
Brian Kelleher (145) vs. Umar Nurmagomedov (146)
Tim Elliott (126) vs. Tagir Ulanbekov (125.5)
Ludovit Klein (156) vs. Devonte Smith (156)
Dustin Jacoby (205.5) vs. Michal Oleksiejczuk (206)
[ twitter ]
Waar is die bmf belt?quote:Op zaterdag 5 maart 2022 13:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
zo, eens even wat anders een PPV zonder titlefight
Lijkt me sterk dat dat gaat gebeuren, zowel voor Colby als UFC niet ideaal. Colby is ook duidelijk op missie om tegen Poirier te vechten, maar dat lijkt me ook niet zo'n interessant gevechtquote:Op zondag 6 maart 2022 14:00 schreef jigggy het volgende:
Masvidal hype train is nu wel definitief voorbij denk ik
Heel benieuwd naar een khamzat vs Colby
Poirier heeft volgensmij meerdere malen aangegeven nooit maar dan ook nooit tegen Colby te willen vechten omdat hij hem dat niet gunt.quote:Op zondag 6 maart 2022 19:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat dat gaat gebeuren, zowel voor Colby als UFC niet ideaal. Colby is ook duidelijk op missie om tegen Poirier te vechten, maar dat lijkt me ook niet zo'n interessant gevecht
Diaz winnaar tegen Conor, u las het hier als eerst.quote:Op zondag 6 maart 2022 14:00 schreef jigggy het volgende:
Masvidal hype train is nu wel definitief voorbij denk ik
Heel benieuwd naar een khamzat vs Colby
Heeft niks met gunnen te maken maar meer het feit dat Colby hem helemaal zou slopen.quote:Op maandag 7 maart 2022 11:21 schreef jigggy het volgende:
[..]
Poirier heeft volgensmij meerdere malen aangegeven nooit maar dan ook nooit tegen Colby te willen vechten omdat hij hem dat niet gunt.
cuckhold, als je zijn vrouw zietquote:Op maandag 7 maart 2022 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft niks met gunnen te maken maar meer het feit dat Colby hem helemaal zou slopen.
Poirier is een pussy met zijn fake karakter.
quote:
Broeder , hier wil ik wel wedje op leggen ,Conor sloopt diazquote:Op maandag 7 maart 2022 18:07 schreef Nober het volgende:
[..]
Diaz winnaar tegen Conor, u las het hier als eerst.
Vind het beide een beetje kneuzenquote:Op maandag 7 maart 2022 18:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Heeft niks met gunnen te maken maar meer het feit dat Colby hem helemaal zou slopen.
Poirier is een pussy met zijn fake karakter.
Dat zijn betere tijden ja. Gelukkig kwam ik nog even kijken hier anders had ik het misschien gemist morgen.quote:
Van de UFC hoeven ze de vlag niet in de lade te doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 16:05 schreef Nober het volgende:
21:00
18:30
Vier Russen 🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺
[ afbeelding ]
Oekraïnese vlag wel zie Krylov.quote:Op zaterdag 19 maart 2022 17:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Van de UFC hoeven ze de vlag niet in de lade te doen.
Zal wel toevallig zijn.. mag ik hopen. Laatst was eentje uit Hong Kong die dezelfde oningevulde vlaggenplek had.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |