Ik heb de app op mijn tv geïnstalleerd.quote:Op zondag 23 januari 2022 05:43 schreef Robbdie het volgende:
Sluit net een abbo af bij Discovery, werkt die stream verdomme niet op mijn laptop. meer mensen last van? Zit nu op mijn telefoon te kijken.
Bedankt voor de tip. Daar heb ik niet aan gedacht op de vroege morgen. Geweld op een 65 inch scherm is lekkerder dan op je telefoontjequote:Op zondag 23 januari 2022 05:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ik heb de app op mijn tv geïnstalleerd.
Dus je kan wel origineel commentaar kiezen maar ze gaan wel telkens terug naar de studio?quote:Op zondag 23 januari 2022 04:30 schreef 3rr0r het volgende:
Godver, steeds die mongolen in de Nederlandse studio tussendoor
Dit was toch gewoon een keertje trainen toen Rico in Amerika was?quote:Op zondag 23 januari 2022 00:13 schreef 3rr0r het volgende:
Zie nu dat onze eigen RicoFrancis heeft geholpen met de voorbereiding, kijken waar er gaten in de dekking zaten.
Deed het bij mij op de pc wel alleen wel 2 maal dat na een tijdje het beeld schokjes ging vertonen en dan moest ik opnieuw laden en dan was het ok.quote:Op zondag 23 januari 2022 05:43 schreef Robbdie het volgende:
Sluit net een abbo af bij Discovery, werkt die stream verdomme niet op mijn laptop. meer mensen last van? Zit nu op mijn telefoon te kijken.
Ja, ondanks dat je Engels kan selecteren als audio tijdens de partijen, schakel je verplicht mee naar de Nederlandse studio tussendoor (dus tussen gevechten, niet tussen de ronden).quote:Op zondag 23 januari 2022 11:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus je kan wel origineel commentaar kiezen maar ze gaan wel telkens terug naar de studio?
Je bedoelt dat Francis Gane niet finisht of andersom? Francis was doodmoe van dat grapplen en zat met z'n knie toch? Hij beweerde vanalles gescheurd te hebben maar dat lijkt me sterk, dan kan je niet zo vechten toch. Misschien hadden de wedkantoren die info en dachten ze dat het erger was dan dat het was? Francis was daar de underdog namelijk, flink wat mensen geld gewonnen denk ik.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:41 schreef THEFXR het volgende:
prelims ware goed, maar de main card was dat niet.
Francis niet finishen is gewoon een blamage.
Wat maakt het uit, straks loopt hij toch binnen als hij gaat boksen tegen Fury/Wilder/Joshua.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:39 schreef Nober het volgende:
In december vrij man.
[ twitter ]
[ twitter ]
467 ongelezen berichten.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:58 schreef Nober het volgende:
Manager van Francis kreeg dit bericht van iemand uit Las Vegas.
[ afbeelding ]
Dana, die ook zijn werk niet deed, niet de belt omdoen en geen presser voor een PPV event.quote:Op zondag 23 januari 2022 15:58 schreef Nober het volgende:
Manager van Francis kreeg dit bericht van iemand uit Las Vegas.
[ afbeelding ]
Was ook een mooie comeback van die dame !quote:
UFC star celebrates her first win after quitting career as stripperquote:Op zondag 23 januari 2022 22:32 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Was ook een mooie comeback van die dame !
De hoofdpartij, de laatste partij vond ik als leek zo matig.quote:Op zondag 23 januari 2022 05:25 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Tot nu toe heeft dit main event het toch waar gemaakt. Vermakelijke gevechten.
Dan heb je niet zo goed gekeken, er waren wel rake klappen. Als het bij de heavyweights naar ronde 4 en 5 gaat dan zijn ze vaak door hun massa des te vermoeider. Plus de blessure waar Ngannou mee zat en dus voorzichtig was. Bloed was er wel bij eerdere partijen op de avond. Denk overigens dat hij Main Card bedoelde en niet Main Event.quote:Op maandag 24 januari 2022 14:59 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
De hoofdpartij, de laatste partij vond ik als leek zo matig.
20 minuten gekeken naar een partij, waar geen goede klap op iemand zijn gezicht werd gegeven.
0x bloed gezien.
Dit was een mooie partij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |