Lekker op het podium rolschaatsen. Deed ik nog wel eens toen ik skates had.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:46 schreef Candaasje het volgende:
![]()
Ik kocht rollerskates voor vriend, voor kerst. Die werden vandaag geleverd. Hij gelukkig helemaal blij, wilde dat al langer proberen want alleen rechtuit skaten vindt ie maar saai.
Dus nu heb ik op zijn aandringen voor mezelf ook een set besteld (iets ander model, meer 'kunstschaats', lichtblauw, hij heeft een lager model schoen, zwart) want dan kunnen we straks samen oefenen![]()
![]()
Ik kocht ook vanmiddag - toen ik toch naar het UPS acces point moest, en dat was in de bouwmarkt - gelijk maar een nieuwe wc-rol houder, een haakje en een pleeborstelhouder. Het kostte maar een klein fortuin![]()
Geen geld meer over voor de essentiële zaken. Zoals eten en tampons. Dus dat is vriend nu aan het halen
Is het lekker spul ja?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
*wacht op influx van nieuwe users*
Dan had ik die moeten zien; ik zat nl met uitzicht op het stuk oprit waar ie op gericht is te werken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 14:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Vogels, vleermuizen, muizen, ratten, wind/bladeren,
Ik zal straks even kijken met een infraroodgevoelige camera, die ligt op mn werkkamer. Auto ergens anders gaat helaas niet, hele straat is vol.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:34 schreef z80 het volgende:
[..]
Zet de auto eens ergens anders neer. Hier kan een ir bron van ergens anders in/op reflecteren. Bewakingscamera's zijn een bekende bron. Afstandsbedieningen voor garagedeur of hek is ook een goede.
Met een paal in z'n broek of kruiswrijvend: zonder twijfel JA.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:46 schreef Tele6 het volgende:
Juist vandaag komt het Interstedelijk Studentenoverleg met een enquête naar hoe goed de universiteit omgaat met seksueel grensoverschrijdend gedrag. Timing![]()
Ik zat terug te denken hè.
Als een professor in z'n ondergoed met je zit te videobellen en dat ook duidelijk laat zien, is dat seksueel grensoverschrijdend gedrag?
Ik had er waarschijnlijk anders op moeten reageren dan alleen "ha ha, dit wilde ik helemaal niet zien, zet dan je video uit".
Waarom lukt het niet om wat leukers te doen met de tijd?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:41 schreef Tuindier het volgende:
Pffff ik ben er zo klaar mee. Weer een weekend voor de boeg waarin we niks doen, of alleen dezelfde dingen in en om huis als altijd. In de familie nu 2 (milde) besmettingen en wat contacten rond die tijd dus die vermijden we ook maar. Bah.
Ik sta aan de andere kant van de spuit en hoor nooit klachten.quote:
Mijn energie is momenteel nogal beperkt en daardoor wordt alles ‘gedoe’.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 20:55 schreef sigme het volgende:
[..]
Waarom lukt het niet om wat leukers te doen met de tijd?
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:08 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Mijn energie is momenteel nogal beperkt en daardoor wordt alles ‘gedoe’.
Jij hebt ze nog niet samen in het bootje gezien waarin ze de Elfstedentocht varen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:02 schreef Lucky_Strike het volgende:
Doen Janny en André altijd zo infantiel tegen elkaar bij Heel Holland Bakt als ze nu bij De Slimste doen? Zo simpel zijn die Max-kijkers toch ook weer niet
Lastig alles je hoofd je zo in de weg zitquote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:08 schreef Tuindier het volgende:
[..]
Mijn energie is momenteel nogal beperkt en daardoor wordt alles ‘gedoe’.
Edit: en simpele dingen zoals de stad in voor kleding ofzo, daar is het me echt te druk. Wil nog dingen uitzoeken voor de tuin (tegels, schutting, etc) maar ook daar weer die drukte. Zit vast ook deels in mijn hoofd maar krijg dat er niet uit nu.
Wat ben je aan het maken?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:20 schreef Myraela het volgende:
Ik heb poging twee gedaan met m'n epoxy-werkje. De vorige keer zat er bijna niets meer aan m'n plankje en lag alles vooral over de vloer (op een vuilniszak wel). Dus hopelijk gaat het deze keer iets beter.
Neequote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij hebt ze nog niet samen in het bootje gezien waarin ze de Elfstedentocht varen?
Af en te praten ze ook met de hond.quote:
Ik hoop op het niveau van de hond, niet dat van elkaar.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 21:27 schreef fietsie het volgende:
[..]
Af en te praten ze ook met de hond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |