SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
dank je vriendje.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:41 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Haha nou ja ik zit nu verplicht thuis in quarantaine. Maar ik kan vanuit huis ook prima werken maar het was wel de bedoeling om vandaag buitenshuis te werken ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
dank je vriendje.
red je het nog een beetje op werk?
met al dat zieke personeel zal je wel wat op moeten vangen of niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha nou ja ik zit nu verplicht thuis in quarantaine. Maar ik kan vanuit huis ook prima werken maar het was wel de bedoeling om vandaag buitenshuis te werken ja.
Is er toch iets goeds uitgekomen.quote:Radiozenders van de NPO spelen geen nummers van Ali B en Marco Borsato meer af.
Ja, niet te doen. Maar wat niet kan, kan niet. Zo simpel is het gewoon.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
met al dat zieke personeel zal je wel wat op moeten vangen of niet?
als je je booster had gehad hoefde je nu niet in quarantainequote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, niet te doen. Maar wat niet kan, kan niet. Zo simpel is het gewoon.
Ik wilde bewust nog een maand of 2 wachten met de booster, als ik nu besmet raak is dat ook niet meer nodig
Waarschijnlijk niet. Maar heel eerlijk, ik snap geen ene kut meer van die quarantaine regels. Er zijn echt teveel uitzonderingen en weet ik het wat allemaal. Als je de GGD zelf belt erover krijg je ook weer iedere keer andere verhalen. Er zit echt TOTAAL geen logica meer in.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je je booster had gehad hoefde je nu niet in quarantaine
over een maandje of wat is het overgewaaid en draaien ze het gewoon weer..quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er toch iets goeds uitgekomen.
Geniet er nou gewoon even van.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
over een maandje of wat is het overgewaaid en draaien ze het gewoon weer..
tijd om te ontbijtenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:41 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
ik luister toch amper radioquote:
Mooi moment om mee te beginnen dan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
tijd om te ontbijten
[..]
ik luister toch amper radio
De GGD weet het zelf ook niet meer.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar heel eerlijk, ik snap geen ene kut meer van die quarantaine regels. Er zijn echt teveel uitzonderingen en weet ik het wat allemaal. Als je de GGD zelf belt erover krijg je ook weer iedere keer andere verhalen. Er zit echt TOTAAL geen logica meer in.
Maar nu draaien ze ieder kwartier natuurlijk Paradise by the Dashboardlightquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi moment om mee te beginnen dan.
ik heb het van de week opgezocht omdat er een kans is dat die kleine in quarantaine moet. Ik heb m'n booster gehad dus zolang ik geen klachten heb mag ik naar buiten toe.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar heel eerlijk, ik snap geen ene kut meer van die quarantaine regels. Er zijn echt teveel uitzonderingen en weet ik het wat allemaal. Als je de GGD zelf belt erover krijg je ook weer iedere keer andere verhalen. Er zit echt TOTAAL geen logica meer in.
O god ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar nu draaien ze ieder kwartier natuurlijk Paradise by the Dashboardlight
Ook lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
uiteraard. maar moet even kijken of dat het wordt.
kind is er geen fan van en hij is verkouden en zit thuis dus hij moet wel een beetje goed eten.
dus er is ook nog een kans dat het pasta met broccoli wordt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De GGD weet het zelf ook niet meer.
Maar bij geen klachten en langer dan een week je booster, hoef je niet in quarantaine.
hoog tijd dat ze die regeltjes lekker laten varen allemaal. Ziek is ziek maar weg met die quarantaine. Het overgrote deel zit toch thuis met een snotneusje.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb het van de week opgezocht omdat er een kans is dat die kleine in quarantaine moet. Ik heb m'n booster gehad dus zolang ik geen klachten heb mag ik naar buiten toe.
Ik neem altijd standaard een weekje vrij op mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, op m'n verjaardag ook lekker vrij.
Ik heb twee collega´s die ook ieder jaar weer een week vrij nemen met hun verjaardag. Ik snap dat niet. Waarom doen mensen dat? Een dag kan ik opzich nog wel begrijpen of zo maar een week....quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem altijd standaard een weekje vrij op mijn verjaardag.
Heb dan wel wat beters te doen dan werken
Dat had ik eigenlijk ook als plan, maar die week is te vol gepland en dan zou er niemand bereikbaar zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem altijd standaard een weekje vrij op mijn verjaardag.
Heb dan wel wat beters te doen dan werken
Ik had me dit wel voorgenomen, maar dat gaat niet lukken maandag.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, op m'n verjaardag ook lekker vrij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |