SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
dank je vriendje.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:41 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Haha nou ja ik zit nu verplicht thuis in quarantaine. Maar ik kan vanuit huis ook prima werken maar het was wel de bedoeling om vandaag buitenshuis te werken ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
dank je vriendje.
red je het nog een beetje op werk?
met al dat zieke personeel zal je wel wat op moeten vangen of niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha nou ja ik zit nu verplicht thuis in quarantaine. Maar ik kan vanuit huis ook prima werken maar het was wel de bedoeling om vandaag buitenshuis te werken ja.
Is er toch iets goeds uitgekomen.quote:Radiozenders van de NPO spelen geen nummers van Ali B en Marco Borsato meer af.
Ja, niet te doen. Maar wat niet kan, kan niet. Zo simpel is het gewoon.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
met al dat zieke personeel zal je wel wat op moeten vangen of niet?
als je je booster had gehad hoefde je nu niet in quarantainequote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:47 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja, niet te doen. Maar wat niet kan, kan niet. Zo simpel is het gewoon.
Ik wilde bewust nog een maand of 2 wachten met de booster, als ik nu besmet raak is dat ook niet meer nodig
Waarschijnlijk niet. Maar heel eerlijk, ik snap geen ene kut meer van die quarantaine regels. Er zijn echt teveel uitzonderingen en weet ik het wat allemaal. Als je de GGD zelf belt erover krijg je ook weer iedere keer andere verhalen. Er zit echt TOTAAL geen logica meer in.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
als je je booster had gehad hoefde je nu niet in quarantaine
over een maandje of wat is het overgewaaid en draaien ze het gewoon weer..quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is er toch iets goeds uitgekomen.
Geniet er nou gewoon even van.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:50 schreef mschol het volgende:
[..]
over een maandje of wat is het overgewaaid en draaien ze het gewoon weer..
tijd om te ontbijtenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:41 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
ik luister toch amper radioquote:
Mooi moment om mee te beginnen dan.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:51 schreef mschol het volgende:
[..]
tijd om te ontbijten
[..]
ik luister toch amper radio
De GGD weet het zelf ook niet meer.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar heel eerlijk, ik snap geen ene kut meer van die quarantaine regels. Er zijn echt teveel uitzonderingen en weet ik het wat allemaal. Als je de GGD zelf belt erover krijg je ook weer iedere keer andere verhalen. Er zit echt TOTAAL geen logica meer in.
Maar nu draaien ze ieder kwartier natuurlijk Paradise by the Dashboardlightquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mooi moment om mee te beginnen dan.
ik heb het van de week opgezocht omdat er een kans is dat die kleine in quarantaine moet. Ik heb m'n booster gehad dus zolang ik geen klachten heb mag ik naar buiten toe.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Maar heel eerlijk, ik snap geen ene kut meer van die quarantaine regels. Er zijn echt teveel uitzonderingen en weet ik het wat allemaal. Als je de GGD zelf belt erover krijg je ook weer iedere keer andere verhalen. Er zit echt TOTAAL geen logica meer in.
O god ja.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar nu draaien ze ieder kwartier natuurlijk Paradise by the Dashboardlight
Ook lekkerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
uiteraard. maar moet even kijken of dat het wordt.
kind is er geen fan van en hij is verkouden en zit thuis dus hij moet wel een beetje goed eten.
dus er is ook nog een kans dat het pasta met broccoli wordt.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De GGD weet het zelf ook niet meer.
Maar bij geen klachten en langer dan een week je booster, hoef je niet in quarantaine.
hoog tijd dat ze die regeltjes lekker laten varen allemaal. Ziek is ziek maar weg met die quarantaine. Het overgrote deel zit toch thuis met een snotneusje.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb het van de week opgezocht omdat er een kans is dat die kleine in quarantaine moet. Ik heb m'n booster gehad dus zolang ik geen klachten heb mag ik naar buiten toe.
Ik neem altijd standaard een weekje vrij op mijn verjaardag.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, op m'n verjaardag ook lekker vrij.
Ik heb twee collega´s die ook ieder jaar weer een week vrij nemen met hun verjaardag. Ik snap dat niet. Waarom doen mensen dat? Een dag kan ik opzich nog wel begrijpen of zo maar een week....quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem altijd standaard een weekje vrij op mijn verjaardag.
Heb dan wel wat beters te doen dan werken
Dat had ik eigenlijk ook als plan, maar die week is te vol gepland en dan zou er niemand bereikbaar zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik neem altijd standaard een weekje vrij op mijn verjaardag.
Heb dan wel wat beters te doen dan werken
Ik had me dit wel voorgenomen, maar dat gaat niet lukken maandag.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ha, op m'n verjaardag ook lekker vrij.
Ik vind het qua moment wel een lekkere, de kerstdagen zijn alweer even geleden en de gebroken weekjes dankzij pasen enzo duurt nog wel even. Breekt de boel lekker.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb twee collega´s die ook ieder jaar weer een week vrij nemen met hun verjaardag. Ik snap dat niet. Waarom doen mensen dat? Een dag kan ik opzich nog wel begrijpen of zo maar een week....
En het zijn ook niet de meest bijzondere weken om vrij te nemen aangezien ze beiden in de winter jarig zijn.
Dit kan niet.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O god ja.
En het besef dat hij ten tijde van I would anything for love net zo oud was als m'n zus nu is.
geen idee nog, misschien boerenkool misschien pasta met broccoliquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
geen idee nog, misschien boerenkool misschien pasta met broccoli
Probeer er eens een tekening van te maken.quote:
Snapsquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Probeer er eens een tekening van te maken.
De leeftijd die Meatloaf in 1993 had heeft de zus van CL nu.
vegans?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:10 schreef UitStraling het volgende:
Mensen die veel groenten eten die zien er 120 keer zo knap en paarbaar uit.
Cacao is ook groente.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:10 schreef UitStraling het volgende:
Er zit groente op de pizza.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:10 schreef UitStraling het volgende:
4 porties zuivel op een dag, check.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit groente op de pizza.
En kaas.
Please do show.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb een tekening van de zus van CL en meatloaf gemaakt
Olijfolie is dan wel weer kwakgezondquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er zit groente op de pizza.
En kaas.
Ja het kan niet alleen maar vlees en zuivel zijnquote:
Olijvenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:15 schreef Karzai het volgende:
ik twijfel nog tussen pizza, ik heb ook nog kip, vissticks, diverse diepvriesgroente
tomaatje, komkommer, sla, olijven
en patat
Ja, geen idee, ik doe het nu een sinds 2 jaar en het bevalt goed.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:57 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb twee collega´s die ook ieder jaar weer een week vrij nemen met hun verjaardag. Ik snap dat niet. Waarom doen mensen dat? Een dag kan ik opzich nog wel begrijpen of zo maar een week....
En het zijn ook niet de meest bijzondere weken om vrij te nemen aangezien ze beiden in de winter jarig zijn.
Daarom worden die mensen rond het Middellandse Zee gebied ook allemaal 130 jaar oudquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Olijfolie is dan wel weer kwakgezond
heb ik altijd in huis, met knoflook en basilicum dit keerquote:
Euh, watquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:18 schreef Karzai het volgende:
lekker een mars reep met speklappen en gebakken aardappeltje
Je mag tegenwoordig als Marokkaan niet eens meer je beige vingers in de pretpreut van een iemand anders pijpende vrouw stekenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Is de racisme kaart al getrokken door Ali?
Nee, Ali is onschuldig. Die heeft niiiiiiks verkeerd gedaan. Ongevraagd je vingers in iemand steken is hééél normaal.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Is de racisme kaart al getrokken door Ali?
Nog niet eens binnen de lijntjes geschreven. Als ik echt goed mijn best doe kan ik best netjes schrijven. De eerste pagina's uit mijn boekjes zien er altijd geweldig uit.quote:
Niks verkeerd?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, Ali is onschuldig. Die heeft niiiiiiks verkeerd gedaan. Ongevraagd je vingers in iemand steken is hééél normaal.
Bij Ali en lage soortgenoten vergeleken ben ik zowat van de hoogste adel ooit, een koninklijke hoofse erudiete ridderquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, Ali is onschuldig. Die heeft niiiiiiks verkeerd gedaan. Ongevraagd je vingers in iemand steken is hééél normaal.
quote:
Al zijn ‘liedjes’ zijn misdaden tegen de menselijkheid.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Niks verkeerd?
Die rap die hij deed toen Max kampioen werd zou genoeg moeten zijn voor een celstraf!
Ik ken leraren die het hier niet mee eens zijn.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:25 schreef Karzai het volgende:
al was het met toestemming, als leraar neuk je ook niet met een leerling.
Ja, ik steek mijn vingers ook niet ongevraagd in andere mensen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij Ali en lage soortgenoten vergeleken ben ik zowat van de hoogste adel ooit, een koninklijke hoofse erudiete ridder
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ken leraren die het hier niet mee eens zijn.
Zelfs 1 die er mee getrouwd is en alles
Zo hop in de neus.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik steek mijn vingers ook niet ongevraagd in andere mensen.
een natte vinger in een oor heb ik me wel meermaals schuldig aan gemaaktquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Macronquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Middelbare school waar ik werkte was er ook een leraar die er met de stagiair vandoor gingquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel zijn baan kwijt? is toch een zakelijke relatiequote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is/was hij een leraar?quote:
Eerst deze niet geheel onprettige handeling aanvragen en in drievoud op papier laten zetten.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
BAHquote:
Nee, z'n vrouw.quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Middelbare school waar ik werkte was er ook een leraar die er met de stagiair vandoor gingTot dit iets versere specimen ook weer dood gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, geloof het wel, maar is al lang geleden.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:30 schreef Karzai het volgende:
[..]
wel zijn baan kwijt? is toch een zakelijke relatie
Ik vind dat echt niet kunnen hoor, ook een leeftijdsverschil van twintig jaar
bureau in de tuin zetten?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Haha nou ja ik zit nu verplicht thuis in quarantaine. Maar ik kan vanuit huis ook prima werken maar het was wel de bedoeling om vandaag buitenshuis te werken ja.
Oh, maar dan is het altijd "Nice"quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee zijn vrouw van 20 jaar ouder was zijn docente.
Mwah.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, maar dan is het altijd "Nice"
Je moet ze wel af en toe eten geven natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot dit iets versere specimen ook weer dood gaat.
Oke dr. Love.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
De meeste hier kunnen nog geen leeftijdgenootje krijgen, laat staan een jongere bloem
Ja, wrijf het even inquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:33 schreef UitStraling het volgende:
De meeste hier kunnen nog geen leeftijdgenootje krijgen, laat staan een jongere bloem
Heel eerlijk, het maakt het niet ok maar denk dat zoveel jongens vroeger gefantaseerd hebben over een knappe docente die ze haddenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 12:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, maar dan is het altijd "Nice"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |