Dit is jouw "oplossing", toch? En wat nou als de mannen het nu zo doen dat andere mannen er niets van merken? Hoe ga je het dan oplossen?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:27 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Doordat wij mannen ze herkennen en ingrijpen.
Volgens mij moet jij eerst nog even gaan beseffen dat de wereld geen eerlijke plek is en dat letterlijk jouw enige argument is dat het 'niet eerlijk is' en dat dat stom is. En dat het daarom maar zo moet zijn.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:07 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik heb allang antwoord gegeven, maar daar heb je gewoon overheen gewalst omdat het je niet bevalt.
Het mag niet bij de vrouwen liggen. Punt.
Alleen als je dat als standpunt neemt, gaat er ooit misschien iets veranderen. Als jij alleen maar naar de vrouwen blijft wijzen, houd je het systeem in stand.
Dus, je bent te kortzichtig. Doei!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk deel vanquote:
Jij bent een beetje in de war zie ik. Want wat jij opschrijft heb je in ieder geval niet van mij.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:26 schreef YoungDriller het volgende:
Volgens mij moet jij eerst nog even gaan beseffen dat de wereld geen eerlijke plek is en dat letterlijk jouw enige argument is dat het 'niet eerlijk is' en dat dat stom is. En dat het daarom maar zo moet zijn.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:26 schreef EINZ het volgende:
Nee, dat is het niet. Vrouwen moeten maar eens leren accepteren dat niet alles in het leven hen op een presenteerblaadje aangeboden wordt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:27 schreef EINZ het volgende:
[..]
Nou vrouwen worden wel tyfusveel beschermd als het zo uitkomt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:30 schreef EINZ het volgende:
Lekker makkelijk zeiken als je als vrouw niks presteert.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:34 schreef EINZ het volgende:
Een deelneemster ging echt niet door naar de volgende ronde vanwege haar goede zangkunsten, en dat wist ze verdomd goed. Voor haar tien anderen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:37 schreef EINZ het volgende:
[..]
En daar kozen ze zelf voor. Ze konden elk moment nee zeggen.
quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:41 schreef EINZ het volgende:
Je moet maar gewoon ergens tegen kunnen, we leven tenslotte niet in wonderland.
Deze user. Het topic gaat over aanrandingen en verkrachtingen. Godverdomme.quote:
Lafaardquote:Op zondag 23 januari 2022 19:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Welk deel vansnap je niet?
Is goed Mark.quote:Op zondag 23 januari 2022 19:41 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij bent een beetje in de war zie ik. Want wat jij opschrijft heb je in ieder geval niet van mij.
Als je zelf teksten gaat verzinnen, heb je mij niet nodig. Kun je prima met jezelf discussieren, Simpleton.quote:
Anderen simpleton noemen terwijl je zelf bij de eerste tegenvraag op jouw "oplossing" al snel wegloopt van de discussie, want eigenlijk niets op te zeggenquote:Op zondag 23 januari 2022 20:29 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als je zelf teksten gaat verzinnen, heb je mij niet nodig. Kun je prima met jezelf discussieren, Simpleton.
Kuchekuchequote:
Haha...lekker klemgeluld zijn na de eerste de beste tegenvraagquote:
Jij bent overduidelijk nieuw hier, want niemand op dit forum zal mij ooit 'woke' noemen.quote:
En dus.quote:
Ik nieuw hier? Lolwut hahaquote:Op zondag 23 januari 2022 21:14 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Jij bent overduidelijk nieuw hier, want niemand op dit forum zal mij ooit 'woke' noemen.![]()
(Ik denk trouwens dat jij niet eens weet wat het betekent).
Hoe dan ook, jij was hiermee natuurlijk al af.
[..]
En dus.
Je hebt gelijk. Ik neem dat terug. Je bent kortzichtig en dom.quote:
En jij blijkbaar nog dommer, want je laat je klem lullen door een dom iemand. Woke blokequote:Op zondag 23 januari 2022 21:23 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik neem dat terug. Je bent kortzichtig en dom.
Waarom zouden we daarmee moeten beginnen?quote:Op zondag 23 januari 2022 21:58 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
laten we beginnen met alle vrouwen die een goede positie binnen het tv wereldje hebben gekregen door de producer te pijpen eens terug te zetten naar "af". Opnieuw beginnen zonder hand/mond diensten. Eens kijken hoe hard de carrière dan loopt.
Interessant idee.quote:Op zondag 23 januari 2022 21:58 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
laten we beginnen met alle vrouwen die een goede positie binnen het tv wereldje hebben gekregen door de producer te pijpen eens terug te zetten naar "af". Opnieuw beginnen zonder hand/mond diensten. Eens kijken hoe hard de carrière dan loopt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |