SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Peter laat af en toe zijn ware aard zienquote:Op donderdag 20 januari 2022 23:10 schreef Kodiak100 het volgende:
Hanne en Peter lekker de boel aan het opstoken
ja ik zit ook te luisteren dat ik denk, paar dagen terug wist je niksquote:Op donderdag 20 januari 2022 23:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy doet alsof ze alles weet .. ALLES
jaaaa!!!!!quote:
Zwaar van het ganzebordpadje afquote:Op donderdag 20 januari 2022 23:16 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
veraaaaaaaaaaaaaaa, red jezelf !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Navel: Vera, Dimi, Leroyquote:Op donderdag 20 januari 2022 23:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, zojuist de uitzending terug gekeken en de gedeeltelijke nominaties.
Die gelijke stand, waren dat echt de drie kandidaten met de meeste stemmen na de eerste twee,
of waren dit de bewoners met de meeste stemmen totaal, twijfels ....
Truste!quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:20 schreef greysbones het volgende:
goed
ben er klaar mee voor vandaag
![]()
![]()
trustequote:Op donderdag 20 januari 2022 23:20 schreef greysbones het volgende:
goed
![]()
![]()
Dat vind ik van Tobias dus ookquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:20 schreef greysbones het volgende:
goed
![]()
![]()
Dank, zo werd het gepresenteerd, maar we weten heel veel derde stemmen niet zeker toch ?quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Navel: Vera, Dimi, Leroy
Grace: Leroy, Amy, ???
Kristof: Amy, Eveline, ???
Hanne: Kristof, ???, ???
Tobias: Eveline, Peter, ???
Eveline: Salar, ???, ???
Amy: Vera, Salar, ???
Julio: Salar, ???, ???
Salar: Amy, Eveline, ???
Dimitri: Peter, ???, ???
Leroy: Salar, Dimi, ???
Peter: Vera, Kristof, Salar
Nous: Dimi, Vera, ???
Vera: Amy, Leroy, Eveline
Wat dus zeker weten:
Vera: 4
Dimi: 3
Leroy: 3
Amy: 4
Eveline: 4
Kristof: 2
Peter: 2
Salar: 5
Noes keuze tussen Salar, Vera, Leroy voor de 3e nominatie.
Ofwel, Amy en Eveline hadden de meeste stemmen (waarschijnlijk gedeeld 1e). Salar, Vera en Leroy dus gedeeld 3e, waar Noes moest kiezen.
Lekker slipe.quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:20 schreef greysbones het volgende:
goed
![]()
![]()
Correct. Vrij jammer dat ze het zo deden. Maar ze willen er kennelijk wat mysterie in houden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dank, zo werd het gepresenteerd, maar we weten heel veel derde stemmen niet zeker toch ?
Ja zeker, dat is ook mijn punt, er kan behoorlijk worden gemanipuleerd zonder dat we het ooit weten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:25 schreef Whuzz het volgende:
Correct. Vrij jammer dat ze het zo deden. Maar ze willen er kennelijk wat mysterie in houden.
Of op de website, als we het maar zienquote:Op donderdag 20 januari 2022 23:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kortom, gewoon morgen in de uitzending alle nominaties volledig in beeld, schept duidelijkheid
Dat dusquote:Op donderdag 20 januari 2022 23:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Of op de website, als we het maar zien
dat moet ik antwort kregen bitte??quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:29 schreef mario390 het volgende:
snap ik niet hoezo 3 nominaties
is toch per week nur een en de
3 staan al op
Wat bedoel je?quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:34 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat moet ik antwort kregen bitte??
Misschien omdat het surprise week is.quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:37 schreef mario390 het volgende:
[..]
waarom 3 nominties deze week?
het staan al 3 nominiert
maar dat is stomquote:Op donderdag 20 januari 2022 23:39 schreef mangalie het volgende:
[..]
Misschien omdat het surprise week is.
100 mee eens een lieve meid die graag meer vrienden wil hebben dat zie je in alles niet fake isquote:Op donderdag 20 januari 2022 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vera mag dan een beetje kinderlijk overkomen, maar ze heeft met iedere bewoner wel gewoon normale
gesprekken en een goede vibe, er is niets gemaakt aan denk ik. Naast Grace mijn favoriet tot nu toe ....
Je bent getagged als het goed is. Rond 11.00 uur de blind/doof opdracht een stukje.quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga wat fragmenten monteren, nog bijzondere dingen tussen 9 en 20 uur ?
Grace vrijwel zeker ook Leroy, Amy en Eveline. Want toen Vera tegen haar zei dat ze op de 3 genomineerden had gestemd, wees ze naar zichzelf en kniktequote:Op donderdag 20 januari 2022 23:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Navel: Vera, Dimi, Leroy
Grace: Leroy, Amy, ???
Kristof: Amy, Eveline, ???
Hanne: Kristof, ???, ???
Tobias: Eveline, Peter, ???
Eveline: Salar, ???, ???
Amy: Vera, Salar, ???
Julio: Salar, ???, ???
Salar: Amy, Eveline, ???
Dimitri: Peter, ???, ???
Leroy: Salar, Dimi, ???
Peter: Vera, Kristof, Salar
Nous: Dimi, Vera, ???
Vera: Amy, Leroy, Eveline
Wat dus zeker weten:
Vera: 4
Dimi: 3
Leroy: 3
Amy: 4
Eveline: 4
Kristof: 2
Peter: 2
Salar: 5
Noes keuze tussen Salar, Vera, Leroy voor de 3e nominatie.
Ofwel, Amy en Eveline hadden de meeste stemmen (waarschijnlijk gedeeld 1e). Salar, Vera en Leroy dus gedeeld 3e, waar Noes moest kiezen.
Met wederzijdse toestemming?quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:49 schreef BB-King het volgende:
Grace en Hanne hebben elkaar gezoend.
Nope, geen tags ... gisteren wel een paar maar had geen streams door werkzaamhedenquote:Op donderdag 20 januari 2022 23:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Je bent getagged als het goed is. Rond 11.00 uur de blind/doof opdracht een stukje.
Kussengevecht vanochtend tussen Grace en Tobias. Heb 9.50 als tijd staan.
1 op 3 challenge en ze zeiden beide 3.quote:
Present.quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:50 schreef Tourniquet het volgende:
Is er eigenlijk nog iemand die het gesprek in de woonkamer volgt?
Met moeite...quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:50 schreef Tourniquet het volgende:
Ze zijn wel te verstaan.quote:
Is er wat te doen in de woonkamer dan? :pquote:Op donderdag 20 januari 2022 23:50 schreef Tourniquet het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Leroy en Julio voelen zich gepasseerd omdat er tijdens de mannenkookavond geen overleg is geweest wat er gemaakt werd, maar dat werd besloten en meegedeeld. Ze voelen geen groepsgevoel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nog iets opmerkelijks gezegd daar?
Wat Li0nheart post.quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nog iets opmerkelijks gezegd daar?
Je kijkt dus nietquote:
Wel,ben alleen geen snelle typer.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel,ben alleen geen snelle typer.
Die mag ik dan ook welquote:Op donderdag 20 januari 2022 23:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haha.. Dat waren letterlijk de woorden van Julio
amy , bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla blaquote:Op donderdag 20 januari 2022 23:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel,ben alleen geen snelle typer.
U is manquote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
amy , bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla
Hier schrik ik van. Heeft ze dit echt gezegd, hoe durft zequote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
amy , bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla, bla bla bla
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Mooie speler, mag hem wel, lekker vileinquote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vera en Dimitri in de badkamer - 20 januari 2022.wie will zien hoe 2 kussen, ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Als ze alles al weet is ze ook al voorbereid om het zaterdag af te bollen. Misschien dat ze daarom zoveel huilt, ze weet dat ze al van bij haar intrede het spel verloren heeft.quote:
Mogelijk schrijft hij zich in bij talloze tv-programma's?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy dacht dat ie 1 naam moest kiezen bij de nominatie. Heeft ie het programma ooit gezien?
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy: ik kan het goed met Amy vinden, dat zag BB ook. Ik heb daar gezegd dat ik na afloop best nog eens ergens met haar een carpaccio wil eten.
Amy: ik ben vegetarisch! Jij luister ook niet he
het komt ook in het streamverslagen topic denk ikquote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hier schrik ik van. Heeft ze dit echt gezegd, hoe durft ze
Jeetjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:09 schreef odie22 het volgende:
[..]
het komt ook in het streamverslagen topic denk ik
Kaartenbak-kandidaat. Ik vind 'm sowieso totaal out of place daar.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy dacht dat ie 1 naam moest kiezen bij de nominatie. Heeft ie het programma ooit gezien?
Slaap lekkerquote:
Het is in het huis al bekend gemaakt: Amy, Evil en Leroyquote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:15 schreef sarah8106 het volgende:
heb toch het gevoel dat eveline er nie opstaat. maar amy en dimi en dan nog leroy door little brother gekozen
Toen ze met Eveline binnenkwam in het huis vroeg Kitty of ze nog dieetwensen hadden of alles aten, allebei: nee hoor. Nu net zegt ze 1 minuut nadat ze zegt "ik ben vegetarisch" dat ze "flexitarisch" is. Niet echt consequent.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy: ik kan het goed met Amy vinden, dat zag BB ook. Ik heb daar gezegd dat ik na afloop best nog eens ergens met haar een carpaccio wil eten.
Amy: ik ben vegetarisch! Jij luister ook niet he
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Jup had ik ook, sowieso teveel personen lief, leuk en aardig en veel te weinig met een uitgesproken mening of bepaald gedrag, die juist voor drama kunnen zorgen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kaartenbak-kandidaat. Ik vind 'm sowieso totaal out of place daar.
Lopende cliché die vent, had ook zo in love island of temptation gekundquote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:13 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Kaartenbak-kandidaat. Ik vind 'm sowieso totaal out of place daar.
De regie heeft inmiddels wel door dat Grace laat naar bed gaat en daar hebben ze geen zin meer inquote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:16 schreef Kodiak100 het volgende:
We mogen Grace haar dagelijkse momentje weer niet zien
Zet ze dan gewoon uit.. Er gebeurt toch niets meerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:43 schreef mario390 het volgende:
kutstream 2
ik gaa wedden met julie dat ze nu
weer spekulieren op twitter wat ze
in bed maken, regie is stomdom![]()
js lopt maar ik kijk brasilquote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Zet ze dan gewoon uit.. Er gebeurt toch niets meer
Nog even en het is vrijdag ...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 00:58 schreef mario390 het volgende:
ze overlegen of zij party kregen
maar donderdag is prova
Net nog een rondje social gemaakt. Moet zo lachen om die plaatjes die ze posten, ze weten blijkbaar niet hoe een screenshot werkt, vooral op FB zijn het allemaal foto's van hun tv, met kast er op etc.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 01:32 schreef C.A.I het volgende:
Twitter is een rioolput zobiezo niets van aantrekken 🙄
De comments zijn ook wel vermakelijk.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 01:40 schreef Flory het volgende:
[..]
Net nog een rondje social gemaakt. Moet zo lachen om die plaatjes die ze posten, ze weten blijkbaar niet hoe een screenshot werkt, vooral op FB zijn het allemaal foto's van hun tv, met kast er op etc.![]()
sorry het ziet er zo grappig uit![]()
Daar scroll ik meestal met gekromde tenen snel doorheenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 01:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De comments zijn ook wel vermakelijk.
nog nie gekijktquote:Op vrijdag 21 januari 2022 01:38 schreef Tourniquet het volgende:
Nieuwe "No Biggie" (de BB-'talkshow' van Liese en Naomi) is online met Michel en Nick te gast:
https://www.instagram.com/p/CY9chsepKyd/
Dimi die graag van wat wurgseks houdt? bij veraquote:Op vrijdag 21 januari 2022 05:54 schreef Hunter het volgende:
Er heeft iemand een naar hoestje daar
(of het moet zijn dat er iemand gewurgd wordt ...)
Jij hoort in bed te liggenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 06:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dimi die graag van wat wurgseks houdt? bij vera
lig ook in bed. maar hoestbui maakte me wekkerquote:
Akelig hoor. Ik hoop dat je er goed door heen komt.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 06:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
lig ook in bed. maar hoestbui maakte me wekker
Vervelend, niet zieker gaan worden hequote:Op vrijdag 21 januari 2022 06:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
lig ook in bed. maar hoestbui maakte me wekker
Spannendquote:
Vraag of ze een bandje met een snurker aanzettenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 07:03 schreef engine het volgende:
Slaap streams zijn saai zonder snurker. Er moet weer een snurker in
Julio moet het volume van zijn slaapmachine wat hoger zettenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 07:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vraag of ze een bandje met een snurker aanzetten
Die dingen zijn wat geruislozer geworden volgens mijquote:Op vrijdag 21 januari 2022 07:12 schreef engine het volgende:
[..]
Julio moet het volume van zijn slaapmachine wat hoger zetten
Je hoort dat apparaat amper. Erg jammer.
Dat laatste, vrees ikquote:Op vrijdag 21 januari 2022 07:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Slapen hun daar zo lang, of wij hier zo kort?
Beidequote:Op vrijdag 21 januari 2022 07:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja je hoort ze echt amper meer.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die dingen zijn wat geruislozer geworden volgens mij
Heb wel eens in het ziekenhuis naast iemand gelegen die zo ding had, man wat een herrie
Helaas waarquote:
Wij slapen kortquote:Op vrijdag 21 januari 2022 07:17 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja, ben er ook geen fan van om mobiel op FOK! te zittenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 07:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
mobiel FOK!ken is pure ellende.
Ja helaas, jij ook al?quote:
beetje stress voor morgen, of is die altijd de eerste?quote:
Denk het eerste.. Hij lag vannacht ook nog lang wakker...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
beetje stress voor morgen, of is die altijd de eerste?
Heeft die dit niet gezien danquote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:25 schreef rinardo het volgende:
Er ligt een opdracht kaart van BB op Tafel
Dat zou ik Salar laten doen. Dit ligt regelmatig met zijn schoenen op de bank.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Ha .. saai... gaat inderdaad over het schoonmakenvan de bank
Moest het eenmalig zijn dat peter de afwas doet zou ik hem een luie hond noemen. Maar die arme jongen doet al heel de week de afwasquote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy had de tafel gedekt met iedereen een bord met daarop een schaaltje, maar dat mag niet, teveel afwas, alleen schaaltjes 's ochtends. Dus alle borden gaan weer de kast in.
Dat moet hij toch ook doen .. de knopquote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Moest het eenmalig zijn dat peter de afwas doet zou ik hem een luie hond noemen. Maar die arme jongen doet al heel de week de afwas
Om heel eerlijk te zijn ik zou het ook niet wetenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft Leroy z'n kleuterschool afgemaakt? Hoeveel moeite hij heeft met een koffiefilter...
Ja verkeerde schaaltjes geen borden en water voor de koffie pakte Peter voor afwas niks was goed zou denken krijg de pest maarquote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy had de tafel gedekt met iedereen een bord met daarop een schaaltje, maar dat mag niet, teveel afwas, alleen schaaltjes 's ochtends. Dus alle borden gaan weer de kast in.
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn ik zou het ook niet weten
nooit zoiets gebruikt
Hij zal dit jaar ook het laatste kleuterklasje moeten overdoen, nu hij door zijn deelname weer de belangrijkste lessen mist op school.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft Leroy z'n kleuterschool afgemaakt? Hoeveel moeite hij heeft met een koffiefilter...
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:41 schreef chufi het volgende:
Is dat koffie-apparaat nu ook in gebruik of mag dat niet van Peter ?
Hij is wel vroeg wakker en wilde de tafel dekken voor de anderen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij zal dit jaar ook het laatste kleuterklasje moeten overdoen, nu hij door zijn deelname weer de belangrijkste lessen mist op school.
Is toch logisch niet ?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik leer serieus door peter koffie maken.
Nooit geweten dat je dit aan de zijkanten moet gieten
Zou ik ook doen, er wordt toch 24 uur per dag gefilmd en je wil niet dat er eentje uitfloeptquote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:42 schreef rinardo het volgende:
Vera slaapt dus gewoon met BH aan onder haar nachtpakje
SAME!!!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sla me niet dood COS maar ik overweeg straks gewoon op Amy te stemmen om te blijven. puur gewoon omdat ik ruzie gestook en drama wil.
Ik sla je niet dood maat. Wij trekken samen ten strijde. Laten we een bondje starten.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sla me niet dood COS maar ik overweeg straks gewoon op Amy te stemmen om te blijven. puur gewoon omdat ik ruzie gestook en drama wil.
Evil mag er ook uitquote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik snooze soms 5 keerquote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera tegen Dimi : je bent zo actief joh
D : Altijd
V : Dus als de wekker gaat spring je meteen uit bed?
D : Nee, dan snooze ik 1 keer.
Ze hebben inderdaad niet even lekker gecuddled.
Gast drinkt 2 glaasjes champagne, is misselijk en slaapt slecht.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:49 schreef greysbones het volgende:
Kristof heeft wijze woorden..
hij heeft niet best geslapen
Door de sjampie
Alcohol zorgt dat je minder goed slaapt
Een bondje voor t blondje?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik sla je niet dood maat. Wij trekken samen ten strijde. Laten we een bondje starten.
Club voor behoud van drama ende gejank!
@:Li0nheart: Mooi, clubje van 3 man al!
Wat hij zegt klopt gewoon..quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Gast drinkt 2 glaasjes champagne, is misselijk en slaapt slecht.
Als BB besluit ooit nog een keer een echt feestje te geven denk ik dat we hem over het dank gaan zien rennen, nekken, en dan 4 dagen hangover.
Tot ze moe is. Dus na het ontbijt weer naar bed gok ik.quote:
Ze deed alsof ze ook wat zou doenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is koffie onderweg, ze blijft in de buurt van de koffie hangen
Fuck, dat is een veel betere naam voor ons bondje!quote:
Dat Nawel er staat is wel wonderbaarlijkquote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Dimi tegen Vera en Grace : Nawel staat in de keuken, Leroy staat in de keuken, Amy staat in de keuken. Waarschijnlijk omdat ik tegen BB gezegd heb dat ze geen kloten doen.
Een bondje voor het duckblondjequote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Fuck, dat is een veel betere naam voor ons bondje!
Moet eigenlijk ook nog iets met lippen in de naam.
Nice!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een bondje voor het duckblondje
Nieuw koppeltje in de maak?quote:
Grace was de knuffel aan het uitleggenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
GRACE ZENDRCHECK
Brrr ik vind die Grace een vies vrouwtje. Totaal geen match met Tobias. Zelfs Vera en Dimitri hebben meer chemie. Nul komma nulquote:
Om straks de helft weg te gooienquote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:09 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nawel keek even wat de volste koffie was
Ja echt hequote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Om straks de helft weg te gooien
Inderdaad, en ik snap het ook niet, want ze heeft al 10 x gezegd, hij is geen partij voor mij, hij wil nog reizen , is te jong, ik wil settelen, huis kopen, groot leeftijdsverschil. Maar ze blijft hem zoeken, flirten , uitdagen, en enthousiast vertellen aan de meiden wanneer er ''iets'' is gebeurd tussen haar en Tobiasquote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Brrr ik vind die Grace een vies vrouwtje. Totaal geen match met Tobias. Zelfs Vera en Dimitri hebben meer chemie. Nul komma nul
Dat is eerder Peter .. die Leroy bij alles corrigeerdequote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:13 schreef Rhosyn het volgende:
Wel mooi dat Leroy en Julio al in de keuken stonden voordat Dimitri en Kristof er waren. Dat vonden ze niet leuk.
Want pas op. Dimitri en Kristof claimen de keuken met de zelffde intentie als Kitty dat deed.
Leroy moet nog veel leren over hoe het werkt in een BB keuken.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is eerder Peter .. die Leroy bij alles corrigeerde
Worden even bijgepraat over wat ze wel en niet mogen zeggen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:15 schreef Li0nHeart het volgende:
dubbele SL .. reden lijkt er niet echt te zijn.
Wat wil je daar eigenlijk mee zeggen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:22 schreef Whuzz het volgende:
Nous en Grace analyseren alles wat de mannen tegen Grace hebben gezegd. En zoals denken veel te diep door over wat het allemaal zou kunnen betekenen.
En, OMG ze praat verschrikkelijk verliefd, schoolmeisjesachtig...quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:22 schreef Whuzz het volgende:
Nous en Grace analyseren alles wat de mannen tegen Grace hebben gezegd. En zoals denken veel te diep door over wat het allemaal zou kunnen betekenen.
Liedjes programma's zijn recent afgeschaftquote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
Kijk ik naar BB of zo'n vreselijk liefdes drama programma
Voorbeeldje:quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:24 schreef Hunter het volgende:
[..]
Wat wil je daar eigenlijk mee zeggen?
oh echt he, je zegt precies wat ik dachtquote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Voorbeeldje:
Man zegt: Je ziet er leuk uit in die kleding!
Man bedoelt: Je ziet er leuk uit in die kleding!
Analyse van Grace:
- Wat hij zei over mijn kleding
- Welke kleur had die kleding
- Wat de man zei over eerdere sets kleding
- Wat andere vrouwen aanhadden
- Wat deze man eerder op die dag heeft gezegd
- Wat iemand anders tegen Noes zei
- enz enz
Die doet de halve dag al niks anders tochquote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest BB ooit een karaoke organiseren.. Grace wordt helemaal hyper
wiequote:
quote:
Ohh ik herken ze liedjes wel onmiddelijkquote:
Wacht maar tot ze hoort dat je in Eindhoven ook Whuzz tegen kunt komen, dan wordt het helemáál een grote lofzang!quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy lyrisch over Eindhoven .. 1 groot terras.
Ze is niet veel gewend he
Denk het niet .. met het feestje van gister erbij hoeven ze volgens mij echt geen materiaal meer te hebben voor deze week.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:36 schreef Jockari het volgende:
Ik hoop dat BB vandaag nog iets spannends uit zijn hoed tovert.
Feestje ??? Noem ik hoop en al een happy hour.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Denk het niet .. met het feestje van gister erbij hoeven ze volgens mij echt geen materiaal meer te hebben voor deze week.
Dat vond ik ook al vreemd vanmorgen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat ik niet snap waarom je nog niet kan stemmen?
Komt er een "suprise" ?
Amy, Eveline Leroy mogen kiezen wie op de bank komt
Nee Het was toch dat de kijker bepaaltquote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat ik niet snap waarom je nog niet kan stemmen?
Komt er een "suprise" ?
Amy, Eveline Leroy mogen kiezen wie op de bank komt
Ze moesten gewoon wat minuutjes hebben voor een tv-momentje, en dat heb je binnen een uur.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Feestje ??? Noem ik hoop en al een happy hour.
Die vrouw echtquote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja hoor ... Nawel drinkt d'r koffie weer niet .. te waterig zegt ze
Stel dan voor capuchon_jongen naar binnen te brengen met wat snacks en een natte neus.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:40 schreef 5thencounter het volgende:
Hoelio wil wel aan Regie vragen of er een keer een snackwagennaar binnen kan rijden..
'Tuurlijk, gewoon even in de BestelBoekKamer vragen, doen ze wel, het is tenslotte hún Huis Hún Show.. Regie heeft nix te zeggen
Dan moet ze zelf zetten met het apparaatquote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja hoor ... Nawel drinkt d'r koffie weer niet .. te waterig zegt ze
Capuchon is covid-positief, dus kan daar dan ook wel in quarantaine.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:44 schreef spapaars het volgende:
[..]
Stel dan voor capuchon_jongen naar binnen te brengen met wat snacks en een natte neus.
Gewoon een koe over de schutting duwen, zooi kruiden er bij, panneer meel en een extra fles olie voor het frituren.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:40 schreef 5thencounter het volgende:
Hoelio wil wel aan Regie vragen of er een keer een snackwagennaar binnen kan rijden..
'Tuurlijk, gewoon even in de BestelBoekKamer vragen, doen ze wel, het is tenslotte hún Huis Hún Show.. Regie heeft nix te zeggen
Dat kan ze nietquote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet ze zelf zetten met het apparaat
Leroy die praat over cultuur met Peter (probeert hij toch).quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Tegen wie praat Peter. slecht in beeld gebracht. ik herken z'n stem niet.
Dat stofnest moet toch ook gaan stinken?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:52 schreef spapaars het volgende:
Het is alsof het haar en hoofd 2 afzonderlijke componenten zijn
[ afbeelding ]
Wast ze dat dan niet als ze onder de douche gaat?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:53 schreef Hunter het volgende:
[..]
Dat stofnest moet toch ook gaan stinken?
Volgens mij niet. Heb haar nog nooit met nat haar gezien. Alle andere vrouwen lopen regelmatig met een tulband rond.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wast ze dat dan niet als ze onder de douche gaat?
Toevallig gisteren (voor het eerst) gezien dat ze haar haren waste.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:53 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze heeft het gisteren gewassenquote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:53 schreef Hunter het volgende:
[..]
als ze koffie zetten met het apparaat zijn ze binnen no time door hun voorraad koffiebonen heen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan moet ze zelf zetten met het apparaat
Die komen met al die koffers binnen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Toevallig gisteren (voor het eerst) gezien dat ze haar haren waste.
Ook dat ze weer gewone shampoo en douchegel hebben van de winkel.
Hebben ze ook nog niet geprobeerd toch?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 09:56 schreef Verida het volgende:
[..]
als ze koffie zetten met het apparaat zijn ze binnen no time door hun voorraad koffiebonen heen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |