De Sarah Paling van Nederland.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:23 schreef Caland het volgende:
Ik kan populistje Mona niet meer aanhoren
MONAED.quote:De Volendamse ziekte, in de medische wereld ook wel pontocerebellaire hypoplasie type 2 (PCH2) genoemd, is een aandoening van de kleine hersenen. De kleine hersenen zijn een onderdeel van het centrale zenuwstelsel en zij regelen onder andere de bewegingen van het lichaam
Ze wil geen G. G-spotje valt af.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:26 schreef Gehrman het volgende:
Ik zou haar aanraden om iets in de adult entertainment te gaan doen.
Zou jij voor haar simpen?quote:Op maandag 14 februari 2022 22:26 schreef Gehrman het volgende:
Ik zou haar aanraden om iets in de adult entertainment te gaan doen.
Moet jij weten.quote:Op maandag 14 februari 2022 22:28 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ik zou wel een onlyfans abo nemen.
Boomers schreeuwen altijd als ze aan het bellen of aan het video bellen zijnquote:Op maandag 14 februari 2022 22:33 schreef H0D3NPYL het volgende:
Die heeft 4 vodka op. Wat schreeuwt ie hard
Ook alleen al de opmerking: "Impressie van een Apple gebruiker.? ", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun MacBook de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:Op maandag 14 februari 2022 22:39 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Impressie van een Apple gebruiker.
quote:Op maandag 14 februari 2022 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Ik gebruik geen Apple producten, ook al beweert @:zipportal iets anders
Doen ze ook niet. He betaald bij je aankoop van je mobiel al een prijs. Dan nog niet vergeten de privacyquote:Op maandag 14 februari 2022 22:38 schreef monkyyy het volgende:
Moeten Apple en Google dan gratis hun platform aanbieden? Als je dus alles terug wil eisen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |