Reken daar maar niet opquote:
John redt zich wel denk ik.. Dit is een tikkie voor hem, maar die blijft wel overeind hoorquote:
In bepaalde kringen wellicht.quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:16 schreef Sebbeszweet het volgende:
Vinden jullie het niet apart dat de benaming'hoofd geven' ineens ingeburgerd is?
quote:Op donderdag 20 januari 2022 21:50 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Misschien al of niet onbewust een soort bescherming zoeken? Ze kende die artiest beter volgens het verhaal dus misschien hoopte ze met rust gelaten te worden als ze al met hem bezig zou zijn.
Ik vraag me op mijn beurt dan weer af wat die andere man dan deed toen Ali alsnog naar boven kwam en haar begon te vingeren.
Jazeker… Ik moest daardoor iemand anders vandaag even uitleggen wat dat is. Beetje raar dat BOOS doet alsof het algemeen bekend is wat het is.quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:16 schreef Sebbeszweet het volgende:
Vinden jullie het niet apart dat de benaming'hoofd geven' ineens ingeburgerd is?
De doelgroep van BOOS zijn meestal jongeren.quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:24 schreef 09 het volgende:
[..]
Jazeker… Ik moest daardoor iemand anders vandaag even uitleggen wat dat is. Beetje raar dat BOOS doet alsof het algemeen bekend is wat het is.
Beter geeft ze hoofdquote:Op donderdag 20 januari 2022 23:20 schreef Mrmime het volgende:
Die Natascha Harlequin is weer wartaal aan het uitslaan bij shownieuws. Dat ze dat mens nog een podium geven, bizar.
rapper HEF kwam daar als eerste meequote:Op donderdag 20 januari 2022 23:16 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ja, toen werd het al 10 jaar in het engels gesproken/geraptquote:Op donderdag 20 januari 2022 23:27 schreef riazop het volgende:
[..]
rapper HEF kwam daar als eerste mee
2010 Hefvermogen
quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:27 schreef riazop het volgende:
[..]
rapper HEF kwam daar als eerste mee
2010 Hefvermogen
De paus?quote:Op donderdag 20 januari 2022 22:33 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Welke beroemdheid neukt zich niet suf?
Nietquote:Op donderdag 20 januari 2022 23:40 schreef Oscar. het volgende:
The Roast of Ali B is ook offline gehaald
Wie weet, voorlopig gaat het nergens overquote:Op donderdag 20 januari 2022 23:32 schreef riazop het volgende:
Het is allemaal flinterdun, maar zojuist kopt de Televaag dat er een n ieuwe melding over The Voice gedaan is bij politie
Wie weet levert dat wat op?
Nah, die heeft bijna de pensioenleeftijd, doet een stapje terug binnen het bedrijf, blijft op de achtergrond gewoon de touwtjes in handen houden. Misschien zoekt 'ie een nieuwe uitdaging. Maar ik zet in op een stoelendans waarbij John even iets naar de achtergrond gaat, maar invloed houdt.quote:
Geloof jij hem?quote:Op donderdag 20 januari 2022 21:50 schreef Harvest89 het volgende:
Topshow trouwens![]()
Geloven jullie John?
quote:Ook stond ze in 2018 met een interview in De Limburger, waarin ze zei dat ze wel eens een beschuitje wilde eten met Jeroen Rietberger. Die post heeft ze inmiddels van haar Instagram verwijderd. Nu gedraagt zich als MeToo-activiste met hashtags als #ourvoice en #nietjouwschuld.
https://www.dumpert.nl/item/100020427_72d9aacbquote:Blijft toch raar dat ze haar post uit maart 2018 heeft weggehaald, wat na de voice was, waar ze in een interview antwoord op de vraag met wie ze een beschuitje wil eten, “Jeroen” antwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |