Jammer.quote:
Aha. Mooi. Kon ik gisteren ook PSV zien. Bedankt.quote:Op woensdag 9 februari 2022 14:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wacht, het komt ook op het open net zie ik net. FOX. Is bij ziggy zender 11.
Het idee was komisch, de uitwerking minder.quote:Op dinsdag 8 februari 2022 20:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier is wel een middagje over nagedacht ja.
quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sar ziet er ook wel aangeslagen uit ja.
Misschien moet hij wel poepen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sar ziet er ook wel aangeslagen uit ja.
Laten we het wel gezellig houden in het gezellige TOTO KNVB beker topic.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:57 schreef Coco het volgende:
Ajax zou uit coulance naar de slachtoffers Vitesse moeten laten winnen.
@:Sked
@:yats
Een gebbetje moet kunnen.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Laten we het wel gezellig houden in het gezellige TOTO KNVB beker topic.
Of Vitesse helemaal verkrachten.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:57 schreef Coco het volgende:
Ajax zou uit coulance naar de slachtoffers Vitesse moeten laten winnen.
@:Sked
@:yats
Dan hoop ik dat boerderijhoofd scoort.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Of Vitesse helemaal verkrachten.
KEIHARD DROOG ANAALquote:Op woensdag 9 februari 2022 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is niet het gezellige TOTO KNVB beker met af en toe een gebbetje topic.quote:
Broekje ongewenst omlaag bij een corner.quote:Op woensdag 9 februari 2022 18:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 februari 2022 19:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Broekje ongewenst omlaag bij een corner.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |