quote:RTL stopt voorlopig met het uitzenden van het talentenprogramma The Voice of Holland vanwege aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag. Dat staat in een verklaring van de televisiezender, in reactie op een brief van de redactie van BNNVARA-programma BOOS, waarin de aantijgingen staan.
RTL Nederland noemt de berichten in een persbericht zeer ernstig en schokkend. Wat er precies aan de hand is bij de talentenjacht is onduidelijk.
quote:Jeroen Rietbergen, sinds 2007 de liefdespartner van Linda de Mol, stapt op als bandleider van The Voice of Holland. Hij bekent zich schuldig te hebben gemaakt aan seksueel overschrijdend gedrag.
RTL 4 heeft The Voice of Holland per direct van de buis gehaald na een e-mail van Tim Hofman met daarin aantijgingen van seksueel grensoverschrijdend gedrag en machtsmisbruik rondom de talentenjacht. Hij heeft voor zijn programma BOOS een langlopend onderzoek gedaan naar wangedrag 'van meerdere personen binnen het programma'.
Jeroen neemt ontslag
Eén van die personen is de liefdespartner van Linda de Mol. "De vermeende daders zijn de afgelopen week benaderd om een reactie te geven op de aantijgingen jegens hen. Deze zaterdag ontving de redactie een bekentenis en spijtbetuiging van de bandleider van The Voice, Jeroen Rietbergen", aldus een woordvoerder van BOOS.
Jeroen, die al sinds 2007 een relatie heeft met Linda, laat weten zijn werkzaamheden bij The Voice 'per direct naast zich neer te leggen'.
Meer vermeende daders
Er zijn volgens BOOS nog meer vermeende daders. "Het gaat niet alleen om aanklachten tegen Jeroen Rietbergen, maar om aanklachten tegen meerdere personen binnen het programma."
De uitzending van BOOS over vermeend machtsmisbruik en vermeend seksueel overschrijdend gedrag bij The Voice is aanstaande donderdag te zien op YouTube.
Vieze Jeroen
Showbizzkenner Farja Farvardin (FawryNotSawry) heeft van een Talpa-medewerker het volgende bericht ontvangen:
Ad absurdumquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is Jeroen dus onterecht in therapie gegaan, hoefde hij niet op te stappen, en is Linda een domme doos dat ze hem dumpt.
Ze doet nu in ieder geval wel overkomen dat ze wel het één en ander wist, maar dat de nieuwste onthullingen haar wel enorm schokken.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:12 schreef KingRadler het volgende:
Als Linda het geweten heeft dan had ze ook best op mogen komen voor de kandidaten.
Ik denk dat Linda wist dat hij vreemd ging, maar niet dat er sprake was van seksueel grensoverschrijdend gedrag of machtsmisbruik. Dat is wel een verschilletje natuurlijk. Van Rietbergen zal het niet gebracht hebben als 'ik heb mijn machtspositie misbruikt, heb heel veel mensen lastig gevallen met mijn vieze praktijken en ben uiteindelijk vreemd gegaan.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:12 schreef KingRadler het volgende:
Als Linda het geweten heeft dan had ze ook best op mogen komen voor de kandidaten.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan is Jeroen dus onterecht in therapie gegaan, hoefde hij niet op te stappen, en is Linda een domme doos dat ze hem dumpt.
Jeroen heeft vreemdgeneukt, met instemming van die vrouwen, maar zonder instemming van Linda.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Is goed mogelijk, hoewel ik niet uitsluit dat zij haar zeer zorgvuldig opgebouwde imago probeert te beschermen. Of een combinatie van die twee.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:21 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
Ik denk dat Linda wist dat hij vreemd ging, maar niet dat er sprake was van seksueel grensoverschrijdend gedrag of machtsmisbruik. Dat is wel een verschilletje natuurlijk. Van Rietbergen zal het niet gebracht hebben als 'ik heb mijn machtspositie misbruikt, heb heel veel mensen lastig gevallen met mijn vieze praktijken en ben uiteindelijk vreemd gegaan.
Vind het dan ook wat onzinnig dat iedereen roept dat Linda het al die tijd wist. Ja, ze wist van het vreemdgaan, niet van het machtsmisbruik wat daarbij gepaard ging.
als er iemand macht heeft misbruikt is het eerder die vrouw. Pussypower, je weet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:21 schreef Bananenpap het volgende:
[..]
...
Vind het dan ook wat onzinnig dat iedereen roept dat Linda het al die tijd wist. Ja, ze wist van het vreemdgaan, niet van het machtsmisbruik wat daarbij gepaard ging.
"Als je je niet door mij laat neuken, laat ik de band als een natte dweil spelen."quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:24 schreef riazop het volgende:
[..]
[..]
Jeroen heeft vreemdgeneukt, met instemming van die vrouwen, maar zonder instemming van Linda.
Natuurlijk heeft ze daar weet van gehad, voor de familie Mol zijn de kijkcijfers en inkomsten uit sponsoring en reclame van belang.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:12 schreef KingRadler het volgende:
Dit idd. We kunnen niet weten wat zij daadwerkelijk wist, wat ze vermoedde en wat als donderslag bij heldere hemel is gekomen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:25 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Is goed mogelijk, hoewel ik niet uitsluit dat zij haar zeer zorgvuldig opgebouwde imago probeert te beschermen. Of een combinatie van die twee.
Yup, het ligt allemaal aan de bitches! Fuck bitches!quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:25 schreef riazop het volgende:
[..]
als er iemand macht heeft misbruikt is het eerder die vrouw. Pussypower, je weet.
En toen deeed ze aangifte?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:26 schreef ToT het volgende:
[..]
"Als je je niet door mij laat neuken, laat ik de band als een natte dweil spelen."
....
Vrouwen hebben idd bizar veel macht over mannen. Dat blijkt mar weer eens uit deze sagaquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Yup, het ligt allemaal aan de bitches! Fuck bitches!
En als je dat niet doet is het je eigen schuld?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:29 schreef riazop het volgende:
En toen deeed ze aangifte?
Oh wacht...
Ja dan kun je je carrière wel gedag zeggen natuurlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:29 schreef riazop het volgende:
[..]
En toen deeed ze aangifte?
Oh wacht...
Jij bent ook wel een hele speciale hè?quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:30 schreef riazop het volgende:
Vrouwen hebben idd bizar veel macht over mannen. Dat blijkt mar weer eens uit deze saga
Yup, coaches die de piemel niet meer in de broek kunnen houden als die sma'tjes hun tieten laten zien enzo.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:30 schreef riazop het volgende:
[..]
Vrouwen hebben idd bizar veel macht over mannen. Dat blijkt mar weer eens uit deze saga
Ik zal je een geheimpje verklappen. Daar zijn nu alle betrokkenen mee bezig. Zelfs een Anouk die het eerder niet eens onder stoelen of banken stopte.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:28 schreef kurk_droog het volgende:
Linda de Mol is maar met een ding bezig en dat is haar eigen imago. Weg ermee.
Als je je mond niet open doet als je denkt dat je iets aangedaan wordt verspeel je wel je recht van spreken in juridische zin. Van een volwassene verwacht het rechtssysteem dat nu eenmaal.quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:30 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
En als je dat niet doet is het je eigen schuld?
....
Nou hee, kan ik toch een keer een Like aan een post van jou geven!quote:Op donderdag 20 januari 2022 14:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje verklappen. Daar nu alle betrokkenen mee bezig. Zelfs een Anouk die het eerder niet eens onder stoelen of banken stopte.²
Als dat waar is gaat hem dat straatpunten kostenquote:Op donderdag 20 januari 2022 14:31 schreef ToT het volgende:
...
En Ali B die blijkbaar iets met een 16-jarige jongen had?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |