Dankjewel. Ik had al gezocht maar kon geen recent topic vinden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:00 schreef Postbus100 het volgende:
Bijvoorbeeld: CUL / Gezond beleg op brood?
Helemaal doorgelezenquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:00 schreef Postbus100 het volgende:
Bijvoorbeeld: CUL / Gezond beleg op brood?
Kaas is niet per se gezondquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:01 schreef D. het volgende:
Eitje? Kipfilet? Kaas?
Meeste soorten vlees zijn gezonder en minder zoet
*klaagtquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Of van die sandwich spread, of ander soort ..ook lekker fris, maar weet niet hoe gezond dat is. Daar zullen wel klachten over komen
Gezonder dan jam en hagelslag, en daar was het om te doenquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:15 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Kaas is niet per se gezond![]()
Maar wel heel lekker! Mosterdkaas, graskaas, lang gerijpte geitenkaas, speculaas, mmmmm
Of hetzelfde maar dan met een champignonquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:19 schreef Tyranoesauroes het volgende:
Wat ook teringlekker is is om een half ui te snijden, goed door te bakken en dan met boter op brood
Ja, champignon, ui, kaasquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:20 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Of hetzelfde maar dan met een champignonof allebei
![]()
Daar kun je dan prima een gebakken en gemalen stukje rundvlees onder leggen...quote:Op donderdag 20 januari 2022 13:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, champignon, ui, kaas..... maar dan is het iet zo gezond meer.
Ohhh ja hoe had ik mijn geliefde avocado kunnen vergetenquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:54 schreef Postbus100 het volgende:
En plakken tomaat zijn ook fijn op brood. Als je daar toch iets van smaak op wil, dan zou je ipv suiker (wat ik vroeger altijd at) en paar (!)korreltjes gemalen zeezout op kunnen doen, of versgemalen peper. Vet lekker.
En avocado op brood is ook lekker, samen met tomaat en/of pijnboompitjes
Er is vast wel ergens een mod te vinden die ‘m open kan gooien en misschien zelfs wel mergen met dit topicquote:Op donderdag 20 januari 2022 13:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Helemaal doorgelezen![]()
Maar dat topic is al heel lang dicht [ afbeelding ] Dat is niet bevorderlijk voor de discussie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |