SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:21 schreef CherryLips het volgende:
https://112ede.nl/trein-b(...)Qh5Tg9NgbXRLOv0ebtgA
Lig je dan in een tentje.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:21 schreef CherryLips het volgende:
https://112ede.nl/trein-b(...)Qh5Tg9NgbXRLOv0ebtgA
die trein stopt niet aan het begin van het perron natuurlijk. dus als die nog aan het afremmen is en je valt/springt er voor dan zit er nog best vaart in zo'n ding. het staat niet in 1 keer stilquote:Op donderdag 20 januari 2022 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Snap niet hoe het kon, want die trein hoort daar te stoppen.
Of expres ervoor gaan liggen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:28 schreef CherryLips het volgende:
Snap niet hoe het kon, want die trein hoort daar te stoppen.
Lekker meegesleurd.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:30 schreef dud0r het volgende:
[..]
die trein stopt niet aan het begin van het perron natuurlijk. dus als die nog aan het afremmen is en je valt/springt er voor dan zit er nog best vaart in zo'n ding. het staat niet in 1 keer stil
Kun je beter wachten op de ICE.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of expres ervoor gaan liggen?
die kans is best aanwezigquote:
Gefeliciteerd omaBudaquote:
Deze struggles.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:53 schreef bitterbal het volgende:
met veel gescheld en hupsjes en gewiebel heb ik mijn badpak aangekregen.
Hou alles maar dicht.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:05 schreef bitterbal het volgende:
Van Dissel: 'Omikron leidt tot forse druk op de zorg'
Van Dissel waarschuwt in de technische briefing (hier live te volgen) aan de Kamerleden dat de toename van het aantal besmettingen met omikron wel degelijk invloed heeft op de ziekenhuisopnames. Dat illustreert hij met cijfers uit landen die op ons voorlopen wat betreft besmettingen, zoals Denemarken en Engeland.
Vergeleken met andere Europese landen liggen in Nederland nu, rekening houdend met het aantal inwoners, een stuk minder coronapatiënten in het ziekenhuis. In Denemarken en België zijn die aantallen verhoudingsgewijs dubbel zo hoog, in het Verenigd Koninkrijk, Spanje en Frankrijk vijf keer zo hoog.
Vertaald naar de Nederlandse situatie zouden die aantallen een "zeer forse" druk op de zorg opleveren, zegt Van Dissel. "Je zou die aantallen niet in Nederland willen hebben." In onder meer Duitsland liggen verhoudingsgewijs juist minder coronapatiënten in het ziekenhuis.
Waarom stond je je badpak dan al aan te trekkenquote:
Scheelt daar weer + tijd om er te komen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom stond je je badpak dan al aan te trekken
Sowieso checken of het nog past. En gezien de strijd die ik heb geleverd om het kloteding aan te krijgen kan ik dat toch echt beter thuis doenquote:Op donderdag 20 januari 2022 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Waarom stond je je badpak dan al aan te trekken
quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:53 schreef bitterbal het volgende:
Die hokjes zijn sowieso veel te klein. Stoot me steeds overal aan bij het omkleden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Sowieso checken of het nog past. En gezien de strijd die ik heb geleverd om het kloteding aan te krijgen kan ik dat toch echt beter thuis doen
ja daarom.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die hokjes zijn sowieso veel te klein. Stoot me steeds overal aan bij het omkleden.
Als Flory daar een smiley voor maakt, wordt het een mix van dit:quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:53 schreef bitterbal het volgende:
ja preciesquote:Op donderdag 20 januari 2022 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als Flory daar een smiley voor maakt, wordt het een mix van dit:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die hebben sowieso al flink minder stof om over zich heen te wurgen. Immers, een bikini gaat ook makkelijker aan.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:24 schreef bitterbal het volgende:
springen mannen ook een beetje hulpeloos in het rond als ze hun kleding niet aankrijgen?
ja bikini's zijn makkelijker te kopen maar in zon zwembad zie je nooit iemand in een bikiniquote:Op donderdag 20 januari 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij passen m'n badpakken niet eens meer, die heb ik al tien jaar. Dan moet ik eerst de hel van het badpak kopen in.
Oh god, m'n badpak zal nu ook wel te strak zitten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij passen m'n badpakken niet eens meer, die heb ik al tien jaar. Dan moet ik eerst de hel van het badpak kopen in.
Ik ben te dik en te scheef voor bikini's.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh god, m'n badpak zal nu ook wel te strak zitten.![]()
Oh well, ik heb nog bikini's.
Het boeit me serieus niet zo wat anderen van m'n lichaam vinden, dat helpt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben te dik en te scheef voor bikini's.
Je ene tiet hangt op je knie en de andere op je heup?quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben te dik en te scheef voor bikini's.
Ai.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:32 schreef kwiwi het volgende:
Nou, Gergi kwam net zo boos thuis van het werk dat hij tranen in z'n ogen had, dat heb ik nog niet eerder gezienHij is zo ontzettend gefrustreerd op het werk dat hij z'n baan wil opzeggen. Heeft zich ziekgemeld vandaag.
Ja, emmer is nu echt overgelopen. Is ook bizar daar, met collega's die liever geen flikker uitvoeren en managers die er niks aan doen omdat ze door iedereen aardig gevonden willen worden.quote:
Ja bijnaquote:Op donderdag 20 januari 2022 11:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
Je ene tiet hangt op je knie en de andere op je heup?
Damn, dan zijn er ook niet echt andere opties dan iets anders zoeken ook.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, emmer is nu echt overgelopen. Is ook bizar daar, met collega's die liever geen flikker uitvoeren en managers die er niks aan doen omdat ze door iedereen aardig gevonden willen worden.
Aanwurghel.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:31 schreef CherryLips het volgende:
Zoiets dan
https://www.decathlon.nl/(...)a-zwart/_/R-p-141045
dat is wel onhandig jaquote:
Wat voor soort werk doet hij? Zit hij er dan ergens midden in?quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, emmer is nu echt overgelopen. Is ook bizar daar, met collega's die liever geen flikker uitvoeren en managers die er niks aan doen omdat ze door iedereen aardig gevonden willen worden.
Hij zit in internal SAP consulting. Maar nu heeft ie een groot wereldwijd project op z'n bureau gegooid gekregen, en een team dat geen flikker wil uitvoeren en gewoon uit de meeting stapt als ze een taak toegewezen kregen met "hier heb ik geen zin in, doei". Had ie bij de line manager van dat team aangekaart, die doet er niks mee. Toen bij de CIO aangekaart, maar die had vanochtend blijkbaar gezegd: het is jouw klacht, dan los jij het maar op. Maar ja wat moet je als mensen zeggen: whatever, ik doe niks want je bent m'n manager niet. En daar dan ook verder geen consequenties van hun line manager aan vast hangen?quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor soort werk doet hij? Zit hij er dan ergens midden in?
Omdat kinderen en galmbak.quote:
Ik vast wel, maar ik was ook een kutkind.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Inb4 "Ja maar je was zelf ook kind": ik gilde serieus niet.
Moest ik eens proberen om zo te gillen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Inb4 "Ja maar je was zelf ook kind": ik gilde serieus niet.
Vind jou juist wel het giltype.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moest ik eens proberen om zo te gillen.
Doen mocht ik binnenkomen en een half uur op een stoel gaan zitten om weer “rustig” te worden.
tijd voor een andere baan,quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij zit in internal SAP consulting. Maar nu heeft ie een groot wereldwijd project op z'n bureau gegooid gekregen, en een team dat geen flikker wil uitvoeren en gewoon uit de meeting stapt als ze een taak toegewezen kregen met "hier heb ik geen zin in, doei". Had ie bij de line manager van dat team aangekaart, die doet er niks mee. Toen bij de CIO aangekaart, maar die had vanochtend blijkbaar gezegd: het is jouw klacht, dan los jij het maar op. Maar ja wat moet je als mensen zeggen: whatever, ik doe niks want je bent m'n manager niet. En daar dan ook verder geen consequenties van hun line manager aan vast hangen?
quote:De politie maakte bekend dat er niet één maar twee constructies zijn aangetroffen met een draad die bij aanraking een gebroken fles richting de fietser of wandelaar slingert.
Bohhhquote:Op donderdag 20 januari 2022 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb voor de lunch pannenkoekjes besteld met banaan.
Ze hadden ook met blauwe bessen. Als dit een succes is doe ik die de volgende keer.quote:
Ik gilde dus serieus niet. Al vermoed ik dat dat vooral door m'n gevoelige oren komt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Moest ik eens proberen om zo te gillen.
Doen mocht ik binnenkomen en een half uur op een stoel gaan zitten om weer “rustig” te worden.
ik zie het probleem nietquote:Op donderdag 20 januari 2022 12:07 schreef dud0r het volgende:
ik denk dat ik heel saai boterhammen ga eten met de lunch.
Ik wil dit.quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb voor de lunch pannenkoekjes besteld met banaan.
ik wel. zeker met kersenlippen die lekkere pannenkoekjes gaat etenquote:
Ik ben geen fan van bosbessen ofnaja mijn darmen nietquote:Op donderdag 20 januari 2022 12:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden ook met blauwe bessen. Als dit een succes is doe ik die de volgende keer.
Frustrerend. Als je geen mandaat hebt dan houdt het ook op, en moeten mensen ook snappen dat het dan niet aan jou ligt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 11:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij zit in internal SAP consulting. Maar nu heeft ie een groot wereldwijd project op z'n bureau gegooid gekregen, en een team dat geen flikker wil uitvoeren en gewoon uit de meeting stapt als ze een taak toegewezen kregen met "hier heb ik geen zin in, doei". Had ie bij de line manager van dat team aangekaart, die doet er niks mee. Toen bij de CIO aangekaart, maar die had vanochtend blijkbaar gezegd: het is jouw klacht, dan los jij het maar op. Maar ja wat moet je als mensen zeggen: whatever, ik doe niks want je bent m'n manager niet. En daar dan ook verder geen consequenties van hun line manager aan vast hangen?
Maar het is nog helemaal geen zomerquote:Op donderdag 20 januari 2022 12:15 schreef Karzai het volgende:
Vieze vliegies in de keuken, had al een bakje azijn met afwasmiddel neergezet maar dat helpt niet.
Toch maar een spuitbus met gif besteld
quote:Op donderdag 20 januari 2022 12:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze overwinteren hier en het worden er steeds meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |