Ik vind FVD juist de enige partij die logische dingen zegt.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:33 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Jij hoort Baudet nooit onlogische dingen zeggen? Grapjas.
Jij bent dan ook de perfecte doelgroep voor Baudet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 23:29 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik vind FVD juist de enige partij die logische dingen zegt.
Voorlopig gaan er alleen Mods door met persoonlijke aanvallen zie ikquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:59 schreef Tijger_m het volgende:
[modbreak]Mensen, hou het een beetje civiel? Dus geen BNW, geen persoonlijke aanvallen aub en dit is niet COR maar POL.[/modbreak]
Vind dat geen persoonlijke aanval, als je iemands postgeschiedenis kent kan je diegene prima linken aan een politieke partij. Het feit dat iemand liëren aan FVD als aanvallend als beschimpend wordt gezien zegt dan toch juist een hoop?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 11:06 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Voorlopig gaan er alleen Mods door met persoonlijke aanvallen zie ik
Heb je ook een onderbouwing voor je onderbuikgevoelens?quote:Op donderdag 20 januari 2022 18:12 schreef -XOR- het volgende:
Het probleem is een beetje dat met 'netjes rechts' volgens mij vaak 'een hekel aan negers en murken' wordt bedoeld. Ik heb niet hed idee dat 'verplicht op school bidden, versoepel het ontslagrecht, privatiseer de snelwegen en spaar zelf je pensioen maar bij elkaar' veel stemmen oplevert.
Daar kun je over praten bij een therapeut, weet je datquote:Op donderdag 20 januari 2022 23:29 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik vind FVD juist de enige partij die logische dingen zegt.
Ik heb niet zoveel mensen die je ruiten ingooien en dan hard wegrennen. Als ze vervolgens gepakt worden door de politie er alles aan doen om juist de slachtoffers verdacht te maken en het betalen van een schadevergoeding te ontlopen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 10:11 schreef Lyrebird het volgende:
Ja, dat denk ik wel. Op een VVD zoals indertijd met Bolkestein wil ik wel stemmen. Mark Rutte en zijn partij zijn woke. Daar heb ik niet zo veel mee op.
Grootste ledenpartij van Nederland.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 22:33 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Daar kun je over praten bij een therapeut, weet je dat
Noem 1 rechte partij die niet een bepaalde bevolkingsgroep keihard wil naaien. En dan bedoel ik niet eens door de uitkeringen oid te verlagen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 15:53 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Heb je ook een onderbouwing voor je onderbuikgevoelens?
quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:28 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Prachtig clientenbestand voor de therapeuten.
Enige partij met grote twijfels over de daadwerkelijke grootte van het ledenbestand van Nederland.quote:
Ohh dat is die club die 130 kamerleden, de regeringen van de laatste jaren, medici, wetenschappers in de gevangenis wilt zetten?quote:
Goede kans dat jullie wel de grootste zijn. Maar je moet ook erkennen dat je partij de grootste kans heeft om veroordeeld te worden voor subsidiefraude met opgeblazen ledenaantallen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:34 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wij zijn niet de grootste wil je zeggen?
FVD heeft van alle partijen het minste met fascisme en zet zich als enige partij er altijd tegen af.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:43 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je wil de elite aanpakken met een kneus uit die elite, die in het Latijn in de kamer praat en openlijk flirt met fascisme? Van de jeugdclub vol nazi's tot vergeten nazi feestdagen weer invoeren?
FVD de gaskraan moet open.
Fuck you Groningers, dan had je maar niet in de provincie moeten wonen.
Het erge is, dat jij en al die adepten met jou, dat nog geloven ook.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:47 schreef Ixnay het volgende:
[..]
FVD heeft van alle partijen het minste met fascisme en zet zich als enige partij er altijd tegen af.
Ik ken wel het verkiezingsprogramma.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Het erge is, dat jij en al die adepten met jou, dat nog geloven ook.
Zijn er andere partijen waar de jeugdleden rondlopen met Hitlerjugend dolken en nazi feesten zoals het joelfeest willen invoeren?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:47 schreef Ixnay het volgende:
[..]
FVD heeft van alle partijen het minste met fascisme en zet zich als enige partij er altijd tegen af.
Je wilt dit zelf graag geloven he ?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:51 schreef Ixnay het volgende:
Zelfs dingen die ook maar de kleinste overeenkomsten lijken te hebben met fascisme, zoals het buitensluiten van bevolkingsgroepen, blijven zij ver van weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |