abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203602507
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_203606994
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 februari 2022 21:25 schreef PirE het volgende:
Ik ben nu The Tinder Swindler aan het kijken en ik moest even glimlachen toen ze de namen van de Finse vrouwen in Google gooiden en je bijna alleen foto's van donkere vrouwen zag.
Wat was daar grappig aan?

Overigens vond ik vooral Ayleen grappig 🤣
pi_203608583
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Trailers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anne+: De film - [Nederland] 2021 14 1:33 uur | Drama
Onder druk om haar roman af te maken en om voor haar relatie naar Montreal te verhuizen, zoekt een queer millennial in Amsterdam naar wat ze wil in het leven.

Aşk Taktikleri | Love Tactics - [Turkije] 2022 12 1:38 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een reclameman en een modeontwerpster/-blogger geloven niet in de liefde. Met ongewone tactieken proberen ze te bewijzen dat ze de ander smoorverliefd kunnen maken.

Bigbug - [Frankrijk] 2022 12 1:51 uur - Netflix Original | Comedy, Offbeat, Sci-Fi
In 2045 voert AI de meeste menselijke taken uit, zelfs in het huis van de nostalgische Alice. Wanneer robots een coup plegen, doen haar androïden de deuren op slot.

Inventing Anna - [VS] Miniserie 2022 12 - Netflix Original | Drama
Moedige ondernemer of oplichter? Een journalist onderzoekt het verhaal van Anna Delvey, die de elite van New York ervan overtuigde dat ze een Duitse erfgename was.

Lola Vers la Mer - [Frankrijk] 2019 12 1:34 uur | Drama
De 18-jarige Lola wil de laatste wens van haar moeder respecteren, stelt haar geplande geslachtsoperatie uit en gaat op een roadtrip met haar van haar vervreemde vader.

Love and Leashes - [Zuid-Korea] 2022 12 1:58 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Lijden en liefde liggen dicht bij elkaar voor twee collega's die een verbintenis aangaan over spel, genot en pijn met wederzijdse instemming.

Love Is Blind - [VS] S02 2021 6 - Netflix Original | Reality
Nick en Vanessa Lachey presenteren dit sociale experiment, waarin single mannen en vrouwen op zoek zijn naar liefde en zich verloven, maar elkaar dan pas echt ontmoeten.

Morphle - [VK] S01 2020 AL | Kinderserie
Kleine Mila verandert speeltijd in een reeks leuke en leerzame avonturen samen met haar magische huisdier Morphle, dat echt overal in kan veranderen!

Tall Girl 2 - [VS] 2022 AL 1:41 uur - Netflix Original | Comedy, Familiefilm, Feelgood, Romantisch
Jodi's droom wordt werkelijkheid wanneer ze de hoofdrol in de schoolmusical krijgt, maar door de stress komen haar zelfvertrouwen en haar relatie onder druk te staan.

That Girl Lay Lay - [VS] S01 2021 9 - Netflix Original | Kinderserie
De maffe studente Sadie probeert op de middelbare school een enorm geheim te bewaren: haar hype-girl-avatar is tot leven gekomen in de vorm van de wilde vriendin Lay Lay!

Toy Boy - [Spanje] S02 2019 16 - Netflix Original | Drama, Misdaad, Thriller
Een stripper in Málaga wordt na zeven jaar vrijgelaten in afwachting van een nieuw proces en wil bewijzen dat zijn minnares hem liet opdraaien voor de moord op haar man.
pi_203621025
Daredevil, Punisher en alle andere Marvel Netflix shows gaan dr 1 maart vanaf..... Toch maar even snel Jessica Jones seizoen 3 kijken dan.... Al zullen ze wss wel naar Disney+ gaan ofzo.... Toch raar want volgens mij betaalde Netflix gewoon de productie van die series.....
pi_203623630
Inventing Anna is cringe. Het acteerwerk is slecht en het script leek mij voor tieners.

Het echte verhaal is wel een serie waardig maar dan graag vanuit een andere invalshoek dan deze uit de serie Inventing Anna.
pi_203653701
Ben dus sinds kort begonnen met The Office, ik dacht dat bingewatch ik wel ff, en nu moest ik toch ff googlen want seizoen 2 duurde al meer dan 20 afleveringen.. blijken er 201 (!) afleveringen van The Office te zijn :D

Maar ik klaag niet, ik vind het enig om te volgen :D _O_
(Pam O+ :@ )

Nu bij seizoen 3 :P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203653873
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 00:13 schreef TLC het volgende:
Ben dus sinds kort begonnen met The Office, ik dacht dat bingewatch ik wel ff, en nu moest ik toch ff googlen want seizoen 2 duurde al meer dan 20 afleveringen.. blijken er 201 (!) afleveringen van The Office te zijn :D

Maar ik klaag niet, ik vind het enig om te volgen :D _O_
(Pam O+ :@ )

Nu bij seizoen 3 :P
Ik geloof dat ik zo'n beetje in seizoen 3 ben afgehaakt. Het was op zich echt wel leuk, maar ik begon me zo te storen aan die vreselijke Dwight dat ik het steeds minder leuk vond om te kijken. Maar Pam is O+ idd
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_203654688
Ali Wong: Don Wong - [VS] 2022 AL 0:59 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In haar derde Netflix-stand-upspecial onthult Ali Wong haar wildste fantasieën, de uitdagingen van monogamie en hoe ze echt over alleenstaanden denkt.

Fedeltà | Fidelity - [Italië] S01 2021 12 - Netflix Original | Boek, Drama, Romantisch
Een schijnbaar gelukkig huwelijk begint uiteen te vallen als de man wordt beschuldigd van ontrouw en beide echtgenoten in de verleiding komen door andere verlangens.

Fishbowl Wives - [Japan] S01 2022 16 - Netflix Original | Drama, Manga, Romantisch
Zes ongelukkig getrouwde vrouwen in een luxe appartementencomplex kunnen de verleiding van vreemdgaan niet weerstaan. Gebaseerd op de mangaserie van Kurosawa R.
pi_203654719
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2022 16:56 schreef Ama het volgende:

[..]
Ja is tof. _O_ Als we het over all of us are dead hebben iig.
Gister de eerste 6 van gezien. Idd een leuke serie tot nu toe!
pi_203658805
Vermaken ons hier prima met Inventing Anna *O* Beetje wat ik gewend ben van Shonda Rhimes. Echt niet een serie die prijzen verdiend, maar kijkt lekker weg; leuk vermaak :Y
  maandag 14 februari 2022 @ 14:03:24 #261
436595 Sked
Zonnestraal
pi_203658898
Ik weet niet zo goed wat ik van het einde van Disenchantment moet vinden.

Was dit het nou? :{
pi_203658977
quote:
17s.gif Op woensdag 9 februari 2022 16:22 schreef dud0r het volgende:
Catching Killers
Dat klinkt als iets voor @:ama en @:cherrylips
Was best aardig weer!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_203659334
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 00:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Ik geloof dat ik zo'n beetje in seizoen 3 ben afgehaakt. Het was op zich echt wel leuk, maar ik begon me zo te storen aan die vreselijke Dwight dat ik het steeds minder leuk vond om te kijken. Maar Pam is O+ idd
Dwight is irritant op een grappige manier vind ik :D volgens mij wil hij gewoon door iemand aardig gevonden worden ;( maar omdat dat niet zo lukt (behalve met Angela *; ) is hij een beetje rebels, en hij is een gigantische slijmerd voor Michael :D
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_203659872
pi_203660141
quote:
11s.gif Op donderdag 3 februari 2022 23:12 schreef golfer het volgende:
Miniserie The Puppet Master: Hunting the Ultimate Conman (TV Mini Series 2022) - IMDb bekeken.
Ongelofelijke waargebeurde verhaal over een meesteroplichter en ontvoerder die nu nog steeds zijn gang gaat.
Dit verhaal is nog bizarder dan dat van de Tindler Swindler. :X
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Spellchecker maandag 14 februari 2022 @ 16:07:49 #266
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203660190
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 16:02 schreef Felagund het volgende:

[..]
Dit verhaal is nog bizarder dan dat van de Tindler Swindler. :X
:Y
pi_203668821
AI Love You - [Thailand] 2022 12 1:35 uur | Comedy, Romantisch
Door een softwareglitch wordt een geavanceerd AI-programma verliefd op een jonge vrouw. Het ontsnapt in een mannenlichaam en probeert haar hart te winnen.

Ridley Jones - [VS] S03 2021 AL - Netflix Original | Kinderserie
De dappere en nieuwsgierige Ridley en haar vriendjes beschermen de schatten van het museum en bewaren zijn magische geheim: alles komt 's nachts tot leven!
pi_203671661
Verkeerde tab.

[ Bericht 95% gewijzigd door JDx op 15-02-2022 18:14:24 ]
  dinsdag 15 februari 2022 @ 13:23:45 #269
64792 Mryc
play me one more song
pi_203673001
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 11:35 schreef JDx het volgende:
Ik zag schokkende beelden van Elle Fanning bij een nieuwe serie, nouja schokkend, ik dacht wow, die is ook al ouder, wat gaat de tijd snel.

Somewhere (2010) - IMDb

Omdat ik zo gek was op Lost in Translation van Sofia Coppola, deze gekeken, prachtig, met een schattige Elle.

Nu nog On The Rocks, maar die komt volgens mij niet in de buurt van deze.
Deze film staat niet op Netflix, toch?
pi_203673385
twitter
pi_203676954
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 13:23 schreef Mryc het volgende:

[..]
Deze film staat niet op Netflix, toch?
Verkeerde topic, zat in ander tab in F&S / Welke film heb jij pas gezien? Recensies! Deel CCLVII
  dinsdag 15 februari 2022 @ 18:17:10 #272
65846 Bocaj
47th President.
pi_203677000
quote:
0s.gif Op woensdag 7 april 2021 14:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
volg zelf momenteel: Lucifer (ben bij seizoen 2), Supergirl (laatste seizoen ga ik komende zondag mee beginnen)

kijk uit naar: Jurassic World Camp Cretaceous seizoen 3 (ook een aanrader van mij naar anderen, heel erg leuke familie entertainment, zelfs ondanks animatie kijkt lekker weg)
quote:
19s.gif Op woensdag 7 april 2021 15:24 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]
Camp Cretaceous _O_ Echt heel leuke serie inderdaad.
Zeer vermakelijk...
Zit nu halverwege seizoen 3 (Kijk er in de avond een aantal!)
De hoofdrolspelers hebben stuk voor stuk wel te grote ogen... Krijg een beetje een jonge zeehondjes gevoel...
Misschien zijn ze daarom wel zo schattig... :D
Afijn, de afleveringen kijken leuk weg! :Y

pi_203681016
pi_203685554
Cielo Grande | Secrets of Summer - [Argentinië] S01 2022 AL - Netflix Original | Kinderserie
De Mexicaanse atlete Steffi neemt deel aan een nieuwe wakeboardwedstrijd in een afgelegen Argentijns resort. Ze is vastbesloten om achter een familiegeheim te komen.

jeen-yuhs: A Kanye Trilogy - [VS] A01 2022 AL - Netflix Original | Documentaire
De levens van een rijzende superster en een filmmaker komen samen in deze intense, intieme docuserie over de carrière van Kanye West, gefilmd gedurende twee decennia.

Swap Shop - [VS] S02 2021 AL - Netflix Original | Reality
Verzamelaars van auto's, stripboeken, griezelige clownstandbeelden en meer houden de oren gespitst als Swap Shop begint. In de radioshow worden de beste deals gedeeld.
pi_203698632
Are You the One? - [VS] S04 2016 AL | Reality
Een groep singles vertrekt naar een tropische bestemming, waar ze hun ideale partner moeten vinden en zo kans kunnen maken op een geldprijs en de eeuwige liefde.

Back to the Future - [VS] 1985 6 1:56 uur | Avontuur, Comedy, Feelgood, Sci-Fi
Hij rijdt per ongeluk een DeLorean-tijdmachine van 1985 naar 1955. Nu racet Marty McFly tegen de klok om zijn toekomstige ouders verliefd op elkaar te laten worden.

Blumhouse's Truth or Dare: Extended Director's Cut - [VS] 2018 16 1:40 uur | Horror
In deze intensere versie van de Blumhouse-thriller speelt een groep studentenvrienden tijdens de voorjaarsvakantie 'truth or dare' met dodelijke afloop.

Erax - [VS] 2022 9 0:15 uur - Netflix Original | Familiefilm, Mystery
In deze griezelige korte film springen monsterlijke wezens uit een magisch verhalenboek. Ze creëren chaos en wanorde voor tante Opal en haar nichtje Nina.

Fistful of Vengeance - [VS] 2022 16 1:36 uur - Netflix Original | Actie
Kai, een huurmoordenaar met superkrachten, is op wraakmissie. Maar als hij achter een moordenaar aanzit in Bangkok, moet hij de wereld beschermen tegen een oude vijand.

Forgive Us Our Trespasses - [VS] 2022 12 0:14 uur - Netflix Original | Drama
Een jongen wordt het doelwit van nazi's in hun moordlustige jacht op mensen met een handicap. Terwijl hij rent voor zijn leven, neemt hij een gedurfde beslissing.

Heart Shot - [VS] 2022 12 0:19 uur - Netflix Original | Actie, Romantisch, Tienerfilm
In deze korte film zijn de tieners Nikki en Sam verliefd op elkaar en plannen ze hun toekomst samen, totdat Nikki's gevaarlijke verleden opdoemt en alles bedreigt.

Keeping Up with the Kardashians - [VS] S09/S10 2013 9 | Reality
In deze realityserie proberen de Kardashians hun familie op de eerste plaats te zetten terwijl ze hun toenemende roem, groeiende imperiums, relaties en meer managen.

Mo Gilligan: There's Mo to Life - [VS] 2022 AL 1:05 uur - Netflix Original | Standup-comedy
Mo Gilligan vertelt in deze special over zijn tijd als arme tiener, zijn werk in de detailhandel, relatieperikelen, vervelende talkshowproducenten en nog veel meer.

The Purge: Anarchy - [VS] 2014 16 1:43 uur | Actie, Horror, Sci-Fi
In deze donkere sequel doen gewone burgers hun best om te overleven tijdens een jaarlijkse amnestie van 12 uur waarin elk misdrijf mag worden gepleegd.

Sorry to Bother You - [VS] 2018 16 1:50 uur | Comedy, Provocerend, Satire, Sci-Fi
Een telemarketeer volgt het advies van zijn collega op en maakt snel carrière, tot hij met al zijn succes in een chaos terechtkomt, zowel op zakelijk als moreel vlak.

Unbroken: Path to Redemption - [VS] 2018 12 1:38 uur | Boek, Drama
Een Olympisch atleet keert terug naar huis na de Tweede Wereldoorlog en worstelt met zijn herinneringen aan de traumatische gebeurtenissen, totdat hij het geloof vindt.

Warcraft - [VS] 2016 12 2:03 uur | Actie, Sci-Fi
In dit fantasyverhaal dat is gebaseerd op de populaire game komt het tot een confrontatie tussen mensen en orks als Draenors krijgers Azeroth bereiken via een portaal.

Young Wallander - [VK] S02 2020 16 - Netflix Original | Boek, Misdaad, Mystery, Thriller
In dit verhaal uit het begin van zijn carrière is de jonge agent Kurt Wallander zelf getuige van een bizarre moord en wordt zijn hulp ingeroepen bij het onderzoek.

[ Bericht 1% gewijzigd door Aether op 17-02-2022 10:55:52 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')