Het raast flinkquote:Op donderdag 20 januari 2022 07:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
2 in quarantaine 1 in isolatie.
Wiebke is in isolatie.
Morguh Pullupquote:
WIe is WIebke?quote:Op donderdag 20 januari 2022 07:06 schreef Pinnenmutske het volgende:
2 in quarantaine 1 in isolatie.
Wiebke is in isolatie.
Voor een gier best schattig.quote:
Goedemorgen allen.quote:
Morguh Nijn.quote:Op donderdag 20 januari 2022 07:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen allen.
Het is ook niet moeders mooiste
Dan heb je zijn broertjes en zusjes nog niet gezienquote:Op donderdag 20 januari 2022 07:14 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Goedemorgen allen.
Het is ook niet moeders mooiste
quote:Op donderdag 20 januari 2022 07:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dan heb je zijn broertjes en zusjes nog niet gezien
Hier is zijn iets minder mooie broerquote:Op donderdag 20 januari 2022 07:34 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]klopt, pullup is er alweer mee gestopt
![]()
quote:
quote:
MOrguhquote:
Nog net niet, paar minuutjesquote:
Die is echt super lelijkquote:Op donderdag 20 januari 2022 07:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier is zijn iets minder mooie broer
[ afbeelding ]
Langs de Amstel fietsenquote:
Zo dan. Het is maar goed, dat lelijkheid geen pijn doet.quote:Op donderdag 20 januari 2022 07:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Hier is zijn iets minder mooie broer
[ afbeelding ]
Geen ontkomen aan vandaag ben ik bangquote:Op donderdag 20 januari 2022 07:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Pff, het nieuws gaat alweer over de Voice.
quote:
Ik heb me deze winter goed voorzien van warme spullenquote:Op donderdag 20 januari 2022 07:40 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Zo dan. Het is maar goed, dat lelijkheid geen pijn doet.![]()
De kleuren zijn wel prachtig.
Zet een muts op, het is maar 2 graden
Is er weer nieuw nieuws?quote:Op donderdag 20 januari 2022 07:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Pff, het nieuws gaat alweer over de Voice.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 07:43 schreef Domnivoor het volgende:
Tip: trek je muts over je hele hoofd. Dan ben je minder lelijk
Tot later Pullupquote:
Nee, nou ben ik ook wel benieuwd hoe het precies zit.quote:Op donderdag 20 januari 2022 07:43 schreef engine het volgende:
[..]
Geen ontkomen aan vandaag ben ik bang
Je hoeft maar een talkshow aan te zetten of het gaat er over.quote:Op donderdag 20 januari 2022 07:43 schreef engine het volgende:
[..]
Geen ontkomen aan vandaag ben ik bang
Nee, dat niet. Iedereen is in afwachting van..quote:
Ik heb zo het vermoeden dat wij niet veel meer gaan horen dan dat wij nu al weten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 07:48 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Iedereen is in afwachting van..
Vind het vooral wel grappig dat ze eens stevig aangepakt worden.quote:Op donderdag 20 januari 2022 07:46 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, nou ben ik ook wel benieuwd hoe het precies zit.
Gesloopt zijn ze allemaal al.
Ali en Marco vond ik altijd al geniepige vieze mannetjesquote:Op donderdag 20 januari 2022 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat wij niet veel meer gaan horen dan dat wij nu al weten.
En dan bedoel ik de drie, Marco, Jeroen en AliB
We kunnen denk ik wel een beetje invullen wat er allemaal gebeurd is.
Onvoorstelbaar, ik had het van Marco en Ali nooit verwacht.
Maar goed het staat ook niet op iemands voorhoofd geschreven het komt altijd uit onverwachtse hoek
Ja, ik heb dat meer met iemand anders die in de jury zit W ondanks dat ik het een leuke gast vind hou ik hem liever op afstandquote:Op donderdag 20 januari 2022 08:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Ali en Marco vond ik altijd al geniepige vieze mannetjes
Denk het ook niet. Die aangifte is er al.quote:Op donderdag 20 januari 2022 07:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb zo het vermoeden dat wij niet veel meer gaan horen dan dat wij nu al weten.
En dan bedoel ik de drie, Marco, Jeroen en AliB
We kunnen denk ik wel een beetje invullen wat er allemaal gebeurd is.
Onvoorstelbaar, ik had het van Marco en Ali nooit verwacht.
Maar goed het staat ook niet op iemands voorhoofd geschreven het komt altijd uit onverwachtse hoek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |