Ze is vandaag jarig.quote:
Jarig.quote:
Hoef dat ook niet allemaal te zien, ben nu wel BOOS aan t kijken..quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:26 schreef chufi het volgende:
Het wordt weer een hele avond Voice dit en dat op tv ... Ik ga maar wat anders kijken straks
Daar ben ik al door gezapt .. Nu ff bij Op MAXquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoef dat ook niet allemaal te zien, ben nu wel BOOS aan t kijken..
Dat dus.quote:
Heb het net gezien. Ali Bquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hoef dat ook niet allemaal te zien, ben nu wel BOOS aan t kijken..
Ja vind allemaal zo raar, dat ze zulke berichten sturen en telefoon gesprekken voerenquote:
Ja het is allemaal raar maar die verhalen over Ali zijn gewoon bizar. De aantallen mensen die zich gemeld hebben ook.quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja vind allemaal zo raar, dat ze zulke berichten sturen en telefoon gesprekken voeren
Gaat ineens wel met een rap tempo omhoog ja..quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja het is allemaal raar maar die verhalen over Ali zijn gewoon bizar. De aantallen mensen die zich gemeld hebben ook.
quote:Op donderdag 20 januari 2022 17:49 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Gaat ineens wel met een rap tempo omhoog ja..
Toen ik het typte, moest ik wel een beetje lachen om het woord rapquote:
Ik vond hem wel scherp, die grapjes hou je ook niet tegen met een rap(p)erquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Toen ik het typte, moest ik wel een beetje lachen om het woord rap
Dat is waar inderdaadquote:Op donderdag 20 januari 2022 17:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik vond hem wel scherp, die grapjes hou je ook niet tegen met een rap(p)er
Met een camera in de kleedkamer?quote:
Nee dat mag niet meerquote:Op donderdag 20 januari 2022 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Met een camera in de kleedkamer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |