Daar staat de + voorquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vindt deze TT zeer exclusief, hoe moet het nou met de mensen die 43,5 zijn? En de tieners? En olifanten?
Komen hier wel eens olifanten dan?quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ik vindt deze TT zeer exclusief, hoe moet het nou met de mensen die 43,5 zijn? En de tieners? En olifanten?
Heet je toevallig Marco irl?quote:
Het ging ook niet om mij hequote:
Weet jij zeker dat ze hier niet komen dan?quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Komen hier wel eens olifanten dan?
Je weet maar nooit of Domni die olifant van hem in het vorige topic nog heeft uitgenodigd om hier ook even een kijkje te komen nemen!quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weet jij zeker dat ze hier niet komen dan?
Kon die olifant ook berichtjes typen?quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je weet maar nooit of Domni die olifant van hem in het vorige topic nog heeft uitgenodigd om hier ook even een kijkje te komen nemen!
Zou dat uitmaken?quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:53 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nou nee dat weet ik niet. Maar als ze hier wel blijken te komen zou ik het wel graag willen weten
Piano spelen kunnen ze, dus typen zal ook lukkenquote:
Wie wil jij in je team>quote:
Dat weet ik pas als er daadwerkelijk een olifant meetyptquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Piano spelen kunnen ze, dus typen zal ook lukken
Dat moet je aan hem vragen. Ik ken die olifant alleen via een fotoquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:54 schreef engine het volgende:
[..]
Kon die olifant ook berichtjes typen?
Ik zou hier een heel foute grap over een slurf kunnen maken, maar ik houd me inquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:48 schreef engine het volgende:
[..]
Wat kan er nou mis gaan met foute grappen?quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zou hier een heel foute grap over een slurf kunnen maken, maar ik houd me in
Voor je het weet word je aangeklaagd.quote:Op woensdag 19 januari 2022 22:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik zou hier een heel foute grap over een slurf kunnen maken, maar ik houd me in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |