quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Touchequote:
Ja, ik herken ditquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Na deze debiele tas is mijn twijfel weg. Herhaling.
Wat ben je mij aan het demoniseren?quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Marvel, Disney, Star Trek, Star Wars, Pokemon kaarten, Lord of the rings, Harry Potter, Efteling, fantasy, Manga:
Zolderkamerautisten United @:DKUp
En de favo genres van @:Lenny_Leonard
Zekerquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:45 schreef NoCigar het volgende:
Is die donkere niet te knap voor die luilebol?
Life is a rollercoasterquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:45 schreef Caland het volgende:
Vorige maand overleden en nu al op tv voor een date
Juist ja
Geeft niksquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ben je mij aan het demoniseren?
Wel waar voor wat betreft Disney trouwens. Ik heb een abonnement op Disney+ (net als mijn goede vriend @:ggmm ).
Snap hem wel. Dat ik hier nu reageer heeft ook met contractuele verplichtingen te maken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een cliché die vent
Met zijn contract
Wel eerst de ander de keuze laten maken.quote:
Mooi op tijd vriend. Op naar het FUT topicquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik schakel nu in.
Maar ik heb deze geloof ik al gezien. Erg teleurstellend.
EK in Nederland.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:52 schreef alpeko het volgende:
Futsal? Wtf! Waarom zit dat niet achter de decoder.
Wat is je favo Disney film danquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Kijk je neer op Disney?
DisneyGoden.
Ja.quote:
Ff opgezocht.quote:
Omen II.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
En wat is jouw favo? @:pisces29
Wat is jouw favo Disney film?quote:
Eerste of nieuwste?quote:
Klopt. Take it or leave it.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:14 schreef alpeko het volgende:
Ik zou hier graag nog even willen napraten over de uitzending van vandaag. Maar het is een Disney topic geworden?
Allebei, eigenlijk precies hetzelfde alleen 2019 mooi.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eerste of nieuwste?
En ook een Disney abo?
quote:GASTHEER SERGIO VYENT VERVANGEN BIJ 'FIRST DATES': 'HET VIEL RAUW OP MIJN DAK'
24.12.2021
Sergio Vyent, de gastheer in het programma First Dates, wordt vervangen. Het nieuws kwam voor de televisiepersoonlijkheid behoorlijk onverwacht.
“Je zou verwachten dat in de planning rekening met agenda’s wordt gehouden”, vertelt hij aan Flair. “Dat is niet gebeurd.”
quote:“ik dacht dat we iets hadden opgebouwd met elkaar. “
Ik heb soms zelfs periodes geen Netflix. Dus zeker geen Disney.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Allebei, eigenlijk precies hetzelfde alleen 2019 mooi.
Ja
Jij hebt natuurlijk ook Disney+ (gehad)
Hij wilde touren met een matige showquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
[..]![]()
https://www.linda.nl/nieu(...)rvangen-first-dates/
Zit je ineens in een topic met allemaal fervent Disney kijkende mannen. Wat een afknapper.quote:
Tijd voor een frisse wind (met nieuwe tegelspreuken).quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:20 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij wilde touren met een matige show![]()
First Dates heeft Zergiejooh niet nodig
quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb soms zelfs periodes geen Netflix. Dus zeker geen Disney.
Een transgender zeker.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tijd voor een frisse wind (met nieuwe tegelspreuken).
Breng ze niet op ideeënquote:
Dan toch wel de Star Wars franchise denk ik, die zijn op zich best vermakelijk. Maar die heb ik zelf op mijn nas staanquote:
Houden van Star Wars en geen voetbal kijken. Verdikkeme zeg. Gelukkig kun je kokenquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:02 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dan toch wel de Star Wars franchise denk ik, die zijn op zich best vermakelijk. Maar die heb ik zelf op mijn nas staanHeb geen Disney+ en heb er verder eigenlijk niets mee.
Houden van lijkt me wel wat overdrevenquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:34 schreef Pisces29 het volgende:
Houden van Star Wars en geen voetbal kijken. Verdikkeme zeg. Gelukkig kun je koken
In dit topic is het thema superlatieven.quote:Op woensdag 19 januari 2022 21:39 schreef Nine. het volgende:
[..]
Houden van lijkt me wel wat overdreven
Fair enoughquote:Op woensdag 19 januari 2022 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
In dit topic is het thema superlatieven.@:DKUp
Vandaag gelukkig weer een volledige uitzendingquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:15 schreef DKUp het volgende:
Nou zo een lekker inclusief half uurtje, mits geen herhaling
Als het maar nieuw is. Gezelligquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:25 schreef Fosive het volgende:
[..]
Vandaag gelukkig weer een volledige uitzending
quote:
* steekt vinger op *quote:
Geen recht van spreken als je een Disney abo hebtquote:
quote:
quote:
Klonk wel heel erg wijsquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:36 schreef NoCigar het volgende:
Daar hebben we negentienjarige voor nodig, om ons levenslessen te leren. Apart, dat accent bij een blanke Surinamer.
Normaal is @tja77 meteen represent bij een mossel.quote:
quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:38 schreef DKUp het volgende:
Schaaldier langoustine GENOT
Zwarte oogjes JAAAA
Leeft hij nog? Zie hem de laatste tijd ook nooit meer in het tetten-topicquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
Normaal is @:tja77 meteen represent bij een mossel.
Paar afleveringen geleden deden ze wel het op het einde.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:40 schreef Fosive het volgende:
Waarom mogen ze eigenlijk niet zoenen als ze geen 1,5m hoeven te houden
Ik blijf hem oproepen. Misschien is hij aan het vissen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:40 schreef Nine. het volgende:
[..]
Leeft hij nog? Zie hem de laatste tijd ook nooit meer in het tetten-topic
FF pissenquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Een jongen die zegt hij dat hij moet plassen
In de categorie thee drinken en Disney abo
In Thailand zekerquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik blijf hem oproepen. Misschien is hij aan het vissen.
Op het woonwagenkamp zal dat altijd blijvenquote:
Genoeg voetballers die zo praten en volle kaaskop zijn.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:47 schreef Fosive het volgende:
Ik kan me bijna niet voorstellen dat hij 100% Nederlands is
Meer qua uiterlijkquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Genoeg voetballers die zo praten en volle kaaskop zijn.
Beetje jouw niveau dus, gezien je liefde voor voetbal(lers)quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
Genoeg voetballers die zo praten en volle kaaskop zijn.
Daniël de Ridder. Gymnasium. Had je moeten weten.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:52 schreef Nine. het volgende:
[..]
Beetje jouw niveau dus, gezien je liefde voor voetbal(lers)![]()
* Nine. rent hard weg...
De uitzondering op de regel, ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:53 schreef Pisces29 het volgende:
Daniël de Ridder. Gymnasium. Had je moeten weten.
Klopt, daarom ook de liefde voor hem.quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
De uitzondering op de regel, ik had het kunnen weten
De hond had de modem opgegeten?quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:55 schreef DKUp het volgende:
We zijn terug nadat ik maar telkens niet op FOK! kwam
In Suriname gewoondquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:55 schreef Nine. het volgende:
Wat heeft die immitatie-mocro een rare maniertjes/lichaamstaal.
Geen idee alles deed het behalve FOK!quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De hond had de modem opgegeten?
Dat zegt toch verder niets over je motoriek?quote:
Dit heb ik elke avond met ook idd alleen Fok!quote:Op donderdag 20 januari 2022 19:57 schreef DKUp het volgende:
[..]
Geen idee alles deed het behalve FOK!
GET GAYED moet nog uit de kast komen….
Namaak ghetto bad boyquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat zegt toch verder niets over je motoriek?
Heb ook Surinaamse vrienden maar die praten en bewegen normaal.
Ahhhhquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:59 schreef DKUp het volgende:
Aparol Spritz is echt een wijvendrankje
Type Screechquote:
Wat is jouw favo Disney film, Joopquote:Op donderdag 20 januari 2022 19:59 schreef Joop_W het volgende:
Die man heeft een kapotte strijkbout volgens mij.
Old skool Lion King, sowieso Pisces.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat is jouw favo Disney film, Joop
@:Lenny_Leonard
Erg irritant ja.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:02 schreef Pisces29 het volgende:
Screech lacht ook teveel
Haha hahahahahahaa
Vreselijke vraag altijdquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:04 schreef Pisces29 het volgende:
WAT DACHT JE
EN DAT MOET JE WEL EERLIJK ZEGGENNNN
Ja je zet iemand voor het blok. Met nog een cameraquote:
Eric Corton heeft veel meer sex-appeal. Maar vooruitquote:
Past perfect bij de sexloze kijkers thuis.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:09 schreef DKUp het volgende:
Van die geilloze frauen en dan krijg je twee van die saaie studenten
Hele avond lijkt wel awkwardquote:
Nee?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:10 schreef NoCigar het volgende:
Paardrijden is toch best fysiek en vies, niet echt iets voor tutjes per se?
Die durven de schaar nog niet te openen.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Even scharen en dan weer door.
Op naar de ANWB-winkelquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:13 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Deze twee zijn dodelijke saai maar passen wel bij elkaar.
Dodelijk saai buiten de stad om de ballenquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:14 schreef Snowsquall het volgende:
Geen ruimte in Brabant! Ga maar naar Groningen
Ciaoquote:Op donderdag 20 januari 2022 20:17 schreef DKUp het volgende:
Dit was echt extreem slecht, tot morgen
Zeehontquote:
Hij zoekt alleen een innerlijk. Zelf doet hij ook alleen wat aan z’n innerlijk. Jaaaaaa.quote:
Ik kom morgen op de koffiequote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:33 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die heb je hier ook bij de kust van Den Haag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |