Thanks grijze botjes mevrouwtjesquote:
eigenlijk wel gek dat het ginger beer heet maar het is helemaal geen bierquote:
Ajax word ook een voetbal club genoemd maar ze voetballen nooitquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
eigenlijk wel gek dat het ginger beer heet maar het is helemaal geen bier
Mini Tot met goede muziek opvoeden en nu luisteren?quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Geopend in een nieuw tabje, ga ik morgen naar luisteren als Mini-ToT naar de speelzaal is.
Kan nu wel ff een beetje zappen, maar echt luisteren kan nu niet.
zou kunnen, ik kijk geen voetbalquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ajax word ook een voetbal club genoemd maar ze voetballen nooit
Hier zit ook een mooi stukje throat singing bij op 0.18quote:
@Fogel liet zijn kinderen op black metal indutten!quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Mini Tot met goede muziek opvoeden en nu luisteren?
Kennis haar zoon ha op zijn 9e zijn 1e metalCD gekocht
Ik kreeg op mn 7e een metal mixtape van mn neef en heb die helemaal grijsgedraaidquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Mini Tot met goede muziek opvoeden en nu luisteren?
Kennis haar zoon ha op zijn 9e zijn 1e metalCD gekocht
Ideale muziek om bij in te dutten idd!quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
@:Fogel liet zijn kinderen op black metal indutten!
Maar het mannetje hier moet over een kwartier naar zijn bedje toe.
O ja, dat is als caffeine geven voor het slapen gaan, wacht maar een nachtje danquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier zit ik een mooi stukje throat singing bij op 0.18
en iedereen is stil nuquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
en de hele teringboel loopt vast
Succes alvast.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
ik had heel veel puntjes kunnen halenquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
en iedereen is stil nu
wat heb je gedaan![]()
![]()
volgens mij kun je sowieso veel puntjes halen in DTS momenteelquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had heel veel puntjes kunnen halen
Ik niet.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij kun je sowieso veel puntjes halen in DTS momenteel
kloptquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij kun je sowieso veel puntjes halen in DTS momenteel
Hij ging net op de grond liggen en zei: "Slapen?" dus heb ik hem er al in gepleurd.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij ging net op de grond liggen en zei: "Slapen?" dus heb ik hem er al in gepleurd.
Serieus echt 2 minuutjes werk met hem!
Z'n knuffels om hem heen leggen, baby-pop in de ene arm en Nijntje in de andere. Kus geven, speentje in z'n muil proppen, deken over hem heen, zeggen dat ik van hem hou en dan Doei zeggen!
quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
maar das vrijwillig
Awww...super cutequote:Op woensdag 19 januari 2022 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij ging net op de grond liggen en zei: "Slapen?" dus heb ik hem er al in gepleurd.
Serieus echt 2 minuutjes werk met hem!
Z'n knuffels om hem heen leggen, baby-pop in de ene arm en Nijntje in de andere. Kus geven, speentje in z'n muil proppen, deken over hem heen, zeggen dat ik van hem hou en dan Doei zeggen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |