quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:14 schreef drakin het volgende:
[..]
Demonen oproepen doe ik tijdens ochtendgymnastiek![]()
De 2e heeft ook voor de serie Vikings het intronummer gemaakt, echt heel anders dan dit nummerquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:09 schreef ToT het volgende:
Ff heel wat anders:
Vind ik ernstig gaaf, zeker in combinatie met de clip!
Zelfde geldt ook voor (en wederom een heel andere stijl)
Beiden echt met clip bewonderen als je de tijd er voor hebt!
En het liefst met een goede koptelefoon op!
Remake van de intro:quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:18 schreef drakin het volgende:
[..]
De 2e heeft ook voor de serie Vikings het intronummer gemaakt, echt heel anders dan dit nummer
Tut tut tutquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee inderdaad. maar wacht eventjes. @:engine maakt heerlijke pozza achtige dingetjes van bladerdeeg! kijk!
[..]
maarja wat je zegt. het is geen pozza. maar het ziet er wel hearlik uit![]()
quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:41 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat ziet er lekker uit @:engine
Nee het is tuh tuh duhquote:
smakelijk engiequote:Op woensdag 19 januari 2022 19:21 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Had het later ook nog met pizzadeeg gedaan. Soort calzone van gevouwen
Maar een echte pizza wordt het thuis nooit.
[..]![]()
Dat was 7 december, dat is inmiddels wel opquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat was 7 december, dat is inmiddels wel op
En nu ook net klaar
Zo... de buurt en ik zijn weer wakker.quote:
het is dan ook nog geen bedtijd dus waarom jij en de buurt al slapen is een raadselquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo... de buurt en ik zijn weer wakker.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:24 schreef B00STER het volgende:
[..]
Zo... de buurt en ik zijn weer wakker.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
Vind dit ook echt een geweldig nummer, doet echt iets met me![]()
Die stem verwacht je nietquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Remake van de intro:
Maar ik vond het echt donders gaaf dat dat nummer idd bij Vikings gebruikt werd. Ik keek mijn vrouw aan; zij had hem wel een paar keer hier bij mij gehoord, maar ik was er echt dol op!
Misschien 1 of andere ingedutte suburbquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is dan ook nog geen bedtijd dus waarom jij en de buurt al slapen is een raadsel
kinderbedtijd zou nog kunnen. misschien wonen er alleen maar kinderen daarquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien 1 of andere ingedutte suburb
Dit heb ik nooit gewetenquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:19 schreef ToT het volgende:
Geldt overigens ook voor:
Zelfde zangeres als van:
(Hoewel ze in dit nummer niet zingt. In de rest van de show wel.)
Zet die stream dan af!quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
maaruh muziekjes luisteren en BB kijken werkt niet echt samen![]()
![]()
The Huquote:
maar 100 dagen hequote:
Moet er wel eens meer gaan gebeuren..quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar 100 dagen he
tis voorbij voor je het weet
laat dat maar aan Peter overquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moet er wel eens meer gaan gebeuren..
Maar ze staat er onherkenbaar bijquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik zag d'r haar bij Heilung en dacht: "Verrek!"
Oh gaat ie rellenquote:
Toch legde ik de link eigenlijk wel snel!quote:
Ik stond daar nog wel in het publiekquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Toch legde ik de link eigenlijk wel snel!Maar ik heb de clips van Euzen ook wel best vaak bekeken.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik stond daar nog wel in het publiek
Mis ik dan vast weerquote:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:33 schreef drakin het volgende:
O we gaan met @ beginnen
Dan @:Tot
Hier nog meer Mongoolse Rock
quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
Onder de inspirerende teksten van @:ToT heb ik er ook maar een biertje bij gepakt
als ik er aan denk stuur ik je even een messenger berichtjequote:
ik heb een pinker ginger ingeschonken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
Onder de inspirerende teksten van @:ToT heb ik er ook maar een biertje bij gepakt
quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:35 schreef DerRabbit het volgende:
Is goed, anders kan het later wel terug zien... als DGK het op neemtquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ik er aan denk stuur ik je even een messenger berichtje![]()
Proost man!quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb een pinker ginger ingeschonken.
Thanks grijze botjes mevrouwtjesquote:
eigenlijk wel gek dat het ginger beer heet maar het is helemaal geen bierquote:
Ajax word ook een voetbal club genoemd maar ze voetballen nooitquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
eigenlijk wel gek dat het ginger beer heet maar het is helemaal geen bier
Mini Tot met goede muziek opvoeden en nu luisteren?quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Geopend in een nieuw tabje, ga ik morgen naar luisteren als Mini-ToT naar de speelzaal is.
Kan nu wel ff een beetje zappen, maar echt luisteren kan nu niet.
zou kunnen, ik kijk geen voetbalquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:40 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ajax word ook een voetbal club genoemd maar ze voetballen nooit
Hier zit ook een mooi stukje throat singing bij op 0.18quote:
@Fogel liet zijn kinderen op black metal indutten!quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Mini Tot met goede muziek opvoeden en nu luisteren?
Kennis haar zoon ha op zijn 9e zijn 1e metalCD gekocht
Ik kreeg op mn 7e een metal mixtape van mn neef en heb die helemaal grijsgedraaidquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Mini Tot met goede muziek opvoeden en nu luisteren?
Kennis haar zoon ha op zijn 9e zijn 1e metalCD gekocht
Ideale muziek om bij in te dutten idd!quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
@:Fogel liet zijn kinderen op black metal indutten!
Maar het mannetje hier moet over een kwartier naar zijn bedje toe.
O ja, dat is als caffeine geven voor het slapen gaan, wacht maar een nachtje danquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hier zit ik een mooi stukje throat singing bij op 0.18
en iedereen is stil nuquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:46 schreef hemarookworst het volgende:
en de hele teringboel loopt vast
Succes alvast.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:43 schreef ToT het volgende:
[..]
ik had heel veel puntjes kunnen halenquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
en iedereen is stil nu
wat heb je gedaan![]()
![]()
volgens mij kun je sowieso veel puntjes halen in DTS momenteelquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik had heel veel puntjes kunnen halen
Ik niet.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij kun je sowieso veel puntjes halen in DTS momenteel
kloptquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij kun je sowieso veel puntjes halen in DTS momenteel
Hij ging net op de grond liggen en zei: "Slapen?" dus heb ik hem er al in gepleurd.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij ging net op de grond liggen en zei: "Slapen?" dus heb ik hem er al in gepleurd.
Serieus echt 2 minuutjes werk met hem!
Z'n knuffels om hem heen leggen, baby-pop in de ene arm en Nijntje in de andere. Kus geven, speentje in z'n muil proppen, deken over hem heen, zeggen dat ik van hem hou en dan Doei zeggen!
quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
maar das vrijwillig
Awww...super cutequote:Op woensdag 19 januari 2022 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij ging net op de grond liggen en zei: "Slapen?" dus heb ik hem er al in gepleurd.
Serieus echt 2 minuutjes werk met hem!
Z'n knuffels om hem heen leggen, baby-pop in de ene arm en Nijntje in de andere. Kus geven, speentje in z'n muil proppen, deken over hem heen, zeggen dat ik van hem hou en dan Doei zeggen!
Ik moet bekennen dat ik het ook niet zo erg vind.quote:Op woensdag 19 januari 2022 19:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
maar das vrijwillig
Mini ToT is de mascotte van dit forum.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mini ToT is de mascotte van dit forum.
Wie heeft nou de broodkorstjes zomaar opgesmikkeld?quote:
Moet bij Mini ToT denken aan tatertots (aardappelkroketjes in de VS)quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mini ToT is de mascotte van dit forum.
De vuilnisbak!quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Wie heeft nou de broodkorstjes zomaar opgesmikkeld?
Bij tijgerbrood sowieso, maar Mini-ToT lust zelfs die niet meer.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:09 schreef drakin het volgende:
De korstjes zijn juist het lekkerst, vooral van de bovenkant
Hij is soms ook wel om op te vreten volgens sommige dames.quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Moet bij Mini ToT denken aan tatertots (aardappelkroketjes in de VS)
quote:
Van korstjes krijg je borstjesquote:
Aha! Vandaar!quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van korstjes krijg je borstjes
Van echte stoere tijgers gemaaktquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij tijgerbrood sowieso, maar Mini-ToT lust zelfs die niet meer.
Jij moet haar even helpen.quote:
oh komt het daardoorquote:Op woensdag 19 januari 2022 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Van korstjes krijg je borstjes
Oh nee, hij weet precies wat een kip is, maar is dol op kip te eten, bijvoorbeeld!quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Van echte stoere tijgers gemaakt
Ik hoor het al, straks nog vegetariër willen zijn, want zielig voor de tijgers
Wie moet ik helpen?quote:Op woensdag 19 januari 2022 20:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij moet haar even helpen.
Zeiden ze altijd vroeger..quote:
nog nooit gehoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |