Ik denk dat de celebnarcisten eerder iemand anders tot in den treure de schuld gaan geven.quote:Op woensdag 19 januari 2022 16:51 schreef -river- het volgende:
Ondanks al deze heftige shit hoop ik niet dat iemand het niet meer trekt/ziet zitten en een onomkeerbare beslissing neemt.
boos is altijd om 16:00. Nog nooit om 1800 online gegaan.quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:13 schreef praadje het volgende:
Ik hoor net bij Tijd voor Max dat Boos morgen om 16.00 uur online komt en niet zoals hier gezegd om 18.00 uur. Daarna is bij hun een nabespreking met als gast iemand van slachtofferhulp. Zij zullen dus de eerste 'talkshow' zijn morgen die op de uitzending ingaat.
Hier is constant 16:00 uur gezegd hoorquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:13 schreef praadje het volgende:
Ik hoor net bij Tijd voor Max dat Boos morgen om 16.00 uur online komt en niet zoals hier gezegd om 18.00 uur. Daarna is bij hun een nabespreking met als gast iemand van slachtofferhulp. Zij zullen dus de eerste 'talkshow' zijn morgen die op de uitzending ingaat.
Waar lees jij 18.00?quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:13 schreef praadje het volgende:
Deze reacties..quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:12 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk wanneer ze dit gezegd heeft. Als dat na de eerste ontmoeting was dan is het een ander verhaal, maar dan is wel logischer dat Jeroen dacht dat een beetje froezelen hier en daar wel kon.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 17:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hier is constant 16:00 uur gezegd hoor
Je bent in de war met Roddelpraat. Dat is vandaag om 18:00 uur![]()
Ik vroeg dat afgelopen week hier. Misschien was diegene dan in de war met Roddelpraat. Maar donderdag 16.00 uur dus.quote:
Neequote:Op woensdag 19 januari 2022 16:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zoals iemand misbruiken?
Waarom lees ik Karin Manual?quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:53 schreef Tengano het volgende:
En ik doe deze er ook bij kado![]()
Nauwgezette en duidelijke beschrijving hoe Ali B jouw talent kan gebruiken.
[ afbeelding ]
De lat ligt natuurlijk niet heel erg hoog als zelfs Barbie dat al heeft gedaanquote:Op woensdag 19 januari 2022 16:51 schreef Tengano het volgende:
[..]
En nu het goede nieuws: Als Ali B een boek kan schrijven, dan kan iedereen het
Schrijven, iedereen kan het.quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:00 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
De lat ligt natuurlijk niet heel erg hoog als zelfs Barbie dat al heeft gedaan
quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Schrijven, iedereen kan het.
[ afbeelding ]
Gedurende het onderzoek jaquote:Op woensdag 19 januari 2022 17:59 schreef FlippingCoin het volgende:
RTL heeft Ali B aan de kant gezet?
Is ze ooit een business babe geweest dan?quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Schrijven, iedereen kan het.
[ afbeelding ]
Of een bimbo?quote:Op woensdag 19 januari 2022 18:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Is ze ooit een business babe geweest dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |