Waarom moest dit toernooi anderhalve week voor de OS?quote:Op zondag 23 januari 2022 13:23 schreef BasEnAad het volgende:
Wel een farce dit weekend hoor. Er deed al niemand mee en dan ook nog Ntab, Nuis, Dul, Blokhuisen en ga zo maar door allemaal eruit. Matige tijden. Oma Wüst leidt het NK sprint. Eenoog Bosker koning op NK Allround.
Zelden zo'n mooie schaatsenrijd(st)er gezien.quote:
De verwachtingen waren niet hoog gespannen en nog stelt het teleurquote:Op zondag 23 januari 2022 13:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maarja, op Ntab en Nuis na was alles wel te verwachten toch?
Mwah, ik had niet meer verwacht qua tijden dan wat ze nu laten zien, vooral gezien de deelneemsters en de veel hogere luchtdruk tov het OKTquote:Op zondag 23 januari 2022 13:25 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
De verwachtingen waren niet hoog gespannen en nog stelt het teleur
Ze leek Takagi-achtige dingen in haar mars te hebben maar het is er nooit helemaal uitgekomen. Ondanks dat toch meervoudig Olympisch kampioen.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zelden zo'n mooie schaatsenrijd(st)er gezien.
Als ze in orde was, dan streelde ze het ijs gewoon. En ze ging nog kneiterhard ook.
Het wordt tijd voor een 'Lieve Marianne' column.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:32 schreef Ericr het volgende:
NOS zet Ter Mors als eerste Nederlandse wereldkampioen sprint. Werken bij de NOS.
JAN BOSquote:Op zondag 23 januari 2022 13:32 schreef Ericr het volgende:
NOS zet Ter Mors als eerste Nederlandse wereldkampioen sprint. Werken bij de NOS.
Die haalt de finish niet.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:33 schreef Nober het volgende:
Ik wil Jutta wel een keer de 5km aan zien vallen zoals ze op de 1500m ook zo goed kan.
Nee. Dit kan niet.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:35 schreef Pino112 het volgende:
Hopen op een positive test voor bijv Achtereekte.
Volgens mij moeten we terug naar de tijd Atje Keulen-Deelstra. Ik herinner me ook nog een Haitske Pijlman, maar of er toen een WK sprint was voor vrouwen weet ik niet. Wel voor mannen toen.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:34 schreef Ericr het volgende:
[..]
Bij de vrouwen maar dan nog zitten ze weer fout.
Atje en Haitske zijn nooit wereldkampioen sprint geworden.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:37 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Volgens mij moeten we terug naar de tijd Atje Keulen-Deelstra. Ik herinner me ook nog een Haitske Pijlman, maar of er toen een WK sprint was voor vrouwen weet ik niet. Wel voor mannen toen.
Ik zie het nu ook.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Atje en Haitske zijn nooit wereldkampioen sprint geworden.
Atje was een paar keer dichtbij.
Maar zowel Atje en Haitske zijn ook wel eens gevallen op beslissende momenten.
Het jaar na Turijn 2006 was Ireen echt ijzersterk.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:41 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook.
https://nl.wikipedia.org/(...)atsen_sprint_vrouwen
Ik zie tot mijn verrassing dat Ireen Wüst in 2007 tweede werd op de WK sprint.
Het was sowieso een gek WK met 3 allroundsters in de top 3.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:41 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook.
https://nl.wikipedia.org/(...)atsen_sprint_vrouwen
Ik zie tot mijn verrassing dat Ireen Wüst in 2007 tweede werd op de WK sprint.
Bert is niet beschikbaar dus ipv een reclameblok van een kwartier tot de 10km begint krijgen we dit.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:41 schreef BasEnAad het volgende:
Waarom zie ik die voetbal-aids op de stream?
Super-allrounders, dat dan weer wel.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:43 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was sowieso een gek WK met 3 allroundsters in de top 3
Ik heb echt helemaal niks met haar.quote:Op zondag 23 januari 2022 13:25 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Zelden zo'n mooie schaatsenrijd(st)er gezien.
Als ze in orde was, dan streelde ze het ijs gewoon. En ze ging nog kneiterhard ook.
Omdat ze er niks van kunnen.quote:Op zondag 23 januari 2022 14:05 schreef Pino112 het volgende:
Waarom kunnen ze niet gewoon een stream speciaal voor schaatsen hebben
Okequote:Na de wereldbeker veldrijden zijn hier de laatste ritten op de tien kilometer van de NK allround te zien.
Volgorde op basis van de vijfde letter in de volledige naam?quote:Op zondag 23 januari 2022 14:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Tussenstand 10.000 meter heren:
1. Jeroen Janissen 13.33,03
2. Jesse Speijers 14.08,02
3. Kars Jansman 13.10,49
4. Jordy van Workum 13.44,98
https://nos.nl/teletekst#856
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |