Denk ik het niet, ze heeft mooie overwinningen op het hoogste niveau geboekt en de mindere tijden kwamen vooral door prive omstandigheden, die er ook zouden zijn op de shorttrackbaanquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:42 schreef hole1988 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af of ter Mors spijt heeft dat ze het shorttrack heeft verlaten.
Haar dikste prijzen heeft ze toch echt op de langebaan binnengehaald.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:42 schreef hole1988 het volgende:
Ik vraag me eigenlijk wel af of ter Mors spijt heeft dat ze het shorttrack heeft verlaten.
Van Beek is al jaren aan het kwakkelen en stond er in 2018 na moeilijke jaren wel ineens, die snap ik nog wel. Die stopt na dit jaar wel denk ikquote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:40 schreef Pino112 het volgende:
Ter Mors en Van Beek, stop er toch mee.
Jij maakt alles kapot!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:12 schreef AllesKaputt het volgende:
Ja, ik schakel in en zie Nuis kaputt gaan. Dat kan geen toeval zijn.
Ja dat ski-ongeval heeft alles verpest.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 15:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Van Beek is al jaren aan het kwakkelen en stond er in 2018 na moeilijke jaren wel ineens, die snap ik nog wel. Die stopt na dit jaar wel denk ik
Vriendin krijgt straks een vuistje.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vriendin kreeg geen handje, teamgenoot wel.
Vriendin kreeg wel aanmoedigingen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Vriendin kreeg geen handje, teamgenoot wel.
Dan zal het op de 1500m moeten gebeuren. Geen concurrent zal van 1:15 zenuwachtig worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:56 schreef Remco het volgende:
Wust die een gouden medaille op de spelen haalt, dan maakt me de rest helemaal niets meer uit.
En een likje.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vriendin krijgt straks een vuistje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |