SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ja, dan vind ik een stoffen die ik na een dag mee/gebruikt in de was gooi net zo nuttig.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik gebruik dezelfde vaak gewoon een hele dag. En in de auto ligt er eentje die ik een aantal keren voor boodschappen gebruik, tot ie te verkreukeld is zeg maar
Gewoon een paar dagen in de zon hangen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las dat de filterende werking niet echt achteruit gaat als je ze vaker gebruikt. Er zitten wel nadelen aan vaker gebruiken natuurlijk (er zullen wel bacterien en schimmels in gaan groeien en zo). En als je vlakbij iemand met corona bent geweest, zit er natuurlijk virus op het mondkapje, dus je moet het gedeelte voor je mond niet aanraken met je handen.
Welke zon.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een paar dagen in de zon hangen.
Mag toch ook gewoon? Heb nergens gelezen dat medische moet. Zag vandaag nog bejaarden in de winkel met dat ding onder hun neus pff.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar voor dat kwartier supermarkt hou ik mooi m'n stoffen hoor. Ze kunnen me wat.
Ja, is advies.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag toch ook gewoon? Heb nergens gelezen dat medische moet. Zag vandaag nog bejaarden in de winkel met dat ding onder hun neus pff.
Je eigen dijen?quote:
Haaien.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb juist allemaal van die blije kapjes met bloemetjes enzo.
Zo ergerlijk, ik was gisteren nét een beetje opgewarmd onder de deken, komt kerel naar bed met z'n kou.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:11 schreef dud0r het volgende:
Het is wel godsgruwelijk koud vandaag zeg
Ik heb een kwartier op het schoolplein gestaan maar m'n voeten zijn nog steeds ijsklompjesquote:Op woensdag 19 januari 2022 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo ergerlijk, ik was gisteren nét een beetje opgewarmd onder de deken, komt kerel naar bed met z'n kou.
Oh, ik kom doorgaans niet op plekken waar ik risico op die aids heb.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:15 schreef Ama het volgende:
Kluun is terug met een kloon maar is schijnbaar prima want bezoekers.
Nah, stoffen mondkapjes doen niet zo heel veel volgens sommige studies.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
En beter een goed gedragen stoffen dan een chin diaper.
Zolang ik nog veel bejaarden zie met dat ding onder hun neus doe ik ook echt niet de moeite hoor om een goed mondkapje op te zetten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, stoffen mondkapjes doen niet zo heel veel volgens sommige studies.
Meer dan 'm onder je kin hangen, volgens andere studies.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, stoffen mondkapjes doen niet zo heel veel volgens sommige studies.
Het zijn ook altijd dezelfdequote:Op woensdag 19 januari 2022 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Zolang ik nog veel bejaarden zie met dat ding onder hun neus doe ik ook echt niet de moeite hoor om een goed mondkapje op te zetten.
Zouden ze dat wel onderzocht hebben? Straks blijkt het door één of ander fantastisch mechanisme dé manier om corona tegen te gaan.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer dan 'm onder je kin hangen, volgens andere studies.
Pehehehe, een soort magisch schild.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden ze dat wel onderzocht hebben? Straks blijkt het door één of ander fantastisch mechanisme dé manier om corona tegen te gaan.Een soort redneckwijsheid.
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.jumbo.com/pro(...)g-melk-200g-213722ZK
METEEN IN DE AANBIEDING TOT PASEN
Die onderzoeken kijken ook naar overdracht onder bepaalde condities, maar er zijn steeds andere varianten met andere eigenschappen en het is ook heel lastig te testen wat er nou echt in een supermarkt gebeurt bijvoorbeeld. In de praktijk zal het allemaal niet zoveel uitmaken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe, een soort magisch schild.
Maar wat ik ervan zag, biedt een stoffen vooral bescherming van mijn spetters voor een ander, da's wat mij betreft zat.
RIP!quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.jumbo.com/pro(...)g-melk-200g-213722ZK
METEEN IN DE AANBIEDING TOT PASEN
Gisteren niet gezienquote:
Alsof mij Pasen verder iets kan boeien, ik wil alleen paaseitjes vreten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:37 schreef dud0r het volgende:
Ik zal vast een paas topic openen in FEE
Wat ook meespeelt: realistisch gezien ga ik gerust nog wel eens een keer een besmetting oplopen, maar als ik concerten en festivals doorkom met van alles behálve een coronabesmetting, dan durf ik ook de supermarkt wel in waarbij ik wel afstand kan houden.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Die onderzoeken kijken ook naar overdracht onder bepaalde condities, maar er zijn steeds andere varianten met andere eigenschappen en het is ook heel lastig te testen wat er nou echt in een supermarkt gebeurt bijvoorbeeld. In de praktijk zal het allemaal niet zoveel uitmaken.
De lidl heeft ze ook al liggen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik niet maar hopelijk heeft Jumbo in centrum ze wel al.
Ik koop ze alleen maar de Jumbo en als het geld moet rollen dan ga ik naar de Jamin.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:40 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
De lidl heeft ze ook al liggen.
Kruidvat dan ook vast wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |