SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ja, dan vind ik een stoffen die ik na een dag mee/gebruikt in de was gooi net zo nuttig.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik gebruik dezelfde vaak gewoon een hele dag. En in de auto ligt er eentje die ik een aantal keren voor boodschappen gebruik, tot ie te verkreukeld is zeg maar
Gewoon een paar dagen in de zon hangen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik las dat de filterende werking niet echt achteruit gaat als je ze vaker gebruikt. Er zitten wel nadelen aan vaker gebruiken natuurlijk (er zullen wel bacterien en schimmels in gaan groeien en zo). En als je vlakbij iemand met corona bent geweest, zit er natuurlijk virus op het mondkapje, dus je moet het gedeelte voor je mond niet aanraken met je handen.
Welke zon.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon een paar dagen in de zon hangen.
Mag toch ook gewoon? Heb nergens gelezen dat medische moet. Zag vandaag nog bejaarden in de winkel met dat ding onder hun neus pff.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar voor dat kwartier supermarkt hou ik mooi m'n stoffen hoor. Ze kunnen me wat.
Ja, is advies.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:10 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag toch ook gewoon? Heb nergens gelezen dat medische moet. Zag vandaag nog bejaarden in de winkel met dat ding onder hun neus pff.
Je eigen dijen?quote:
Haaien.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:11 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb juist allemaal van die blije kapjes met bloemetjes enzo.
Zo ergerlijk, ik was gisteren nét een beetje opgewarmd onder de deken, komt kerel naar bed met z'n kou.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:11 schreef dud0r het volgende:
Het is wel godsgruwelijk koud vandaag zeg
Ik heb een kwartier op het schoolplein gestaan maar m'n voeten zijn nog steeds ijsklompjesquote:Op woensdag 19 januari 2022 13:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo ergerlijk, ik was gisteren nét een beetje opgewarmd onder de deken, komt kerel naar bed met z'n kou.
Oh, ik kom doorgaans niet op plekken waar ik risico op die aids heb.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:15 schreef Ama het volgende:
Kluun is terug met een kloon maar is schijnbaar prima want bezoekers.
Nah, stoffen mondkapjes doen niet zo heel veel volgens sommige studies.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
En beter een goed gedragen stoffen dan een chin diaper.
Zolang ik nog veel bejaarden zie met dat ding onder hun neus doe ik ook echt niet de moeite hoor om een goed mondkapje op te zetten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, stoffen mondkapjes doen niet zo heel veel volgens sommige studies.
Meer dan 'm onder je kin hangen, volgens andere studies.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, stoffen mondkapjes doen niet zo heel veel volgens sommige studies.
Het zijn ook altijd dezelfdequote:Op woensdag 19 januari 2022 13:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Zolang ik nog veel bejaarden zie met dat ding onder hun neus doe ik ook echt niet de moeite hoor om een goed mondkapje op te zetten.
Zouden ze dat wel onderzocht hebben? Straks blijkt het door één of ander fantastisch mechanisme dé manier om corona tegen te gaan.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meer dan 'm onder je kin hangen, volgens andere studies.
Pehehehe, een soort magisch schild.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Zouden ze dat wel onderzocht hebben? Straks blijkt het door één of ander fantastisch mechanisme dé manier om corona tegen te gaan.Een soort redneckwijsheid.
quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.jumbo.com/pro(...)g-melk-200g-213722ZK
METEEN IN DE AANBIEDING TOT PASEN
Die onderzoeken kijken ook naar overdracht onder bepaalde condities, maar er zijn steeds andere varianten met andere eigenschappen en het is ook heel lastig te testen wat er nou echt in een supermarkt gebeurt bijvoorbeeld. In de praktijk zal het allemaal niet zoveel uitmaken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehe, een soort magisch schild.
Maar wat ik ervan zag, biedt een stoffen vooral bescherming van mijn spetters voor een ander, da's wat mij betreft zat.
RIP!quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:30 schreef CherryLips het volgende:
https://www.jumbo.com/pro(...)g-melk-200g-213722ZK
METEEN IN DE AANBIEDING TOT PASEN
Gisteren niet gezienquote:
Alsof mij Pasen verder iets kan boeien, ik wil alleen paaseitjes vreten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:37 schreef dud0r het volgende:
Ik zal vast een paas topic openen in FEE
Wat ook meespeelt: realistisch gezien ga ik gerust nog wel eens een keer een besmetting oplopen, maar als ik concerten en festivals doorkom met van alles behálve een coronabesmetting, dan durf ik ook de supermarkt wel in waarbij ik wel afstand kan houden.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Die onderzoeken kijken ook naar overdracht onder bepaalde condities, maar er zijn steeds andere varianten met andere eigenschappen en het is ook heel lastig te testen wat er nou echt in een supermarkt gebeurt bijvoorbeeld. In de praktijk zal het allemaal niet zoveel uitmaken.
De lidl heeft ze ook al liggen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:37 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik niet maar hopelijk heeft Jumbo in centrum ze wel al.
Ik koop ze alleen maar de Jumbo en als het geld moet rollen dan ga ik naar de Jamin.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:40 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
De lidl heeft ze ook al liggen.
Kruidvat dan ook vast wel.
Malle eitjes.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik koop ze alleen maar de Jumbo en als het geld moet rollen dan ga ik naar de Jamin.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:39 schreef Ama het volgende:
Is niet vroeg trouwens want ik kreeg 3 jaar geleden van mijn mama allemaal paaseitjes (vlak voor ze in coma terecht kwam dus dat was eind januari). Ja paaseitjes zijn lekker maar heb er ook een rare herinnering aan nu.
Ja ze leeft dus ook niet meer. Laatste wat ik heb gekregen van haar, paaseitjes.quote:
Wat sipquote:Op woensdag 19 januari 2022 13:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja ze leeft dus ook niet meer. Laatste wat ik heb gekregen van haar, paaseitjes.
Dan maak ik er een paasei topic van zeikboeiquote:Op woensdag 19 januari 2022 13:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof mij Pasen verder iets kan boeien, ik wil alleen paaseitjes vreten.
Knufquote:Op woensdag 19 januari 2022 13:39 schreef Ama het volgende:
Is niet vroeg trouwens want ik kreeg 3 jaar geleden van mijn mama allemaal paaseitjes (vlak voor ze in coma terecht kwam dus dat was eind januari). Ja paaseitjes zijn lekker maar heb er ook een rare herinnering aan nu.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:43 schreef Ama het volgende:
Heel veel paaseitjes want als ik vroeg om 1 zakje kreeg ik een boodschappentas vol snacks.![]()
Volgende keer dus naakt etenquote:Op woensdag 19 januari 2022 13:46 schreef Ama het volgende:
Waarom stinkt mijn kleding altijd zo erg naar kibbeling als ik kibbeling heb gegeten.
sommige mensen hebben de kerstboom nog niet eens opgeborgenquote:
Ja, daar heb je ook gelijk in. Ik snap dat ze vanuit de overheid gezien alles proberen om het aantal besmettingen laag te houden om te voorkomen dat de zorg weer in de problemen komt of dat er sectoren uitvallen door teveel zieken, maar voor de meeste mensen persoonlijk is het allemaal niet zo spannend meer.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ook meespeelt: realistisch gezien ga ik gerust nog wel eens een keer een besmetting oplopen, maar als ik concerten en festivals doorkom met van alles behálve een coronabesmetting, dan durf ik ook de supermarkt wel in waarbij ik wel afstand kan houden.
Bij omikron kwamen de besmettingen niet vanuit de kleintjes in Nederland, maar dat gaat nu wel komen. Mijn nichtje van 6 heeft tijdens de kerst iedereen besmet met een of ander verkoudheidsvirus behalve mij.quote:En verder gebruik ik m'n geringe verstand, ik heb een klein groepje waar ik/we regelmatiger contact mee heb en die zijn ook allemaal gevaccineerd en ik ga er niet bij op schoot zitten. Het grootste risico komt van m'n nichtjes en neefje (4 en jonger).
In de zomer dan?quote:
Hoezo is dat onderwerp niet gepast nu? Dat is toch juist heel actueel dan?quote:Het thema van de voorjaarseditie van het blad LINDA. wordt veranderd vanwege de rel rond The Voice. Dat meldt een woordvoerder van het blad woensdag. De editie die op 16 februari in de winkels moet liggen, had oorspronkelijk als thema Gelukkig gescheiden.
"We vinden dit onderwerp niet gepast nu Linda net haar relatie verbroken heeft", licht hoofdredacteur Karin Swerink toe.
Bij mij stond ie voorheen van oktober tot pasenquote:Op woensdag 19 januari 2022 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sommige mensen hebben de kerstboom nog niet eens opgeborgen
Ja, is ook logisch.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:51 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, daar heb je ook gelijk in. Ik snap dat ze vanuit de overheid gezien alles proberen om het aantal besmettingen laag te houden om te voorkomen dat de zorg weer in de problemen komt of dat er sectoren uitvallen door teveel zieken, maar voor de meeste mensen persoonlijk is het allemaal niet zo spannend meer.
[..]
Bij omikron kwamen de besmettingen niet vanuit de kleintjes in Nederland, maar dat gaat nu wel komen. Mijn nichtje van 6 heeft tijdens de kerst iedereen besmet met een of ander verkoudheidsvirus behalve mij.
Ja ik begrijp 'm ook niet. Hoewel ze misschien niet gelukkig 'gescheiden' zijn nuquote:Op woensdag 19 januari 2022 13:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoezo is dat onderwerp niet gepast nu? Dat is toch juist heel actueel dan?
Misschien omdat Linda de mensen- en mannenkennis heeft van de gemiddelde sinaasappel.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:57 schreef Recce het volgende:
[..]
"Noh, dat ze dat nú als onderwerp hebben, die arme Linda" - de gemiddelde lezer?quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is echt verbazingwekkend hoeveel virussen die kleintjes bij zich dragen. Gewoon het halve jaar een snottebel en de ouders doen dan ook steeds weer mee.quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik loop standaard te snotteren als ik wat van dat grut van dichtbij gezien heb (want daar ga ik geen afstand van houden), dat was pre-covid ook al zo.
Volgens mij was dat 'gelukkig gescheiden' zijn vooral als het over anderen ging. Nu het over Linda zelf gaat, is scheiden een enorm drama natuurlijk.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik begrijp 'm ook niet. Hoewel ze misschien niet gelukkig 'gescheiden' zijn nu
quote:Op woensdag 19 januari 2022 13:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij mij stond ie voorheen van oktober tot pasenDat gaat nu niet meer met Gergi in huis
Volgens mij is haar vorige ex ook als regisseur bij The Voice betrokken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien omdat Linda de mensen- en mannenkennis heeft van de gemiddelde sinaasappel.
Dan is het een beetje als de pyromaan die uitlegt dat je niet met vuur mag spelen.
Ja zo ontzettend fijn. Was voor ik een kind kreeg amper ziek. Nu is het 1 keer per jaar wel een keer raakquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is echt verbazingwekkend hoeveel virussen die kleintjes bij zich dragen. Gewoon het halve jaar een snottebel en de ouders doen dan ook steeds weer mee.
Het lijkt me echt een oersaai blad. Lekker fake allemaal.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"Noh, dat ze dat nú als onderwerp hebben, die arme Linda" - de gemiddelde lezer?
Gok ik.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is haar vorige ex ook als regisseur bij The Voice betrokken.
Vooral veel reclame.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Het lijkt me echt een oersaai blad. Lekker fake allemaal.
Ja sommige vrouwen zijn wat vatbaar voor foute mannen en zullen dat zelf nooit doorhebben maar ja als je een kind van 6 jaar oud 9 miljoen euro geeft kun je ook niet verwachten dat hij dat uitgeeft aan een medicijn tegen malaria, lieve Linda was wat gelukkiger geweest als goedlachs kassameisje zeg maar.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij is haar vorige ex ook als regisseur bij The Voice betrokken.
ben jij een foute man?quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja sommige vrouwen zijn wat vatbaar voor foute mannen en zullen dat zelf nooit doorhebben maar ja als je een kind van 6 jaar oud 9 miljoen euro geeft kun je ook niet verwachten dat hij dat uitgeeft aan een medicijn tegen malaria, lieve Linda was wat gelukkiger geweest als goedlachs kassameisje zeg maar.
superspreaders zijn hetquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja zo ontzettend fijn. Was voor ik een kind kreeg amper ziek. Nu is het 1 keer per jaar wel een keer raak
zo kom je niet over op het forumquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, het tegenovergestelde eerder.
Lijkt me zo fijn als je met het hele gezin aan de schijterij bent.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:10 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja zo ontzettend fijn. Was voor ik een kind kreeg amper ziek. Nu is het 1 keer per jaar wel een keer raak
Het immuunsysteem van die hele kleintjes werkt ook niet echt fantastisch nog, dus alles wat ze oppikken, vertaalt ook zo ongeveer naar (een vorm van) ziek worden.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is echt verbazingwekkend hoeveel virussen die kleintjes bij zich dragen. Gewoon het halve jaar een snottebel en de ouders doen dan ook steeds weer mee.
We moeten toch weten welke herformulering van anti-rimpeloogcreme er net op de markt gekomen is.quote:
Only the strong will survive.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Lijkt me zo fijn als je met het hele gezin aan de schijterij bent.
dat niet alleen, je uitspraken in het algemeen over vrouwen. Maar kan een act zijnquote:Op woensdag 19 januari 2022 14:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel exen en je bent een foute man dus?
Oh, maar dat stond altijd al vol met reclame hoor. Alles wat riekt naar 'nieuwe trend' is gewoon marketing.quote:Op woensdag 19 januari 2022 14:22 schreef Karzai het volgende:
Bladen hebben het moeilijk, teruglopende lezersaantallen, dan maar vol plempen met reclame om te overleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |