SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Blijft een raadsel hoe vrouwen de eerste 20.000 jaar hebben overleefd, zonder al die creme'squote:Op woensdag 19 januari 2022 12:38 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Mannenhuid is sowieso van structuur anders dan die van de vrouw
Tobias die Vera kiestquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Snap niet dat ze hier in NLBE er ook niet een feestmaal voor 2 ingooien bij de buzzer... en dat diegene dan iemand moet kiezen ... bv Dimi die dan Tobias kiest of zo. . meer drama!
Dan vallen de ballen netjes op hun plaatsquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:
waarom springen mannen altijd als ze een onderbroek aan doen
of zoals in het geval van Kristof een sportbroek met binnen broek
ff alles op zijn plek laten vallenquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:45 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dan vallen de ballen netjes op hun plaats
zijn toch allemaal van die gekke dingen die opvallen in een RLSquote:
ik zie de spanning anders redelijk duidelijk hangen bij Amy, ze weet dat ze erop zit, ze heeft er deze week werkt van gemaakt op zo goed als iedereen tegen zich te krijgen De gouden kamer, Salar, Nouchine,..quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:39 schreef b_engeltje het volgende: [..] Door dat vroege nomineren, nu is de spanning uit het huis
"Hello darkness my old friend...."quote:
Zo leer je nog eens ietsquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
zijn toch allemaal van die gekke dingen die opvallen in een RLS
Er staat onderaan een ‘open nieuw deel’ knop zodra een topic dicht isquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Nee bij andere ook
Heb het kristoff zien doen, tobias, peter, dimi
In open niet geen idee hoe dat moet
Ik sta altijd verstomd van leeftijdgenoten die gaan joggen en sporten. Ik moet al opletten dat ik niet omval als ik mijn onde'rbroek aan doe !!!quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 12:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik sta altijd verstomd van leeftijdgenoten die gaan joggen en sporten. Ik moet al opletten dat ik niet omval als ik mijn onde'rbroek aan doe !!!
Ik spring nooitquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:
er valt niks goed te leggenquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik spring nooit
Nouja, niet bij het aankleden
Geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 19 januari 2022 12:44 schreef greysbones het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |